Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met die tijdwinst moogt ge altijd een repke gevenOoh man, waarom hoor ik hier nu pas van?
Bakker hier in de buurt die dat blijkbaar doet, en ook aan huis levert.
En het is een bakker met Spelbrood (onze jongste is allergisch aan tarwe).
Dat maakt veel zaken een pak gemakkelijker.
Merci!!!

Ben de laatste paar jaar zo gewoon geworden aan dark mode overal dat het mij echt stoort wanneer ik een applicatie/website moet gebruiken die vol wit gebruikt. Het doet gewoon echt pijn aan mijn ogen dan. Hoe zou dat komen? Vroeger had ik daar echt geen last van.

Dat heet 'oud worden'.Ben de laatste paar jaar zo gewoon geworden aan dark mode overal dat het mij echt stoort wanneer ik een applicatie/website moet gebruiken die vol wit gebruikt. Het doet gewoon echt pijn aan mijn ogen dan. Hoe zou dat komen? Vroeger had ik daar echt geen last van.
Ogen wennen gewoon rapper aan minder licht omdat dat minder belastend is. Is hetzelfde effect als naar buiten gaan als je in de zomer 4-5 uur binnen hebt gezeten - zo efkes dat "EY, ZO FEL NIET JONG!"-gevoel.Ben de laatste paar jaar zo gewoon geworden aan dark mode overal dat het mij echt stoort wanneer ik een applicatie/website moet gebruiken die vol wit gebruikt. Het doet gewoon echt pijn aan mijn ogen dan. Hoe zou dat komen? Vroeger had ik daar echt geen last van.
Once you go black...Ik heb dat ook. Overdag gaat dat nog, maar eenmaal als het wat donker begint te worden en de website heeft geen dark theme dan word ik bijna ambetant. Blind bij het zien van de pagina![]()

Wees maar zeker.Once you go black...![]()

Beetje fel doen tegen de zon ofwa?Is hetzelfde effect als naar buiten gaan als je in de zomer 4-5 uur binnen hebt gezeten - zo efkes dat "EY, ZO FEL NIET JONG!"-gevoel.
Euhm what now?Eigenlijk simpele geluiden à la "HMMMM!" (Zoals iemand die tape op zijn mond heeft.)

Het grappige is dat wij nog een brief hebben gehad waarbij dat probleem in hun FAQ stond. Het slot is inderdaad betalend...@Elosopardo Hier is ook dat systeem. Ik heb ook ooit een zak met afval in mijn container gevonden, maar heb het erbij gelaten want ik kon toch niks bewijzen. Je kunt er een slot op zetten, maar rarara: dat is niet gratis. (Denk ik toch.)
Ik ben er ook niet voor omdat het zo duur is en je verplicht bent die containers te kopen en nog te betalen ook, plus het totaal gewicht aan afval dat je uiteindelijk ook nog moet betalen.
Gelukkig verhuizen we binnenkort naar een regio waar dit niet is en hopelijk nooit zal komen. Verplichte vuilniszakken zijn wel duur, maar ze worden niet nog eens gewogen en grote verpakkingen mogen tenminste bij PMD. Dat is hier niet het geval (of nog niet).
Containers zijn wel handig (en als je er plek voor hebt) en je kunt ze 's avonds al buitenzetten, maar dat is het.
Ben daar al eens een maand te laat mee geweest en nooit iets van gehoord.Godverdomme.
ik krijg van Fluvius een brief op donderdag om mijn meterstanden door te geven. (Een brief die op 31/12 werd verstuurd DANK U BPOST)
Ik lees vandaag dat je 7 kalenderdagen de tijd hebt lol oke.
Ik ga vandaag mijn meters lezen en opschrijven, ga ik naar hun site en wat zie ik, de meterstanden die Fluvius online heeft gezet verschillen dan de standen die ze op de brief hebben gezet....
Dus ik vul de standen die ik vandaag heb uitgelezen en tadaa die waarden liggen zo dicht bij elkaar dat ik een foutmelding krijg....wtf nu moet ik tot maandag wachten om die klojo’s te bellen maar het zal waarschijnlijk te laat zijn om die standen door te geven. Man man man incompetentie tot en met.