Tonerider
Well-known member
we gaan echt eens moeten datenProtip:6 minuten in de airfryer![]()
lap, `t is weer van hetzelfde.
On topic: ik erger me aan de vallen die Mulan opzet voor me.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
we gaan echt eens moeten datenProtip:6 minuten in de airfryer![]()
Ach, jij doet dat zo om van die verpakking af te raken. Top idee om die airfryer als allesbrander te gebruiken, heeft dat ding dan toch nog een nut.Protip:6 minuten in de airfryer![]()
Iedere keer dat ik denk dat ik alles gezien heb breng je het weer naar een hoger (of is het lager?) niveau..ja, die met 1 olijf in het midden. Pas helemaal bangelijk als ge echt lui zijt en die gewoon in de magnetron opwarmt.
. Dat kom je wel niet tegen met een airfryer denk ik. Maar dan zou ik drinken uit miserie.Nu dacht ik toch dat ge wat meer culinair waartDie pizza van de aldi is echt wel goed. Toch als het over deze gaat: https://www.aldi.be/nl/producten/assortiment/kant-en-klaar/pizza/pizza-6612-1-0.article.html
inderdaad, rauw opgewarmd pizzadeeg dat ge niet kunt snijden omdat het helemaal mee trekt.Iedere keer dat ik denk dat ik alles gezien heb breng je het weer naar een hoger (of is het lager?) niveau..
In de microgolf... Dus maak je eigenlijk een pizzapapje met een olijf op?
Ergernis:
Vanmorgen was ik aan het koken met een glas wijn erbij. Dat 1 glas werden er 6 en dan heb ik na het eten in slaap gevallen in de zetel en wakker geworden met een kater. 1u wakker geweest en weer gemaft.
Ik ging veel doen vandaag. Dat kom je wel niet tegen met een airfryer denk ik. Maar dan zou ik drinken uit miserie.
Nu dacht ik toch dat ge wat meer culinair waart
Ik eet dat heel soms ( als in 1x per paar maanden als ''snack'' ) maar die ''saus'' is gewoon puur een blik zure tomatenpuree ( en eerder een dikke pasta dan een saus )
Van alles wat ik al ooit premade heb gekocht met een tomatensaus is dat toch wel de meest zure bucht ( en daar zaten blikken italiaanse schotel of ravioli tussen van nog geen 90 cent )

Je dacht dat hij meer culinair was?
Ik kom niet meer bij.. Even weg geweest van het forum? Een airfryer is dan ook niet meer dan een mini-stoomoven. Daar zou ik mijn steak ook niet insteken.zo veel air fryer haat![]()
Ik snap de hate wel maar op zich is daar niks mis mee he.Je dacht dat hij meer culinair was?
Ik kom niet meer bij.. Even weg geweest van het forum?
Je praat hier tegen de man die biefstuk in de airfryer doet.
Ja dat zou nog de goeie versie zijn..Ik snap de hate wel maar op zich is daar niks mis mee he.
Misschien niet met ne steak maar er bestaan genoeg soorten vlees die een chef bv ff aanschroeit op het vuur en dan in een pan in de oven verder gaart, en een airfryer is gewoon een mini heteluchtoven.
Misschien dat het beter past bij een gebraad ofzo maar met een steak lukt dat ook perfect als je de tijd en temperatuur weet die nodig is.
u vraagt wij draaienJa dat zou nog de goeie versie zijn..
@Tonerider post nog eens je gif. Er zijn mensen die het gemist hebben.
Howla howla, ge hebt iemand anders voor denk ik. Mijne steak gaat gewoon de pan in! Ik heb niet eens een airfryer.Je dacht dat hij meer culinair was?
Ik kom niet meer bij.. Even weg geweest van het forum?
Je praat hier tegen de man die biefstuk in de airfryer doet.
Oei ja idd. Ik dacht dat hij Tonerider gequote had.Howla howla, ge hebt iemand anders voor denk ik. Mijne steak gaat gewoon de pan in! Ik heb niet eens een airfryer.
Wie eet die olijf nu niet op, dat is zowat het enige goede op die pizza. Wait... wait... wait... just answered my own question didn't I?sorry, alles is uitverkocht. enkel nog olijven van op den pizza van den aldi op overschot.
edit: nu vraag ik me af: die olijf in het midden: zou die daar manueel of machinaal op gelegd worden? Lijkt me anders wel de job van mijn leven.

En hiervoor ga ik gewoon mezelf weer eens quoten:Pas helemaal bangelijk als ge echt lui zijt en die gewoon in de magnetron opwarmt.
Beterschap op komst. Vanaf dit weekend droger en de week nadien richting 25 gradenKloteweer![]()
Ja, ook weer typisch Belgisch om van het een extreem naar het andere te gaan waardoor je geen tijd hebt om wat te acclimatiseren en de eerste 2 weken weer kunt liggen zweten gelijk ne otter.Beterschap op komst. Vanaf dit weekend droger en de week nadien richting 25 graden
Kloteweer dusde week nadien richting 25 graden