ik denk dat je de term "droog" bedoelt ipv ironisch ^^Ironische truien waar een andere kleur als woord staat opgedrukt. Bv een grijze trui met het woord blauw op.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik denk dat je de term "droog" bedoelt ipv ironisch ^^Ironische truien waar een andere kleur als woord staat opgedrukt. Bv een grijze trui met het woord blauw op.
BG is ook deel van het internet heInternet van Orange ligt hier plat
Er zijn veel werven waar de aannemer zelf zijn paaltjes zet en een stuk straat bezet zonder er voor te betalen. Enkel paaltjes van de politie mogen die plaats innemen en je kan dat zien aan het oranje paaltje.Man man man, het is hier al een half uur goed druk aan de werf hiernaast.
Toch zijn er altijd egocentrische mensen die hun kar in de zone verboden parkeren zetten.
Telkenmaal moet de politie erbij komen, telkens weer die uitleg waarom ze er staan, en waarom het niet mag.
Die borden staan hier al maanden onafgebroken, om de haverklap zijn er discussies.
Korte metten met maken, auto in de drukpers en 25.000€ boete.

Aannemers mogen toch gewoon zelf hun paaltjes zetten als de aanvraag bij de politie maar in orde is?Er zijn veel werven waar de aannemer zelf zijn paaltjes zet en een stuk straat bezet zonder er voor te betalen. Enkel paaltjes van de politie mogen die plaats innemen en je kan dat zien aan het oranje paaltje.
Ik parkeer dan ook vaak op waar er van die nep paaltjes staan en ze kunnen mij geen ruk maken.![]()
Net nageken en dat klopt blijkbaar. Ik ben mis.Aannemers mogen toch gewoon zelf hun paaltjes zetten als de aanvraag bij de politie maar in orde is?

Zolang er ook geen natte groetjes onder staan zal het wel meevallen zeker.Net een zekere Christian een mail gestuurd, maar in de aanhef de a en n omgewisseld. Dus aangesproken met Christina![]()
Zolang er ook geen natte groetjes onder staan zal het wel meevallen zeker.
Oei, ja dat dus. Mijn geheugen laat me in de steek op deze druilerige vrijdag.natte grotjes!!!
Ze mogen zelf paaltjes zetten maar ze moeten wel oranje zijn. Hoewel daar niemand echt naar kijkt.Aannemers mogen toch gewoon zelf hun paaltjes zetten als de aanvraag bij de politie maar in orde is?
PASOP TIOM, ge zijt kostbare persoonlijke informatie op het interwebz aan het zetten. Seffes kan iedereen uwe voornaam afleiden !!!
@Wannez heeft dat probleem gelukkig niet!![]()
Da’s wel stoim.ik sluit tegenwoordig vaak mails af met Tiom of Toim
klote keyboard
Tomù gebeurt ook al es
Ja, ik ben wel vaker zo loimpDa’s wel stoim.