Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Soms versta ik die gasten wel, hier in de buurt leveren ze bijna dagelijks pakjes, ik denk dat goed 20% direct kan afgeleverd worden.
De overige mensen zijn gewoon niet huis bij de levering.

Tsja, er is natuurlijk een verschil tussen 'niet kunnen afleveren omdat niemand thuis was' en 'niet afgeleverd wegens niet eens gestopt'.
Nu, zoals ik al zei: het huis ligt wat van de straat en ergens kan ik begrijpen dat hij het niet meteen vond. Daarom dat ik ook bewust aan de straatkant van het huis gebleven ben en bij de brievenbus ben gaan staan nadat hij voorbijgereden was (en daar een kwartier ben blijven staan).
Je zou toch kunnen verwachten dat wanneer je het adres niet meteen vindt, je toch minstens één keer nog eens op je stappen terugkeert? Als dat al te veel moeite is....

En langs de andere kant liever een engelstalige koerier die met respect omgaat me je pakket dan een nederlandstalige die het bijna tegen je voordeur gooit.
voor alle duidelijkheid: ik bedoelde dat engelstalig zijn ook niet verkeerd hoor, was een vriendelijke kerel.

Ik ga hout vasthouden maar als ik dat hier soms lees heb ik serieus chance met PostNL hier in mijn buurt alsook Bpost. DPD nog geen ervaring mee.

Hier is't van aflevering altijd goed (behalve B-post, maarja, dat is standaard), ook geen onderaannemers precies, altijd de bedrijfsbusjes zelf. Juist de track 'n trace van UPS is nogal wispelturig: pakje komt eigenlijk nooit aan wanneer T&T het zegt: of een dag vroeger, of een dag later. De T&T zegt dus eigenlijk welke dat je perfect een hele dag weg kunt zijn.

1621355496221.png

Zo is het hier thuis wel.

En hier is bPost dan weer de meest betrouwbare. :p
Zal wel van regio of facteur afhangen zeker?

Idd. Bpost hier ook altijd betrouwbaar. PostNL was vroeger ook een ramp, maar sinds een drietal jaar serieus verbeterd.

Ja hier ook heel tevreden van bpost, de meeste pakjes komen via hen en altijd al correct geleverd. En ook mijn zendingen zijn altijd al correct geleverd bij de bestemmelingen. PostNL vind ik soms iets minder stipt.

Toch al pakjes ontvangen verzonden met DHL en ontvangen met bpost .

bpost is hier wel best ok. Onze facteur kent ons ondertussen al.

Idem. Facteur te vriend en nooit miserie met post of pakjes. Behalve in die twee weken in de zomer asltem op vakantie gaat en 't is weer die geit in haar camionette

Zou de facteur alleen bij mijn vrouw toch niet vertrouwen hoor, er lopen blijkbaar al genoeg kindjes rond me facteurs bloed .

Idem. Facteur te vriend en nooit miserie met post of pakjes. Behalve in die twee weken in de zomer asltem op vakantie gaat en 't is weer die geit in haar camionette
Twas hier zondag toch een heel ferme geit dat uit de camionette van bpost kwam.

De laatste maanden is de postbode van Bpost die de pakjes brengt hier echt een eikel. Briefjes in de bus 'je was niet thuis', terwijl ik hem vanuit mijn bureau telkens naar de brievenbus zag stappen. Ook twee keer een pakje dat hij gewoon door de brievenbus heeft proberen rammen in plaats van gewoon aan te bellen (waardoor de eerste keer het pakje volledig beschadigd was). Of het gewoon voor de deur zetten in de regen. Echt.

Het ergste is dat je behalve voor het niet aanbellen niet eens klacht kan indienen bij bpost zelf. Ik heb hem al eens willen aanspreken erover, maar ik vrees dat ik mij dan gewoon nog meer miserie om de hals ga halen.

De laatste maanden is de postbode van Bpost die de pakjes brengt hier echt een eikel. Briefjes in de bus 'je was niet thuis', terwijl ik hem vanuit mijn bureau telkens naar de brievenbus zag stappen. Ook twee keer een pakje dat hij gewoon door de brievenbus heeft proberen rammen in plaats van gewoon aan te bellen (waardoor de eerste keer het pakje volledig beschadigd was). Of het gewoon voor de deur zetten in de regen. Echt.

Het ergste is dat je behalve voor het niet aanbellen niet eens klacht kan indienen bij bpost zelf. Ik heb hem al eens willen aanspreken erover, maar ik vrees dat ik mij dan gewoon nog meer miserie om de hals ga halen.
je kan altijd de postmeester van zijn kantoor bellen.

ik weet dat het maai-mei-niet is maar zo is het verdomme makkelijk. Nog geen enkele dag is het gazon droog genoeg geweest om te maaien.
Hopelijk brengt "Als-j(en)uni-maait-is-uw-gazon-naar-de-kloten" beterschap.

ik weet dat het maai-mei-niet is maar zo is het verdomme makkelijk. Nog geen enkele dag is het gazon droog genoeg geweest om te maaien.
Hopelijk brengt "Als-j(en)uni-maait-is-uw-gazon-naar-de-kloten" beterschap.
ik heb er gisteren toch moeten doorploegen, anders ging het met de zeis zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan