Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
in sommige culturen (en vooral net degene die niets van LGBT moeten weten) is iets op de grond leggen en er met uw schoenen over lopen een teken van verachting. Hoe ironisch dat hen dit nu zo aangereikt wordt.
Zo is iedereen blij. De homo's krijgen erkenning, de moslims mogen er denigrerend over lopen en de meesten zijn er dik gerust in.

Racistische en homofobe commentaren hoeven niet.
Man toch eerst die dwaze James Cooke bekend maken en nu gaan ze zijn lief ook nog eens bekend maken met de slimste mens en in de Cooke en Verhulst show.

Alles waar Gertje zijn hand in de kont kan steken moet precies hij ook direct bekend maken.

Waar is de tijd dat je ook een talent moest hebben of dikke tieten voor je bekend kwam.

Edit by moderator: denigrerende opmerking weggehaald.

Laatst bewerkt door een moderator:
Vannacht om 2u terug wakker geschoten van stemmen en dergelijke buiten, ik wist eerst niet wat er gebeurde. Bleek dat ze ergens hierachter een feestje aant doen waren in een tuin. Als ge in een centrum woont kunde toch een beetje rekening houden met de buren, om 2u45 werd het precies nog erger.

Ik weet nog altijd niet of het een varken is dat ze aan het kelen waren of een kat levend aan het villen.

Man toch eerst die dwaze James Cooke bekend maken en nu gaan ze zijn lief ook nog eens bekend maken met de slimste mens en in de Cooke en Verhulst show.

Alles waar Gertje zijn hand in de kont kan steken moet precies hij ook direct bekend maken.

Waar is de tijd dat je ook een talent moest hebben of dikke tieten voor je bekend kwam.

Edit by moderator: denigrerende opmerking weggehaald.
Er zijn toch ook veel bv's van vroeger die geen van beiden hadden.

Er zijn toch ook veel bv's van vroeger die geen van beiden hadden.
Ik kan gewoon die James niet af. Ik heb niks tegen holebi maar hoe die gast er altijd mee moet opvallen tot in het belachelijke toe is er een beetje over. Die is nog geen 1x op tv gekomen zonder dat hij daar een belachelijke opmerking over moet maken.

Jani is bvb ook homoseksueel maar dat vind ik wel een zalige gast om op tv te zien en die heeft geen sugar daddy nodig om op tv te kunnen komen.

En Gertje die nog vlug al zijn vriendjes en vriendinnetjes vlug even bekend wil maken voor hij zijn hoofd neerlegt.

Ik kan gewoon die James niet af. Ik heb niks tegen holebi maar hoe die gast er altijd mee moet opvallen tot in het belachelijke toe is er een beetje over. Die is nog geen 1x op tv gekomen zonder dat hij daar een belachelijke opmerking over moet maken.

Jani is bvb ook homoseksueel maar dat vind ik wel een zalige gast om op tv te zien en die heeft geen sugar daddy nodig om op tv te kunnen komen.

En Gertje die nog vlug al zijn vriendjes en vriendinnetjes vlug even bekend wil maken voor hij zijn hoofd neerlegt.
Het valt wel op ja hoe dat die James zo op tv gepusht wordt. Zelfde met die Victor Verhulst en dan nu het programma waar niemand op zat te wachten ; de Verhulstjes.
Ik denk dat Gertje geen hand, maar een hele arm in de media heeft steken

Het valt wel op ja hoe dat die James zo op tv gepusht wordt. Zelfde met die Victor Verhulst en dan nu het programma waar niemand op zat te wachten ; de Verhulstjes.
Ik denk dat Gertje geen hand, maar een hele arm in de media heeft steken
Je zou haast denken dat het zijn arm was die ooit in samson zijn hol zat.

Het ergste van al zijn die BV-dynastieën die overal ontspruiten. Wauters, Retsin-Schepens, Verhulst, Vermeiren, De Donder,... bijna net zo’n erge zelfbedruiping als in de politiek.

Cooke, ik moet’m ook niet. Maar het is al een geluk niet zo’n erge overgeaffecteerde bagger als Martien Meiland.

O.T. Een knoert van een blauw oog. Niet vanwege partnergeweld, of van eigenhandig de Russische maffia bekampt te hebben op het Falconplein, maar van een harksteel in mijn gezicht te kletsen, volledig tekenfilmgewijs.

Het ergste van al zijn die BV-dynastieën die overal ontspruiten. Wauters, Retsin-Schepens, Verhulst, Vermeiren, De Donder,... bijna net zo’n erge zelfbedruiping als in de politiek.

Cooke, ik moet’m ook niet. Maar het is al een geluk niet zo’n erge overgeaffecteerde bagger als Martien Meiland.

O.T. Een knoert van een blauw oog. Niet vanwege partnergeweld, of van eigenhandig de Russische maffia bekampt te hebben op het Falconplein, maar van een harksteel in mijn gezicht te kletsen, volledig tekenfilmgewijs.
Wat leeeeeeeeeeeuuuuuuuuuk

Forumgebruiker volgt mij nu.. Ik weet niet of ik me vereerd moet voelen of als ik me bedreigd moet voelen. :unsure:
Be afraid, be verry afraid. Volgens mij kan je nooit nog op uw gemak zijn als die u volgt. Naart schijnt heeft hij vroeger nog mensen gevolgd en van die mensen is nooit nog iets gehoord. Just saying. :unsure::unsure:

Eigen auto in de garage,

drie dagen geleden pa kan ik zaterdag uwe auto hebben, ja sgoe.

Vandaag ah neje ik ben zelf den hele dag weg da zal ni gaan.

Donderdag 13 mei - Assassins Creed Valhalla - DLC Wrath of the druïds gedownload
Vrijdag 14 mei - Mass effect Legendary in de bus
Timing van de gaming industrie trekt toch op geen kl**** hé :biglaugh::biglaugh::wallbash::wallbash:

Wakker geworden om 10:30u en nog moe en brak zijn :frown: .
Ik haat lang slapen, voelt als een halve dag weggegooid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan