Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij het lezen van zo een berichten ben ik beschaamd om mens te zijn.

Gelukkig zijn er genoeg mensen die behulpzaam zijn, zoals onderstaand geval, waar je je kan aan optrekken. Laat het 'slechte' liggen en omarm het 'goede'.
goh, niet om u de dieperik in te trekken en ook niet specifiek over dit filmpje: maar ondertussen zijn er dus ook mensen die een dier off camera eerst in een benarde situatie brengen om dan hun heldhaftig optreden te kunnen filmen. TikTok e.d. zijn echt geen zegen gebleken voor de mensheid.

goh, niet om u de dieperik in te trekken en ook niet specifiek over dit filmpje: maar ondertussen zijn er dus ook mensen die een dier off camera eerst in een benarde situatie brengen om dan hun heldhaftig optreden te kunnen filmen. TikTok e.d. zijn echt geen zegen gebleken voor de mensheid.
Dit dus helaas :(

Influencers (die belachelijke producten promoten) zijn altijd een ergernis, maar aan Elisabeth Haesevoets (De Mol) erger ik me dubbel zo hard. Zij en haar man allebei arts, en dan uzelf toch zo belachelijk maken met een giveaway actie van graanrepen van Belvita op uw Instagram. En allemaal te gemaakt, te artificieel, brr

:rofl:

Influencers (die belachelijke producten promoten) zijn altijd een ergernis, maar aan Elisabeth Haesevoets (De Mol) erger ik me dubbel zo hard. Zij en haar man allebei arts, en dan uzelf toch zo belachelijk maken met een giveaway actie van graanrepen van Belvita op uw Instagram. En allemaal te gemaakt, te artificieel, brr

:rofl:
Waarom kijk jij vrijwillig naar iets waaraan je u ergert? Joke's on you?

Waarom kijk jij vrijwillig naar iets waaraan je u ergert? Joke's on you?
Mensen moeten toch eens afleren om die reactie te geven, want dat kan je zeggen over 50% van de posts hier.
Dit is geen recht- en rechtvaardigheidstopic. Gewoon ergernissen zonder meer.

Hetzelfde als mensen klagen over hun buren die bv. teveel lawaai maken door bouwwerkzaamheden. Die buren mogen dat doen, en niettemin is het een terechte persoonlijke ergernis van iemand anders.

Mensen moeten toch eens afleren om die reactie te geven, want dat kan je zeggen over 50% van de posts hier.
Dit is geen recht- en rechtvaardigheidstopic. Gewoon ergernissen zonder meer.

Hetzelfde als mensen klagen over hun buren die bv. teveel lawaai maken door bouwwerkzaamheden. Die buren mogen dat doen, en niettemin is het een terechte persoonlijke ergernis van iemand anders.
Jama, uw buren kies je niet zelf (in zekere mate). Waarnaar je op instagram kijkt toch wel? En ik mag mij toch ergeren aan andermans ergernissen?

Ik zou zeggen, daar mag wel een warm hapje bij dan. Maar, die komen uit de airfryer zeker?
sorry, alles is uitverkocht. enkel nog olijven van op den pizza van den aldi op overschot.

edit: nu vraag ik me af: die olijf in het midden: zou die daar manueel of machinaal op gelegd worden? Lijkt me anders wel de job van mijn leven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan