Tonerider
Well-known member
my bad, ik had een smiley moeten toevoegen. of *puts on tinfoil hat.Dan heb ik niks gezegd! Op een forum is het niet altijd makkelijk om te weten wat om te lachen is.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
my bad, ik had een smiley moeten toevoegen. of *puts on tinfoil hat.Dan heb ik niks gezegd! Op een forum is het niet altijd makkelijk om te weten wat om te lachen is.

Medisch is alles nog gewoon toegelaten. Dus in dit geval kinesisten.Tijdens het stuk in ‘t nieuws over Witsel z’n blessure laten ze daar ik weet niet wie zien (een kine denk ik) en daar staan achter die zijn rug in die fitness gewoon zeker 4 personen op een kleine ruimte te fitnessen.
Ik snap waarom ik en zoveel anderen niet meer mogen gaan sporten, maar dat er dan voor sommigen andere regels gelden, daar kan ik toch niet bij.
Snap ik, maar toch niet met 4 in zo’n kleine ruimte...Medisch is alles nog gewoon toegelaten. Dus in dit geval kinesisten.
Is net hetzelfde als pedicure - medische pedicure etc. Het suckt, maar is op zich wel te begrijpen imo
Daar heb je wel volledig gelijk in, dat is belachelijkSnap ik, maar toch niet met 4 in zo’n kleine ruimte...
Ik heb het niet gezien, maar waren dat beelden van nu of waren dat archiefbeelden?Tijdens het stuk in ‘t nieuws over Witsel z’n blessure laten ze daar ik weet niet wie zien (een kine denk ik) en daar staan achter die zijn rug in die fitness gewoon zeker 4 personen op een kleine ruimte te fitnessen.
Ik snap waarom ik en zoveel anderen niet meer mogen gaan sporten, maar dat er dan voor sommigen andere regels gelden, daar kan ik toch niet bij.

Gingen ze dit niet aanpassen zodat de prijs exponentieel stijgt naarmate uw verbruik hoger wordt?Op HLN: https://www.hln.be/dossier-exclusie...ijn-er-op-de-markt-en-wat-kosten-ze~ae71c7d3/
Ale hop! We zijn deze zomer weer vertrokken voor een watertekort... Zwembaden zouden toch beter afgeraden worden niet? Of ben ik er zo verkeerd in?![]()
die prijs van dat water, zelfs al is het dubbel of driedubbel valt in het niets tov de aanschafprijs van een dergelijk zwembad, daar gaan ze zich niet door laten afraden denk ik.Gingen ze dit niet aanpassen zodat de prijs exponentieel stijgt naarmate uw verbruik hoger wordt?
Indien je een "normaal" waterverbruik hebt, zou de prijs dan zelfs dalen t.o.v. vandaag. Dus op zich worden zwembaden op deze manier wel "afgeraden".
Jullie moeten dan ook niet gestraft worden aangezien jullie jullie zwembad kunnen vullen met het basistarief. Zolang mensen enkel het basistarief consumeren (waarvoor ze het "basistarief-water" gebruiken is irrelevant) moeten we ons geen zorgen maken om het watertekort.ons jaarverbruik zit met 4 onder de 40 kuub (veel op regenwater), dus ik kan op jaarbasis ons zwembad van 8x4 2x erbij hervullen met ons basistariefke
maw, ze hebben veel te ruim gerekend als "basis"Jullie moeten dan ook niet gestraft worden aangezien jullie jullie zwembad kunnen vullen met het basistarief. Zolang mensen enkel het basistarief consumeren (waarvoor ze het "basistarief-water" gebruiken is irrelevant) moeten we ons geen zorgen maken om het watertekort.
Maar je zegt dat jullie veel regenwater kunnen gebruiken? Niet iedereen heeft die "luxe", zeker de armere gezinnen die in appartementen wonen niet. Als je het basistarief gaat inperken, ga je vooral die mensen treffen die het sowieso al niet breed hebben.maw, ze hebben veel te ruim gerekend als "basis"
Da's waar, dat geef ik toe.Maar je zegt dat jullie veel regenwater kunnen gebruiken? Niet iedereen heeft die "luxe", zeker de armere gezinnen die in appartementen wonen niet. Als je het basistarief gaat inperken, ga je vooral die mensen treffen die het sowieso al niet breed hebben.
Mijn ergernis is het gebash op broodfok.
Zoals overal gaan daar zeker slechte fokkers tussen zitten die hun dieren mishandelen, maar wat is het alternatief? Er zijn nu al lange wachtijen bij de thuiskwekers, die het niet doen voor het geld, maar dan wel +1500€ per pup vragen. Dan creer je gewoon een zwarte markt van dieren die geïmporteerd woorden uit landen waar de omstandigheden nog slechter zijn.
Stel strenge regels op waar kwekers zich aan moeten houden, doe genoeg controles zodat ze zich daar ook aan houden en pak de import aan. Dan is er in mijn ogen niets mis met mensen die huisdieren kweken als broodwinst.
Kheb ze al ne ferme preek gegeven over social distancing en wa mondmaskertjes in de ren gesmeten, ma denkt gij dat die luisteren?Mensen die het na 2 maanden vogelgriep nog altijd niet nodig vinden van hun beesten op te hokken of af te schermen.
Als wij gaan wandelen met de klein mannen dan passeren we veel plekken waar de kippen nog vrij en blij rondlopen.

Moet nu wel zeggen dat dit imo niet echt goed gecommuniceerd werd. Die van ons zitten nu onder een zeil boven hun ren, maar hoewel ik toch 3 a 4x per week naar het nieuws kijk en dagelijks minstens 10x nieuwssites, heb ik dat maar heel beperkt zien passeren dat het moest. Volgens mij weten de mensen het gewoon niet.Mensen die het na 2 maanden vogelgriep nog altijd niet nodig vinden van hun beesten op te hokken of af te schermen.
Als wij gaan wandelen met de klein mannen dan passeren we veel plekken waar de kippen nog vrij en blij rondlopen.