Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wilt gij aub spaties na uw leestekens (punten, komma's) zetten? Ik krijg er hoofdpijn van.

Uw schermafbeelding (aka avatar) kunt ge normaal gezien gewoon opslaan (rechtermuisklik -> afbeelding opslaan als).
En dan kunt ge die hier gewoon uploaden in uw profiel.
Het probleem is, dat dit er dan blurry uitziet.
Kan de originele niet meer vinden.

Googlefu toe the reskjoe:
Paddock-girls-7_19_sb.jpg

Gemeente die meer dan jaar duwt en trekt over bouwaanvraag bij mijn schoonfamilie na aankoop van een nieuwe woning. Nu de vergunning er eindelijk ligt krijgen ze een tax van 1300 euro voor leegstand.. ongelofelijk!
Normaal kan je altijd een vrijstelling krijgen van min. 2 jaar obv een vergunning, dus ik zou dat aankaarten.

Mensen die té vrolijk zijn. Je kent ze wel, van dat volk dat continu overactief vrolijk en goed gezind is. Verschrikkelijk.

Mensen die meetings laten uitlopen met extra vragen die eigenlijk niks met topic te maken hebben moeten spontaan een aarsverzakking tot aan hun enkels krijgen dat zelfs doctor pol het ni meer gefixed krijgt.

Ik heb godverdomme honger, get on with it. Goesting om die zoom hier dicht te knallen, ben toch de host...

Mensen die meetings laten uitlopen met extra vragen die eigenlijk niks met topic te maken hebben moeten spontaan een aarsverzakking tot aan hun enkels krijgen dat zelfs doctor pol het ni meer gefixed krijgt.

Ik heb godverdomme honger, get on with it. Goesting om die zoom hier dicht te knallen, ben toch de host...
Ik zeg aan het einde van iedere meeting die over tijd begint te gaan "ik moet naar een andere meeting, doei".

90% van de tijd heb ik geen andere meeting.

Ik zeg aan het einde van iedere meeting die over tijd begint te gaan "ik moet naar een andere meeting, doei".

90% van de tijd heb ik geen andere meeting.

Ik zet bij uitnodigingen altijd duidelijk een einduur.

Dan begint de rest meestal te zeuren dat de over de limiet gaan en ben ik nie de boeman.
En anders gebruik ik die tijd ook om idd te zeggen dat ik naar de volgende moet 😅

Wouter Beke in het VTM nieuws: Vaccinatiecentra moeten bemand en bevrouwd worden. Bol het af met die zever.

En nu ook nog deze: het vergt veel mankracht en vrouwkracht.

Is die nu serieus?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan