Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
"Ja jong het regent altijd en het is veel te nat dat is slecht voor mijn lelijk steriel gazon."
gevolgd door:
"Ja jong het regent maar niet het is te droog dat is slecht voor mijn lelijk steriel gazon."
:unsure:

FTFY.

Nu goed ik erger mij ook aan het weer, want het gebrek aan zonneschijn is nogal nefast voor mijn groentjes. :sop:

Ik wil maar zeggen dat de gemiddelde laurierstruik, appelboom of paardenbloem niet afziet van een beetje regen meer of minder. Dat het ecologisch is, is mooi meegenomen maar de enige reden dat ik ijver voor een algemene acceptatie van onkruidtuinen is pure, onversneden luiheid.

Al is dat voor sommigen wellicht een synoniem voor links zijn. :unsure:

Ik wil maar zeggen dat de gemiddelde laurierstruik, appelboom of paardenbloem niet afziet van een beetje regen meer of minder. Dat het ecologisch is, is mooi meegenomen maar de enige reden dat ik ijver voor een algemene acceptatie van onkruidtuinen is pure, onversneden luiheid.

Al is dat voor sommigen wellicht een synoniem voor links zijn. :unsure:
Het enige lastige is dat ik niet meer door mijn gras ga geraken met mijn hippie-grasmaaier, verder compleet akkoord hoor. Mijn gepensioneerde buurman heeft de voorbije 2 weken al 3x zijn gras afgedaan, ik heb daar noch tijd noch goesting voor.

Het enige lastige is dat ik niet meer door mijn gras ga geraken met mijn hippie-grasmaaier, verder compleet akkoord hoor. Mijn gepensioneerde buurman heeft de voorbije 2 weken al 3x zijn gras afgedaan, ik heb daar noch tijd noch goesting voor.

Het is wel maai-mei-niet hé!

Ga bij de plaatselijke boer een zijs halen dan

Het is wel maai-mei-niet hé!
Ik ben pro, maar zelfs ik ga er toch een deel van kortwieken deze week 🙈 eind april laatst gemaaid, normaal doe ik dat wekelijks maar nu ziet het er ook al uit als iets waar koeien op kunnen komen grazen 🙈

Ik ben pro, maar zelfs ik ga er toch een deel van kortwieken deze week 🙈 eind april laatst gemaaid, normaal doe ik dat wekelijks maar nu ziet het er ook al uit als iets waar koeien op kunnen komen grazen 🙈

Ha, kan je je eigen melk beginnen maken.

maar nu ziet het er ook al uit als iets waar koeien op kunnen komen grazen 🙈

Zou dat niet het eenvoudigste zijn eigenlijk, ergens een schaap gaan lenen voor een halve dag en uw gazon is weer kortgewiekt én bemest?
Serieuze vraag.

Zou dat niet het eenvoudigste zijn eigenlijk, ergens een schaap gaan lenen voor een halve dag en uw gazon is weer kortgewiekt én bemest?
Serieuze vraag.

Ge lacht daar mee maar ik heb onlangs mijn kippen verhuisd met het zicht op de komende werken, die grond waar ze op liepen was quasi kaalgepikt. Ze zijn nu 2 maand verhuisd naar hun nieuwe plek en daar is gazon doorgekomen.. geen onkruidje op te zien, superzacht gras. En de rest van de gazon steekt vol harde droge stekels en ligt vol gemulched maaisel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan