Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yes idd. Reviews waren goed en ben er super tevreden van. Hebben hem nu sinds december en denk dat we dat ding minstens 5 keer per week gebruiken.
Al een tijdje over aan het twijfelen. Doe nu korte afstanden van 1-2km max met de gewone step, maar binnenkort kan dat langer worden. Wat is de reële actieradius van de step? Heb je deze al kunnen testen tot de max?

Al een tijdje over aan het twijfelen. Doe nu korte afstanden van 1-2km max met de gewone step, maar binnenkort kan dat langer worden. Wat is de reële actieradius van de step? Heb je deze al kunnen testen tot de max?

Echt getest heb ik hem niet.
Er staat 20km maar dat is in optimale omstandigheden en niet aan volle snelheid. Ik denk dat ik met gewoon gebruik (en dus met hem altijd volle snelheid te gebruiken) ne kilometer of 12 minstens.

Ik vind het alleszins een van de beste aankopen die ik gedaan heb de voorbije jaren.

ik kan de webshops ook wel begrijpen, maar het is een terechte ergernis voor mensen die ook willen gamen maar niet zot zijn.
Ik kan er wel inkomen hoor. Het is hier ook een ergernis. Wou na 10-tal jaar het systeem hier nog eens een update geven, maar dat heb ik nu dus weer op de lange baan geschoven. Wonderwel krijg ik best nog wel wat uit de GTX 660 geperst.

Op een forum of zo ga ik niet snel op DT-fouten wijzen. Maar echt in de kop van uw artikel?

mEs2u3p.jpg

Op een forum of zo ga ik niet snel op DT-fouten wijzen. Maar echt in de kop van uw artikel?

mEs2u3p.jpg

Het gaat mooi verder in de tekst overigens.

Mijne kan zogezegd 45 km met volle batterij maar reken maar eerder op 25-30 km in realiteit. Ik denk dat die actieradius enkel van toepassing is als ge op de traagste mode (in mijn geval eco mode) rijdt.

Echt getest heb ik hem niet.
Er staat 20km maar dat is in optimale omstandigheden en niet aan volle snelheid. Ik denk dat ik met gewoon gebruik (en dus met hem altijd volle snelheid te gebruiken) ne kilometer of 12 minstens.

Ik vind het alleszins een van de beste aankopen die ik gedaan heb de voorbije jaren.
Wat een klote zooi is dat inderdaad om de band te vervangen, vorige zomer een hele voormiddag aan vergooid.
Maar het cruisen is zo zalig en quasi geluidsloos.

Ik geraak met gemak vanuit Niel tot in Berchem station en daarna nog vanuit Hasselt station tot in Kuringen, dat is toch vlot 18-20km, dan is de batterij wel volledig leeg.
Nu is het ding al 3 jaren oud en de batterij heeft soms kuren, zeker goed zorg voor dragen anders haalt het geen 5 jaren.

Ganse website en Facebook voor uw frituur met altijd dit en dat op. Maar om erop te zetten dat ge vandaag toe zijt, oh nee 😠.

mEs2u3p.jpg

Als ik een depressie wil door de succesverhalen van anderen te lezen ga ik wel naar het Wat is uw brutoloon? of De grote spaarvermogen en spaargeld enquête! :unsure:

Ik ook niet :p

Echt een ergernis is het niet, maar vanaf nu kan het wel snel gaan naar veel grijze haren :unsure:
Dat kan, maar dat is daarom nog niet zeker.
Ik had enkele jaren terug een paar grijze haren in mijn baard, bleef vrij stabiel, nu het laatste jaar is dat wat meer toegenomen, maar valt nog altijd goed mee.

Eigenlijk zoals op onderstaand diagram dan? Dat is toch écht 1 van de redenen waarom ik nooit een people management positie zou willen invullen. Ik zou dat mentaal niet aankunnen om op mijn direct reports te kakken.

shit-rolls-down-hill.jpg
Das wat ik dan zou proberen vermijden é ;)

groepje dode pixels op de LG OLED van 2017. RIP? maar goed dat vakantiegeld is gestort.
LG support eens mailen. Afgaande van posts die ik in het verleden al gelezen heb zijn die vrij los in het vervangen van schermen buiten garantie. En een nee heb je, een ja kan je krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan