Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Natte honden is nu ook niet de aangenaamste geur .:headshake:
Ik ben echt verzot op die geur. Zoals je mensen hebt die graag aan de kruin van hun baby ruiken, heb ik dat met mijn hond - vooral als hij nat is geregend.

Ik ben nu wel niet bepaald een goede referentie op dat vlak, want ik ruik ook graag aan de binnenkant van zijn oren en vind het prettig als hij in mijn gezicht geeuwt. :unsure:

Youtube dat de laatste tijd meer en meer advertenties toont, waaraan ik me nu begin te storen.

Ik wil gerust een paar euro betalen om de advertenties te verwijderen. Maar geen 12eur samen met youtube music.

Best purchase ever :love:

ik geniet elke dag van adfree youtubes en youtube music met die kant en klare mixen van 1-2u, heerlijk!

Tijd geleden (1 maand) darm/maag infectie gehad die tot lever is gegaan. Door zware medicatie is dit verbeterd echter heb ik nu sinds kort pijn in de borst met momenten. Helaas is het gekend dat bij onze familielijn ( de mannen) hartbreuken liggen. Mijn vader is zo 1,9jaar plotseling overleden aan hartaderbreuk. (gezond, ging badje nemen en kwam er niet meer uit).

Heb nu meer en meer pijn in de borst met pozes. Me laten onderzoeken en niets te vinden, zal het maar aanvaarden zeker.

En de daders zijn natuurlijk... Wat een verrassing.
Discussie loopt ook al in pol en actua:

Laatst bewerkt:
Ik ben nu wel niet bepaald een goede referentie op dat vlak, want ik ruik ook graag aan de binnenkant van zijn oren en vind het prettig als hij in mijn gezicht geeuwt. :unsure:
d9f188564e87d9af1638eb581fa0bc0b.gif

Ik ben echt verzot op die geur. Zoals je mensen hebt die graag aan de kruin van hun baby ruiken, heb ik dat met mijn hond - vooral als hij nat is geregend.

Dat is door al dat gefermenteerd eten.

Snuffelen is dan ook één van hun favoriete bezigheden ,zelfs aan mijn kruis .

Allé, ik pak ook eens een dag verlof...
Een bestelling van Bol.com speciaal geplaatst zodat die vandaag geleverd zou worden en ik zeker thuis zou zijn.
Vanmorgen opgestaan, PC opgezet om te kijken wanneer PostNL hier zou zijn; kon nog net zien dat het tussen 8 en 12 zou zijn wanneer...'WHAMMM'...hele huis zonder stroom. Blijkt dat een straat verder een technicus van Fluvius aan het prutsen was...'Er wordt aan gewerkt, meneer'. Geen koffie dus deze morgen...ergernis 1.
Omdat het huis wat van de straat af ligt (hoewel goed zichtbaar) en de nummering onlogisch is (maar huisnummer duidelijk op de brievenbus), en ik binnen verder toch niks kan doen, besluit ik maar voor in de tuin wat onkruid te gaan uittrekken zodat ik de koerier kan zien komen.
En ja, om 10u30 zie ik een witte bestelwagen met Nederlandse nummerplaat aan 50km/u voorbijzoeven. Ik naar de straat omdat ik verwacht dat hij zo meteen wel rechtsomkeer zal maken als hij het huis niet vindt...na 15 minuten nog altijd niks.
Stroom ondertussen hersteld, mail gecheckt: 'Bezorgen lukte niet, zending gaat naar PostNL-punt':angry:
Ja lamzak, als je te lui bent om eens naar de brievenbussen te kijken...wie zit er tegenwoordig achter het stuur bij die koerierdiensten???

(first world problems, I know....)
Ik weet niet waar jij woont, maar alle bestelwagens van PostNL die hier rondrijden hebben Belgische nummerplaten en zijn duidelijk te herkennen aan het PostNL logo op de bestelwagen.

Snuffelen is dan ook één van hun favoriete bezigheden ,zelfs aan mijn kruis .
Heb dat ook elke keer als ik bij mijn beste kameraad zit, een stafford vrouwtje dat telkens met haar hoofd tussen mijn benen zit.
Ik grap dan telkens "ik lig toch nog goed in de markt".

@knight-rider , hier in 9100 rijden die met Belgische plaat en met een voertuig van een lease, Volumex.
Een paar rijden hier met het logo van PostNL, maar dat zijn de minste.

Daarom zijn ze dan ook zo populair om opgeleid te worden om aan dingen te snuffelen/of vinden) .( witte poeder , ……… en zo .)

Ik weet niet waar jij woont, maar alle bestelwagens van PostNL die hier rondrijden hebben Belgische nummerplaten en zijn duidelijk te herkennen aan het PostNL logo op de bestelwagen.

Stond niet vlak aan de straat en de bestelwagen -zoals gezegd - zoefde voorbij. Was hoofdzakelijk wit, mss dat er wel ergens een logo op stond. De buurman, die net zijn oprit opreed toen ik aan de straat was gaan kijken, was hem tegengekomen en zei dat hij een Nederlandse nummerplaat had.
Maar goed, zie niet in hoe dit relevant is; het alternatief is immers dat hij helemaal niet is langsgekomen (ben echt continu aan de straatkant van het huis geweest en alle auto's voorbij zien komen) en het pakje meteen bij het afhaalpunt gedumpt heeft....wat dus nog belachelijker zou zijn.

Net mijn pakje opgehaald: volgens Track&Trace zou ik het pas om 15.00u af kunnen halen; het was er al om 12.20u afgeleverd. Wel makkelijk zo als koerierdienst: er je voeten aan vegen en vervolgens alles dumpen bij het afhaalpunt...

Hier zijn DPD en PostNL toch ook dikwijls gewoon onderaannemers, dus niks logo. Van de week was DPD zelfs een engelstalige kerel (allez, licht getinde mens dus kon ook spanjaard of zo zijn, maar hij sprak me in het engels aan). Ik vermoed dat ze voor hun eigen chauffeurs wel een NL-taal vereiste zullen hebben.

Wel makkelijk zo als koerierdienst: er je voeten aan vegen en vervolgens alles dumpen bij het afhaalpunt...
Soms versta ik die gasten wel, hier in de buurt leveren ze bijna dagelijks pakjes, ik denk dat goed 20% direct kan afgeleverd worden.
De overige mensen zijn gewoon niet huis bij de levering.

Heb dat ook elke keer als ik bij mijn beste kameraad zit, een stafford vrouwtje dat telkens met haar hoofd tussen mijn benen zit.
Ik grap dan telkens "ik lig toch nog goed in de markt".
Ik verwijs u graag door naar hier :unsure::

Soms versta ik die gasten wel, hier in de buurt leveren ze bijna dagelijks pakjes, ik denk dat goed 20% direct kan afgeleverd worden.
De overige mensen zijn gewoon niet huis bij de levering.

Die mannen worden naar verluid niet betaald voor pakketjes die niet afgeleverd raken. Daarom zie je ze altijd zo vliegen

Hier zijn DPD en PostNL toch ook dikwijls gewoon onderaannemers, dus niks logo. Van de week was DPD zelfs een engelstalige kerel (allez, licht getinde mens dus kon ook spanjaard of zo zijn, maar hij sprak me in het engels aan). Ik vermoed dat ze voor hun eigen chauffeurs wel een NL-taal vereiste zullen hebben.
En langs de andere kant liever een engelstalige koerier die met respect omgaat me je pakket dan een nederlandstalige die het bijna tegen je voordeur gooit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan