Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoe doet ge dat?
Een kleine op een fiets die plots van achter een geparkeerde camionette kwam. Stuur in mijn heup, overkop gegaan, halve duim open en wat schaafwonden hier en daar.

Op t werk snel-snel plakkers op de duim gedaan en achteraf naar huisarts van wacht. De plakker was tegen dan samengegroeid met een of andere gelatine-achtinge substantie die uit het vlees kwam. Voos boeltje, de dokter kon er niet mee lachen. Ik ook niet.

Al bij al nog blij dat ik die kleine heb kunnen ontwijken, dat was erger geweest imo.

Een kleine op een fiets die plots van achter een geparkeerde camionette kwam. Stuur in mijn heup, overkop gegaan, halve duim open en wat schaafwonden hier en daar.

Op t werk snel-snel plakkers op de duim gedaan en achteraf naar huisarts van wacht. De plakker was tegen dan samengegroeid met een of andere gelatine-achtinge substantie die uit het vlees kwam. Voos boeltje, de dokter kon er niet mee lachen. Ik ook niet.

Al bij al nog blij dat ik die kleine heb kunnen ontwijken, dat was erger geweest imo.
en dit vat ge samen met `van de fiets gevallen`. You`re badass :rofl:

is dit dan niets voor jou?

kinderfiets-14-inch-3-45-jaar-500-eenhoorn.jpg
Ik denk dat dat stuur te ver staat voor haar armpjes.

Het is dus al heel de voormiddag aan 't regen, resultaat? twee f*cking mm regen gevallen.
Als het regent, laat het dan eens wat doorregenen, 5 of 10 mm of zo...

Het is dus al heel de voormiddag aan 't regen, resultaat? twee f*cking mm regen gevallen.

Ik ben écht zó helemaal klaar met dit zeiknatte kutweer.😭😭😭😭😭
I'm done letterlijk helemaal done.

En wth is een roofke? 😭

Hatelijk weer. Maar er is beterschap op komst. Jammer genoeg zijn we heel de mei maand wel al kwijt.

En dan denk je: "Och ja dan is het grondwaterpeil weer op niveau". Blijkbaar is er daarvoor te veel kortdurende hevige regen geweest...

Eerst de moto, te veel mee op mijn bakkes gegaan, dan de hond en.. Nuja, dat weet je ondertussen ook al 😆
Conclusie : ik ben klein en lomp 🤷🏼‍♀️
Je hebt een sterke man aan je zijde nodig dien je recht houdt. Maar die eet dan wel iets anders dan airfryer gerechten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan