Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Acid op Stubru. Wa nen debiel.
Hoe kan je als west vlaming zo spreken?
Idd. Ik heb hem zelfs opgezocht omdat ik dacht dat het een marrokaanse Hollander was ofzo.

Dat zijn dus de YouTubers dat ik echt een een klets zou willen geven tot ze weer normaal praten. Wtf eigenlijk.. En dat is dan een voorbeeld voor de jeugd. Mooi voorbeeld als je wilt dat we hier binnen 20 jaar allemaal praten als een spast.

COVID triagecentrum in Geel.
Eerst met z'n allen aan de knop van de parkingbareel komen, en daarna opgehoopt staan aanschuiven voor een covid test.

Ge kunt tegenwoordig niet meer naar het nieuws kijken zonder dat ze 100 keer een spuit in nen arm ploffen. Liefst met 20 close ups en vanuit 30 verschillende hoeken.

Ne mens zou der een fobie van krijgen :p

Ge kunt tegenwoordig niet meer naar het nieuws kijken zonder dat ze 100 keer een spuit in nen arm ploffen. Liefst met 20 close ups en vanuit 30 verschillende hoeken.

Ne mens zou der een fobie van krijgen :p
Ik denk dan altijd dat die los op het bot steken. :oops:

Idd. Ik heb hem zelfs opgezocht omdat ik dacht dat het een marrokaanse Hollander was ofzo.

Dat zijn dus de YouTubers dat ik echt een een klets zou willen geven tot ze weer normaal praten. Wtf eigenlijk.. En dat is dan een voorbeeld voor de jeugd. Mooi voorbeeld als je wilt dat we hier binnen 20 jaar allemaal praten als een spast.
Doet me denken aan van die gastjes in Gent die met een Turks of Marokkaans acccent spreken terwijl ze gewoon Jan en Piet noemen bij wijze van spreken.

Ja se ieder t zijn he, ieder zijn manier.

Neenee just kidding Acid (en die twee ander youtubeflurken die is gepest worden door die eerste) dat is toch echt wel het dieptepunt der dieptepunten, twaalf seconden heb ik het volgehouden en sindsdien probeer ik er zo weinig mogelijk over te lezen, horen, weten, ... .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan