Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben dat weer echt kotsbeu. Continu afwisselend regen, wat zon, terug regen, amper warme temperaturen. Ik heb 10 minuten geleden een wandeling in de zon gemaakt. Nu is er hier een halve storm aan de gang.
Volgens mij hebben we weer "belgisch" weer. Kwestie van weer gewoon te worden waarom we zo uitkijken naar een vakantie in een warm zuiders land.

Ik ben dat weer echt kotsbeu. Continu afwisselend regen, wat zon, terug regen, amper warme temperaturen. Ik heb 10 minuten geleden een wandeling in de zon gemaakt. Nu is er hier een halve storm aan de gang.
Ook net een zonnige wandeling met de woef gemaakt, had het nodig want de regen doet weinig goed voor mijn gemoed 🙈

De Stroom Stoot Saga: part 5 - The Fate of the Stroom: (zie vorige ergernissen)
In dit geval geen ergernis, gewoon een update: Habemus Elektriek! Jazeker, wij zijn gedoucht. De verwarming gaat en er is licht. :)

Het probleem kwam effectief van Fluvius, en ze geven het ook toe. Alles zit nu bij de verzekering. Eindtotaal van schade: transformator zonnepanelen (effectief gefrituurd), koelkast, tv, verlichting/afzuiging boven douche, stereo receiver, microgolf, koffiemachine (was een dure), PlayStation 4 en alle adapters voor electronica.

Bijkomend slachtoffer is een vleescolli van €75. Wij houden een minuut stilte voor dendezen volgende zondag.

Michèle Cuvelier die stopt met de ochtend bij StuBru. Jammer, is by far een van de beste radiostemmen op dit moment en ik stond zeer graag op met haar.

Wordt ze wel vervangen door Fien Germijns zeker? Ieder zijn meug, maar dat vind ik nu een van de minste stemmen bij StuBru. Ik hoor die gewoon niet graag bezig. En dat vanaf september nu elke ochtend :(

Bijkomend slachtoffer is een vleescolli van €75. Wij houden een minuut stilte voor dendezen volgende zondag.
Ik zou die gewoon terugdragen naar u schoonpa en zeggen dat hij heel de tijd in de frigo gelegen heeft.

Wel niet bij vermelden dat ge zonder eletriek zat natuurlijk. Technisch gezien liegt ge niet dan, en tzal hem leren! :p

Maar blij dat ge eletriek hebt!

Ik slaag er maar niet in de lotto te winnen. Ik kies wel goeie cijferkes maar die snullen geven er altijd slechte!
*Pssst*
Hier zijn de winnende voor volgende trekking.

3 - 6 - 19 - 21 - 37 - 42

Ik ben bevriend met die ballentrommel, dus het is betrouwbare info.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan