Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nacht drie. Ze slaapt in mijn armen maar fe moment ze die verlaat😭

Het is iig al een stap vooruit. Nu slaapt ze effectief 's avonds. De eerste twee nachten was het wel wat anders.

Heb al 4 jaar een abonnement op Trends, maar heb het nog nooit ontvangen. Waarschijnlijk krijgt 1 of andere klootzak dat elke keer in z’n bus. Als ik die smeerlap ooit te pakken krijg!!! :angry:

Nacht drie. Ze slaapt in mijn armen maar fe moment ze die verlaat😭

Het is iig al een stap vooruit. Nu slaapt ze effectief 's avonds. De eerste twee nachten was het wel wat anders.
Nog een maand of 6, dan betert dat wel.

Getekend, een ervaringsdeskundige...

Ik moet onze jongste elke avond in mijn armen in slaap laten vallen voor ik iets anders kan doen. 2,5 jaar ondertussen. Probeer dat kind dus niet in zijn bed te zetten met "en nu flink slapen he!"

Gisteren was het weer 22u eer ik voor mezelf iets kon doen.

Ik moet onze jongste elke avond in mijn armen in slaap laten vallen voor ik iets anders kan doen. 2,5 jaar ondertussen. Probeer dat kind dus niet in zijn bed te zetten met "en nu flink slapen he!"

Helpt een routine niet zoals tandenpoetsen, erna verhaaltje lezen en dan slapen?

wij hebben het geluk gehad dat de oudste graag gaat slapen, dus om 19:00 gaat die braaf naar boven, 2 min op z'n kamer spelen en dan kruipt die zelf in z'n bed. Bij de jongste hebben we juist 6 months of hell gekregen maar daar lijkt nu ook alles een beetje rustiger te worden.

Maar kinderen, ze zijn zo lief en op regelmatige basis wil je ze achter het behang stoppen (héél regelmatige basis)

Als je teveel frituurhapjes eet kan je maar moeilijk in slaap vallen met al die vettigheid die nog verteert.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan