Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij mij is dat beide handen, maar door een onsteking van vlies rond spieren door eerste rit op VTR te gespannen te rijden.
Niet verzorgd en nu is dat blijvend --> compartimentssyndroom

Handschoen te gespannen aan gedaan? Of te gespannen gereden?

Dikke fun bij lange ritten :headshake:
Waarschijnlijk zijn handen te hard dichtgeknepen van het ophouden omdat hij moest gaan kakken 😂

Bij mij is dat beide handen, maar door een onsteking van vlies rond spieren door eerste rit op VTR te gespannen te rijden.
Niet verzorgd en nu is dat blijvend --> compartimentssyndroom

Handschoen te gespannen aan gedaan? Of te gespannen gereden?

Dikke fun bij lange ritten :headshake:
ik denk mijn handschoen iets te neig vast gespannen, want op zich was het een relaxed ritje. Of anders den ouderdom he :headshake:

Op mijne volgende zien dat het er af fabriek opzit! Africa twin of F850GS.

Tweecilinders :love:

Was mijn vrouw aan het voeren naar het uz en motor begon te roken nog even mee verder gereden. Toen we langs de kant gingen mensen in paniek dat we uit onze auto moesten. Motor blok stond al in brand en dan ging het snel volledig uitgebrand.
148674485_413496966617540_7111690684359026397_n.jpg
Nu meer dan drie maand later is de garage als verantwoordelijk gesteld, en krijgen wij de waarde van de auto terug.
Het technische verhaal is een injector niet goed aangespannen die is benzine blijven lossen dus motorblok oververhit en is in brand gevlogen.
Voor uw plezier moet je dat niet hebben twee maand zonder wagen gezeten.

“We hebben nu ook een instagram voor de hond aangemaakt, je moet onze *insert yuppie hondennaam* echt volgen”

Waarom haat ik de mensheid toch meer en meer tegenwoordig…:puke:

Op een feestdag, om 8u 's ochtends met dit nat weer is er ene zijn gazon aan het afrijden 🤨.

Op een feestdag, om 8u 's ochtends met dit nat weer is er ene zijn gazon aan het afrijden 🤨.

Ik heb het gisteren - ook op een feestdag - gedaan omdat het hoog tijd was en ik een 'window of opportunity' zag. Geen slechte beslissing geweest als ik nu naar buiten kijk...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan