En dan? Prioriteiten? En ze hebben ook nog hun huis?
Wij zouden al bij mijn ouders aan het logeren zijn in die omstandigheden.
Ook als daar iets te zien zou zijn dat ze absoluut geheim zouden willen zien te houden?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dan? Prioriteiten? En ze hebben ook nog hun huis?
Wij zouden al bij mijn ouders aan het logeren zijn in die omstandigheden.
Zouden ze dan niet snel over en weer kunnen gaan om dat weg te doen?Ook als daar iets te zien zou zijn dat ze absoluut geheim zouden willen zien te houden?
Dus, zowel in hun huis als hun appartement zijn er zo'n geheime zaken aan de gang dat hun kind, zijn vrouw en hun kleinkinderen niet even kunnen komen douchen?Ook als daar iets te zien zou zijn dat ze absoluut geheim zouden willen zien te houden?
Dus, zowel in hun huis als hun appartement zijn er zo'n geheime zaken aan de gang dat hun kind, zijn vrouw en hun kleinkinderen niet even kunnen komen douchen?
Bij u kom ik dus niet douchenMega 2 locaties orgie weekend!
Euh, dat zal niet lukken vandaag ook niet. We hebben... euh.. kijk een dood vogeltje!Bij u kom ik dus niet douchen![]()
Same, mijn vrouw haar zus en hare vent hebben hier ook vaak komen douchen toen ze aan hun badkamer bezig waren.Of ze zitten in financiële problemen, hebben dat appartement moeten onderverhuren en durven het niet te zeggen.
Anders echt wel bizar. Wij gaan deze zomer ook een paar weken zonder badkamer zitten (verbouwing), maar dat zal na het werk omrijden zijn om te douchen bij ouders of zus. Omgekeerd zou dat ook de logica zelve zijn hier.
Wat zegt uw man daarvan?Deel 3 in de stroomstoot saga (zie voorgaande ergernissen).
Volgende donderdag komt er iemand om effectief alles te onderzoeken en van daar kunnen we zien wat er moet gebeuren. Tegen dan is het dag 8 in een huis met geen enkele elektriciteit.
Mijn schoonouders hebben zowel hun huis als een appartement aan zee. Ik heb gevraagd of we zondagavond zouden mogen douchen. We hebben geen warm water en kattewasjes doen ook maar zoveel. Wij beiden moeten maandag weer werken, kinderen hebben school.
Antwoord: Goh...nee, nee zomaar in onze badkamer of vreemden (vreemden, we hebben het dus over hun eigen zoon, kleinkinderen en schoondochter) in ons appartement... nee dat zien we niet zitten. Maar eens jullie huis weer ok is, nemen we de kleinkinderen wel eens mee voor een ijsje.
We hebben dus niet gevraagd om te blijven slapen of zo, of zelfs om was of vaat te mogen doen. Gewoon snel een douche mogen nemen met warm water omdat we qua moraal toch vrij laag zitten op de moment. Maar dat zien ze dus niet zitten.
Daar zou ik dus mijn kinderen niet achterlaten.Hij heeft als kind ook zwaar afgezien bij zijn ouders, hete koffie over zich en ooit met een gordijnroe geslagen. Ik ben geen expert in ouders maar hij kan die band precies niet doorknippen en ik weer niet hoe hem tot die stap te krijgen. We praten wel veel en hij beseft het wel maar... die echte ‘break’ dat lukt dus (nog) niet.
Onze achterburen waren toevallig bekend met onze elektricien en de kinderen kunnen daar in bad. Man en ik doen even voort met ons koud water, kattewas en haar boven bad wassen. Ik ben al heel content dat de kinderen warm water gaan hebben.
Ik begrijp zelf niet hoe mijn schoonouders met zichzelf door de deur kunnen, ik heb ze nooit anders geweten.
Ik snap dat dat moeilijk is en een soort proces is waar je door moet, maar dit is echt een gebeurtenis dat je kan aangrijpen als laatste druppel imo. Zij noemen jullie vreemden hé?Hij heeft als kind ook zwaar afgezien bij zijn ouders, hete koffie over zich en ooit met een gordijnroe geslagen. Ik ben geen expert in ouders maar hij kan die band precies niet doorknippen en ik weer niet hoe hem tot die stap te krijgen. We praten wel veel en hij beseft het wel maar... die echte ‘break’ dat lukt dus (nog) niet.
Onze achterburen waren toevallig bekend met onze elektricien en de kinderen kunnen daar in bad. Man en ik doen even voort met ons koud water, kattewas en haar boven bad wassen. Ik ben al heel content dat de kinderen warm water gaan hebben.
Ik begrijp zelf niet hoe mijn schoonouders met zichzelf door de deur kunnen, ik heb ze nooit anders geweten.

Doe het dan ineens goed, en een kerfslag he, te beginnen met de ledematen.Op de makers van de cursus Materiaalleer mogen ze gerust een trekproef uitvoeren, alsook testen op zuurbestendigheid
Deel 3 in de stroomstoot saga (zie voorgaande ergernissen).
Volgende donderdag komt er iemand om effectief alles te onderzoeken en van daar kunnen we zien wat er moet gebeuren. Tegen dan is het dag 8 in een huis met geen enkele elektriciteit.
Mijn schoonouders hebben zowel hun huis als een appartement aan zee. Ik heb gevraagd of we zondagavond zouden mogen douchen. We hebben geen warm water en kattewasjes doen ook maar zoveel. Wij beiden moeten maandag weer werken, kinderen hebben school.
Antwoord: Goh...nee, nee zomaar in onze badkamer of vreemden (vreemden, we hebben het dus over hun eigen zoon, kleinkinderen en schoondochter) in ons appartement... nee dat zien we niet zitten. Maar eens jullie huis weer ok is, nemen we de kleinkinderen wel eens mee voor een ijsje.
We hebben dus niet gevraagd om te blijven slapen of zo, of zelfs om was of vaat te mogen doen. Gewoon snel een douche mogen nemen met warm water omdat we qua moraal toch vrij laag zitten op de moment. Maar dat zien ze dus niet zitten.
Als zij er niets van kent, en haar man en schoonvader het zo verprutst hebben, zou ik vooral aanraden een professional te bellen (wat ze ook deed), en niet op dit forum hulp vragen om toch nog wat zelf te prutsen.Dit verhaal tart werkelijk elke verbeelding. Hopelijk geraakt het donderdag opgelost. Er zitten hier een aantal mensen met serieuze kennis van elektriciteit. Je kan altijd een s komen posten in het elektriciteitstopic. Mischien dat ze daar een idee kunnen vormen van wat er aan de hand is.
Als zij er niets van kent, en haar man en schoonvader het zo verprutst hebben, zou ik vooral aanraden een professional te bellen (wat ze ook deed), en niet op dit forum hulp vragen om toch nog wat zelf te prutsen.
@Squidward : Wacht aub tot donderdag om iets te doen, en volg geen tips van dit forum.

Wtf. Leuke schoonouders heb je.Deel 3 in de stroomstoot saga (zie voorgaande ergernissen).