Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thuis volgt er ook altijd enkele honden en katten mij , die katten valt nog mee liggen liever languit in de zetel ,katten zijn echt luie beesten .Gooi een bal ,stok …. weg kijken ze zo van “loop er zelf achter” en beginnen ze zichzelf af te likken (wassen) En de honden tja die weten van geen ophouden .Koud,warm ,nat .regen .sneeuw …...niets weerhoud ze om buiten de gangster uit te hangen .

Laatst bewerkt door een moderator:
Daarstraks binnen bij de bakker aan het wachten tot het aan mij is. Je mag er maar met twee binnen nu tijdens corona, staat ook duidelijk aangegeven buiten. Komt er daar ineens een oude vrouw (in de 70 gok ik) binnen gesleft, zonder mondmasker op, en zet haar tussen mij en die andere. Bakker vraagt om terug buiten te gaan wachten, zeker drie keer tot ze het doorhad. Gaat ze dan toch buiten staan wachten maar vlak voor de neus van iemand die daar al stond te wachten. Als ik alles had en terug naar buiten kwam, was ze nergens meer te zien :crazy:.

Daarstraks binnen bij de bakker aan het wachten tot het aan mij is. Je mag er maar met twee binnen nu tijdens corona, staat ook duidelijk aangegeven buiten. Komt er daar ineens een oude vrouw (in de 70 gok ik) binnen gesleft, zonder mondmasker op, en zet haar tussen mij en die andere. Bakker vraagt om terug buiten te gaan wachten, zeker drie keer tot ze het doorhad. Gaat ze dan toch buiten staan wachten maar vlak voor de neus van iemand die daar al stond te wachten. Als ik alles had en terug naar buiten kwam, was ze nergens meer te zien :crazy:.
Om in het thema te blijven. Ik kom toe aan de supermarkt, voor mij stappen twee mannen en een vrouw. Nemen elk een kar (de regel is nog altijd alleen winkelen, max 30 min, en een kar per persoon). Gaan naar binnen, de vrouw begint gewoon inkopen te doen en de twee mannen zetten zich met hun twee karen in het midden van de groeten en fruit om een babbeltje te doen. Tegen dat ik ver klaar was stonden ze er nog.

Wat een ongemanierde boeren toch.

Om in het thema te blijven. Ik kom toe aan de supermarkt, voor mij stappen twee mannen en een vrouw. Nemen elk een kar (de regel is nog altijd alleen winkelen, max 30 min, en een kar per persoon). Gaan naar binnen, de vrouw begint gewoon inkopen te doen en de twee mannen zetten zich met hun twee karen in het midden van de groeten en fruit om een babbeltje te doen. Tegen dat ik ver klaar was stonden ze er nog.

Wat een ongemanierde boeren toch.

De twee mannen dienden misschien om een vracht toiletpapier mee te nemen :unsure:.

Deel 3 in de stroomstoot saga (zie voorgaande ergernissen).
Volgende donderdag komt er iemand om effectief alles te onderzoeken en van daar kunnen we zien wat er moet gebeuren. Tegen dan is het dag 8 in een huis met geen enkele elektriciteit.

Mijn schoonouders hebben zowel hun huis als een appartement aan zee. Ik heb gevraagd of we zondagavond zouden mogen douchen. We hebben geen warm water en kattewasjes doen ook maar zoveel. Wij beiden moeten maandag weer werken, kinderen hebben school.
Antwoord: Goh...nee, nee zomaar in onze badkamer of vreemden (vreemden, we hebben het dus over hun eigen zoon, kleinkinderen en schoondochter) in ons appartement... nee dat zien we niet zitten. Maar eens jullie huis weer ok is, nemen we de kleinkinderen wel eens mee voor een ijsje.

We hebben dus niet gevraagd om te blijven slapen of zo, of zelfs om was of vaat te mogen doen. Gewoon snel een douche mogen nemen met warm water omdat we qua moraal toch vrij laag zitten op de moment. Maar dat zien ze dus niet zitten.

Volgende donderdag komt er iemand om effectief alles te onderzoeken en van daar kunnen we zien wat er moet gebeuren. Tegen dan is het dag 8 in een huis met geen enkele elektriciteit.

Mijn schoonouders hebben zowel hun huis als een appartement aan zee. Ik heb gevraagd of we zondagavond zouden mogen douchen. We hebben geen warm water en kattewasjes doen ook maar zoveel. Wij beiden moeten maandag weer werken, kinderen hebben school.
Antwoord: Goh...nee, nee zomaar in onze badkamer of vreemden (vreemden, we hebben het dus over hun eigen zoon, kleinkinderen en schoondochter) in ons appartement... nee dat zien we niet zitten. Maar eens jullie huis weer ok is, nemen we de kleinkinderen wel eens mee voor een ijsje.

We hebben dus niet gevraagd om te blijven slapen of zo, of zelfs om was of vaat te mogen doen. Gewoon snel een douche mogen nemen met warm water omdat we qua moraal toch vrij laag zitten op de moment. Maar dat zien ze dus niet zitten.
Hoe erg is dat? Rare familieband ...

Ik zou zeggen dat ik mijn kinderen niet meegeef aan vreemden om een ijsje te gaan eten 🤦‍♀️

Kunt ge bij iemand anders terecht @Squidward ? Of als ge niemand uit de buurt kent eventueel ffkes vragen op de fb van uw regio? Ben er zeker van dat ge bij veel vreemden uw kinderen ffkes moogt gaan wassen ze

What the fuck @Squidward, hoe erg is dat wel niet van uw schoonouders? Ik zou die niet meer willen zien eerlijk gezegd.

Kunt ge ergens terecht want effe nen douche doet wel deugd indeed. Vandaag niet thuis, maar als moet kunt ge hier het gezin wel eens douchen morgen. Ik woon regio Mechelen.
(allez ik moet dat eens checken met de vrouw, maar dat zal wel ok zijn)

Zo een reactie in deze situatie zou voor mij genoeg zijn om ze tot het einde der dagen te negeren. WTF jong, het is nu toch niet dat je de wereld vraagt?

Maar nadien krijgen de kinderen wel een ijsje...

Te zielig voor woorden gewoon. Het begrip ouder niet waardig!

Inderdaad, heel vreemd en belachelijk van de schoonouders.

Misschien hebben ze hun kustappartement nog niet opgeruimd en liggen daar genante dingen die jullie niet mogen zien? :unsure:
Was ook mijn eerste gedacht. Vergeten hun SM kamer terug om te bouwen of zo.

Was ook mijn eerste gedacht. Vergeten hun SM kamer terug om te bouwen of zo.
En dan? Prioriteiten? En ze hebben ook nog hun huis?
Wij zouden al bij mijn ouders aan het logeren zijn in die omstandigheden ('logeren' misschien niet snachts uiteraard :'))

Of ze zitten in financiële problemen, hebben dat appartement moeten onderverhuren en durven het niet te zeggen.
Anders echt wel bizar. Wij gaan deze zomer ook een paar weken zonder badkamer zitten (verbouwing), maar dat zal na het werk omrijden zijn om te douchen bij ouders of zus. Omgekeerd zou dat ook de logica zelve zijn hier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan