Guazala
Well-known member
Allez, we zullen vanaf nu alle Belgische stadsnamen gaan afkorten. Eens zien hoe plezant dat dat gaat zijn.
Ik ga vanaf niet meer Brussel zeggen maar B'el![]()
Ik zou ne keer "Bxl" googlen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Allez, we zullen vanaf nu alle Belgische stadsnamen gaan afkorten. Eens zien hoe plezant dat dat gaat zijn.
Ik ga vanaf niet meer Brussel zeggen maar B'el![]()
Gelukkig zijn er genoeg mensen die behulpzaam zijn, zoals onderstaand geval, waar je je kan aan optrekken. Laat het 'slechte' liggen en omarm het 'goede'.Bij het lezen van zo een berichten ben ik beschaamd om mens te zijn.
goh, niet om u de dieperik in te trekken en ook niet specifiek over dit filmpje: maar ondertussen zijn er dus ook mensen die een dier off camera eerst in een benarde situatie brengen om dan hun heldhaftig optreden te kunnen filmen. TikTok e.d. zijn echt geen zegen gebleken voor de mensheid.Gelukkig zijn er genoeg mensen die behulpzaam zijn, zoals onderstaand geval, waar je je kan aan optrekken. Laat het 'slechte' liggen en omarm het 'goede'.
Dit dus helaasgoh, niet om u de dieperik in te trekken en ook niet specifiek over dit filmpje: maar ondertussen zijn er dus ook mensen die een dier off camera eerst in een benarde situatie brengen om dan hun heldhaftig optreden te kunnen filmen. TikTok e.d. zijn echt geen zegen gebleken voor de mensheid.

Jij zuigt het leven uit het eten en het eten zuigt het leven uit uNa het eten (en drinken van een golden power) efkes op bed gaan liggen. Net weer wakker.
Waarom kijk jij vrijwillig naar iets waaraan je u ergert? Joke's on you?Influencers (die belachelijke producten promoten) zijn altijd een ergernis, maar aan Elisabeth Haesevoets (De Mol) erger ik me dubbel zo hard. Zij en haar man allebei arts, en dan uzelf toch zo belachelijk maken met een giveaway actie van graanrepen van Belvita op uw Instagram. En allemaal te gemaakt, te artificieel, brr
![]()
Mensen moeten toch eens afleren om die reactie te geven, want dat kan je zeggen over 50% van de posts hier.Waarom kijk jij vrijwillig naar iets waaraan je u ergert? Joke's on you?
Jama, uw buren kies je niet zelf (in zekere mate). Waarnaar je op instagram kijkt toch wel? En ik mag mij toch ergeren aan andermans ergernissen?Mensen moeten toch eens afleren om die reactie te geven, want dat kan je zeggen over 50% van de posts hier.
Dit is geen recht- en rechtvaardigheidstopic. Gewoon ergernissen zonder meer.
Hetzelfde als mensen klagen over hun buren die bv. teveel lawaai maken door bouwwerkzaamheden. Die buren mogen dat doen, en niettemin is het een terechte persoonlijke ergernis van iemand anders.
Ik zou zeggen, daar mag wel een warm hapje bij dan. Maar, die komen uit de airfryer zeker?en hij mag zich ergeren aan het feit dat gij u ergert aan zijn ergernis. I like where this is going. BeyondErgernis.
sorry, alles is uitverkocht. enkel nog olijven van op den pizza van den aldi op overschot.Ik zou zeggen, daar mag wel een warm hapje bij dan. Maar, die komen uit de airfryer zeker?
Die pizza van de aldi is echt wel goed. Toch als het over deze gaat: https://www.aldi.be/nl/producten/assortiment/kant-en-klaar/pizza/pizza-6612-1-0.article.htmlsorry, alles is uitverkocht. enkel nog olijven van op den pizza van den aldi op overschot.
ja, die met 1 olijf in het midden. Pas helemaal bangelijk als ge echt lui zijt en die gewoon in de magnetron opwarmt.Die pizza van de aldi is echt wel goed. Toch als het over deze gaat: https://www.aldi.be/nl/producten/assortiment/kant-en-klaar/pizza/pizza-6612-1-0.article.html
Nu heb ik daar goesting inja, die met 1 olijf in het midden. Pas helemaal bangelijk als ge echt lui zijt en die gewoon in de magnetron opwarmt.

Protip:6 minuten in de airfryerja, die met 1 olijf in het midden. Pas helemaal bangelijk als ge echt lui zijt en die gewoon in de magnetron opwarmt.