Uit eigen wil?Ik kijk uit naar mijn buitenkeuken
ik mag geen frieten bakken binnen (en ik geef madam wel gelijk daarin)
But soon I shall tempt the neighbours!!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uit eigen wil?Ik kijk uit naar mijn buitenkeuken
ik mag geen frieten bakken binnen (en ik geef madam wel gelijk daarin)
But soon I shall tempt the neighbours!!

Als ik iets heb geleerd van mijn vrouw (kok) is dat veel van het echte smakelijke eten dat toch wel is door het gebruik van zaken waar mensen bang voor zijn (met rede indien te veel).Ik bak mijn frieten wel in ossewit. nen airfryer zal hier nie rap binnen komen.
Dan weten we ook weer hoeveel gij te zeggen hebt.om de lieve vrede te bewaren![]()
Dat ze groot gelijk heeft! Wat is puree zonder ne klont boter er in he. Gebruikt ze trouwens hardkokende patatten? Dat maakt ZO veel betere puree ipv die voze bloemzakken. Nicola patatten bv.Als ik iets heb geleerd van mijn vrouw (kok) is dat veel van het echte smakelijke eten dat toch wel is door het gebruik van zaken waar mensen bang voor zijn (met rede indien te veel).
Ossewit voor de frieten, pakken boter voor bv. puree, ...
Komt nog bij dat voor de traditionele gerechten die mijn vrouw maakt men varkensvet gebruikt (reuzel).
Dan weten we ook weer hoeveel gij te zeggen hebt.
Dat ze groot gelijk heeft! Wat is puree zonder ne klont boter er in he. Gebruikt ze trouwens hardkokende patatten? Dat maakt ZO veel betere puree ipv die voze bloemzakken. Nicola patatten bv.
Het zijn geen Nicola maar iets anders hardkokend (Marilyn dacht ik). Eerste keer ik haar puree proefde kon ik niet geloven hoe lekker het was, maar het was denk ik ook meer room en boter dan aardappelen.Dat ze groot gelijk heeft! Wat is puree zonder ne klont boter er in he. Gebruikt ze trouwens hardkokende patatten? Dat maakt ZO veel betere puree ipv die voze bloemzakken. Nicola patatten bv.
Het is een illusie te denken dat je als getrouwd man nog veel te zeggen hebt.
In de rangschikking eindig je ergens onder de kinderen en de katten of zo.
Dat ge niks te zeggen hebt kan ik nog inkomen maar getrouwd? Precies ook geen ruggengraat heHet is een illusie te denken dat je als getrouwd man nog veel te zeggen hebt.
In de rangschikking eindig je ergens onder de kinderen en de katten of zo.

Alsook de zilvervisjes die leven in de kieren van de WC-pot, navelpluis en de buurvrouw.de scampi
Als ik onverwacht moet niezen, en me dus niet schrap kan zetten schiet er altijd iets in mijn schouders. Na ongeveer een halfuurtje begint de pijn langzaamaan weg te gaan.Je weet dat je oud aan het worden bent wanneer je niest en er iets in uw nek schiet.
Nee, je bent pas echt oud wanneer men je pamper komt verversen nadat men je horen niezen heeft.Je bent pas echt oud wanneer je niest en je daardoor in je broek piest. Dus nog niet panikeren.
ik heb mijn smiley bij deze ook geëdit/ge-edit (of hoe schrijf je het).

Ik begin hier toch een correlatie te zien tussen airfryers en stukgelopen relaties.

Draag je steunzolen? Misschien heb je er (nieuwe) nodigPijnstiller moeten nemen voor mn voet. Ik heb daar ten gevolge van een accident sowieso bijna altijd al een beetje het gevoel in alsof ik een schoen draag die een maat te klein is, maar om de een of andere reden is de pijn vandaag bijna niet te harden. Normaal heb ik dat enkel na een lange wandeling of na gelopen te hebben (ook 1 van de redenen dat ik gestopt ben met start to run enkele jaren geleden). Maar gisteren heb ik niets speciaals gedaan. Nu ja, vanmorgen was mijn voet wel ook in een kramp geschoten, maar dat gebeurd wel meer.