Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog een maand of 6, dan betert dat wel.Nacht drie. Ze slaapt in mijn armen maar fe moment ze die verlaat
Het is iig al een stap vooruit. Nu slaapt ze effectief 's avonds. De eerste twee nachten was het wel wat anders.
Nog een maand of 6, dan betert dat wel.
Getekend, een ervaringsdeskundige...
Nog een jaar of 2, dan betert dat wel
Mvg, ook een ervaringsdeskundige
Nog een jaar of 5,dan betert dat wel
Mvg, nog een ervaringsdeskundige![]()

Helpt een routine niet zoals tandenpoetsen, erna verhaaltje lezen en dan slapen?Ik moet onze jongste elke avond in mijn armen in slaap laten vallen voor ik iets anders kan doen. 2,5 jaar ondertussen. Probeer dat kind dus niet in zijn bed te zetten met "en nu flink slapen he!"
Gisteren was het weer 22u eer ik voor mezelf iets kon doen.
Enkel als het consequent is, lange tijd opgebouwd en aangeleerd en als het kind niet ziek is.Helpt een routine niet zoals tandenpoetsen, erna verhaaltje lezen en dan slapen?
Als je teveel frituurhapjes eet kan je maar moeilijk in slaap vallen met al die vettigheid die nog verteert.Ik moet onze jongste elke avond in mijn armen in slaap laten vallen voor ik iets anders kan doen. 2,5 jaar ondertussen. Probeer dat kind dus niet in zijn bed te zetten met "en nu flink slapen he!"
Gisteren was het weer 22u eer ik voor mezelf iets kon doen.
Die bestaan, maar de klassieke smaken voosZou dat lukken? Frituurhapjes in de airfryer? #justaskingforafriend.

Wat snap je niet aan het woord frituur?Zou dat lukken? Frituurhapjes in de airfryer? #justaskingforafriend.
Eigenlijk zou fritketelhapjes een correctere term zijn. Aangezien je niet naar naar de frituur rijdt om uw hapjes te gaan bakken.Wat snap je niet aan het woord frituur?

Die bestaan, maar de klassieke smaken voos![]()
Bon, ik het het dus maar aangepastAch, ik dacht dat ge ging zeggen dat als dieniet doet wat ge wilblijft doorleuteren over haar airfryer dat ge er eens enkele lappen moet op geven![]()

Ja dat werkt - moeten wel wat langer inliggen om krokant te wordenZou dat lukken? Frituurhapjes in de airfryer? #justaskingforafriend.
airfryer vullen met olie en dan de frituurhapjes erin?Zou dat lukken? Frituurhapjes in de airfryer? #justaskingforafriend.
Alles smaakt voos dat uit dat toestel des duivels komt.Die bestaan, maar de klassieke smaken voos![]()