Dak hier wou komen klagen over het weer maar dat iedereen mij al voor is hier gvd.
Allez, kom, ge moogt..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dak hier wou komen klagen over het weer maar dat iedereen mij al voor is hier gvd.
"Ja jong het regent altijd en het is veel te nat dat is slecht voor mijn lelijk steriel gazon."
gevolgd door:
"Ja jong het regent maar niet het is te droog dat is slecht voor mijn lelijk steriel gazon."
![]()

Stop eens met je linkse woke-ideologie te propageren.FTFY.
Nu goed ik erger mij ook aan het weer, want het gebrek aan zonneschijn is nogal nefast voor mijn groentjes.![]()

Het enige lastige is dat ik niet meer door mijn gras ga geraken met mijn hippie-grasmaaier, verder compleet akkoord hoor. Mijn gepensioneerde buurman heeft de voorbije 2 weken al 3x zijn gras afgedaan, ik heb daar noch tijd noch goesting voor.Ik wil maar zeggen dat de gemiddelde laurierstruik, appelboom of paardenbloem niet afziet van een beetje regen meer of minder. Dat het ecologisch is, is mooi meegenomen maar de enige reden dat ik ijver voor een algemene acceptatie van onkruidtuinen is pure, onversneden luiheid.
Al is dat voor sommigen wellicht een synoniem voor links zijn.![]()
Het enige lastige is dat ik niet meer door mijn gras ga geraken met mijn hippie-grasmaaier, verder compleet akkoord hoor. Mijn gepensioneerde buurman heeft de voorbije 2 weken al 3x zijn gras afgedaan, ik heb daar noch tijd noch goesting voor.
Ga bij de plaatselijke boer een zijs halen danHet enige lastige is dat ik niet meer door mijn gras ga geraken met mijn hippie-grasmaaier, verder compleet akkoord hoor. Mijn gepensioneerde buurman heeft de voorbije 2 weken al 3x zijn gras afgedaan, ik heb daar noch tijd noch goesting voor.
Ik ben pro, maar zelfs ik ga er toch een deel van kortwieken deze weekHet is wel maai-mei-niet hé!
eind april laatst gemaaid, normaal doe ik dat wekelijks maar nu ziet het er ook al uit als iets waar koeien op kunnen komen grazen 
Ja, daar heb ik wel tijd en goesting voor. Ik zal mij wel gewoon een grasmaaier op batterijen aanschaffen.Ga bij de plaatselijke boer een zijs halen dan
De egeltjes zeggen dat het "versnipper-mei-niet" is.Ja, daar heb ik wel tijd en goesting voor. Ik zal mij wel gewoon een grasmaaier op batterijen aanschaffen.
Ik ben pro, maar zelfs ik ga er toch een deel van kortwieken deze weekeind april laatst gemaaid, normaal doe ik dat wekelijks maar nu ziet het er ook al uit als iets waar koeien op kunnen komen grazen
![]()
Het is ok, dat is voor in juni, geen kans op foute woordspelingen dan.De egeltjes zeggen dat het "versnipper-mei-niet" is.
Het is ok, dat is voor in juni, geen kans op foute woordspelingen dan.
Als ik mijn eigen melk terug begin te maken, klasseer ik dat als "foute boel" momenteel hoorHa, kan je je eigen melk beginnen maken.

Als ik mijn eigen melk terug begin te maken, klasseer ik dat als "foute boel" momenteel hoor![]()
maar nu ziet het er ook al uit als iets waar koeien op kunnen komen grazen![]()
Zou dat niet het eenvoudigste zijn eigenlijk, ergens een schaap gaan lenen voor een halve dag en uw gazon is weer kortgewiekt én bemest?
Serieuze vraag.
Dat dak zich maar schoon bezighoudt met u droog te houden!Dak hier wou komen klagen over het weer maar dat iedereen mij al voor is hier gvd.
Zou dat niet het eenvoudigste zijn eigenlijk, ergens een schaap gaan lenen voor een halve dag en uw gazon is weer kortgewiekt én bemest?
Serieuze vraag.