Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
De opening van een 'gaybrapad' in godbetert Evergem? Buiten al de polemiek er dan nog eens rond met dat niet herkennen van dat kind en de twee vaders. Stel ik mij nu toch wel de vraag waarvoor is nu zoiets goed? De slinger is serieus aant doorslaan

De opening van een 'gaybrapad' in godbetert Evergem? Buiten al de polemiek er dan nog eens rond met dat niet herkennen van dat kind en de twee vaders. Stel ik mij nu toch wel de vraag waarvoor is nu zoiets goed? De slinger is serieus aant doorslaan
heeft dat eigenlijk wel enige rechtsgeldigheid? Ik weet dat in NL dat ook bestaat, maar juridisch gezien moet een oversteekplaats uit witte strepen bestaan, dus daar is zo`n gaybrapad geen officiele oversteekplaats. Hoe zit dat hier?
Op zich vraag ik toch ook wat het nut van zo iets is. Iemand die homo`s haat gaat niet bekeerd worden door het zien van zo`n oversteekplaats?

Gohja, het resultaat is dan vaak dat zo'n thread niet van de grond komt zeker.
True, maar ik vraag me af waarom ze, als ze dan toch geinteresseerd zijn en het graag willen bespreken met anderen, er dan ook niet wat meer moeite insteken. Geef dan toch ten minste uw eigen argumenten/inzichten mee.
Is het dan gewoon om de eerste te zijn om een topic te kunnen aanmaken? Of is het echt niet weten hoe een discussie/bespreking eigenlijk moet gehouden worden?

True, maar ik vraag me af waarom ze, als ze dan toch geinteresseerd zijn en het graag willen bespreken met anderen, er dan ook niet wat meer moeite insteken. Geef dan toch ten minste uw eigen argumenten/inzichten mee.
Is het dan gewoon om de eerste te zijn om een topic te kunnen aanmaken? Of is het echt niet weten hoe een discussie/bespreking eigenlijk moet gehouden worden?
Volgens mij dat 2de. Een forum vereist (denk ik) iets meer eigen inbreng dan bv. iets delen op fb, en niet iedereen wil/weet dat zeker.

Ik heb een gelijkaardig gevoel bij een goed onderbouwde post vol cijfers en links naar bv. artikels, waarna iemand daar doodleuk op antwoordt: "volgens mij klopt het niet want de broer van de vrouw van mijn buurman vertelde mij eens dat het anders zat, allez denk ik want ik weet de details niet meer exact, maar je bent fout hoor".

De madam moest vandaag 160 euro betalen bij de kapper. What the f*ck. Het is zelfs halflang dus qua kleur kost dat toch de helft? Cash te betalen dus met een paar klanten in het zwart...

Vandaag worden er inbouwkasten geïnstalleerd in mijn slaapkamer, appartement op het eerste verdiep.

Om tijd/geld te besparen werden die grotendeels vooraf gemaakt in een atelier, waarna we die naar omhoog ging steken met een lift, via het raam rechtstreeks de slaapkamer binnen.

Mijn slaapkamer is aan de achterzijde van het gebouw, daar kan je enkel geraken via een doorgang van 2,2m hoog.

Verschillende liftbedrijven gecontacteerd tot er 1 was met een lift die hier door kon, 3 maal bevestiging gevraagd, vormde geen enkel probleem!

Vandaag komt de lift toe, het leek mij nogal een groot spel, ging uiteraard niet door de doorgang.

Wegens gebrek aan mogelijkheden de kasten aan de voorzijde binnen gestoken, verschillende muren getoucheerd, maar de kasten staan waar ze moeten staan..

Vandaag worden er inbouwkasten geïnstalleerd in mijn slaapkamer, appartement op het eerste verdiep.

Om tijd/geld te besparen werden die grotendeels vooraf gemaakt in een atelier, waarna we die naar omhoog ging steken met een lift, via het raam rechtstreeks de slaapkamer binnen.

Mijn slaapkamer is aan de achterzijde van het gebouw, daar kan je enkel geraken via een doorgang van 2,2m hoog.

Verschillende liftbedrijven gecontacteerd tot er 1 was met een lift die hier door kon, 3 maal bevestiging gevraagd, vormde geen enkel probleem!

Vandaag komt de lift toe, het leek mij nogal een groot spel, ging uiteraard niet door de doorgang.

Wegens gebrek aan mogelijkheden de kasten aan de voorzijde binnen gestoken, verschillende muren getoucheerd, maar de kasten staan waar ze moeten staan..
Als de schade door hen is toegebracht, mag ik hopen dat ze die ook billijk gaan vergoeden.

Ransomware attack op de HSE hier in Ierland, beetje zoals de aanval op de NHS in de UK van een tijdje terug. :(
HSE is de openbare gezondheidszorg... Hopelijk kunnen ze het snel rechtzetten en dan eindelijk hun verouderde infrastructuur eens moderniseren.

Moest vandaag normaal ook een test laten doen voor covid maar dat verklaard wel waarom ik geen afspraak kreeg. :unsure:

Maar ben wel veel op mijn gemak 😎
omg-gifs-9eNzq5.gif

Daarstraks naar de Carrefour gereden enkel en alleen voor Havermout (de zakjes) van Quaker nadat ik deze eerder al niet vond in de Delhaize en Colruyt. In de Carrefour hebben ze deze altijd gehad, tot vandaag. :rolleyes:

De variant met Cassonade en Fruit staan er natuurlijk wél met hopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan