Tonerider
Well-known member
zit die in de baarmoeder en is dat een navelstreng?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zit die in de baarmoeder en is dat een navelstreng?
Ik vind dat mijn stelling meer is dat de vrouw een container is en da man perfect?Makes sense, maar de mannen in mijn leven zijn gelukkig toch iets meer dan een container

Ge hoeft niet terug te krabbelen hoor. Ik ben in volle bewondering van uw moed om zo'n uitspraak te doen over uw eigen geslacht. Een echte handlanger voor de vrouwen hier op het forumIk vind dat mijn stelling meer is dat de vrouw een container is en da man perfect?![]()

Ik doe mijn best.Ge hoeft niet terug te krabbelen hoor. Ik ben in volle bewondering van uw moed om zo'n uitspraak te doen over uw eigen geslacht. Een echte handlanger voor de vrouwen hier op het forum![]()

en met deze heb je eigenlijk alle vrouwen gedegradeerd tot slaaf van de man. Proficiat.Ik doe mijn best.
zolang ik te lui ben om mijn vuile was zelf te doen en ik mijn eigen niet kan pijpen, zal ik altijd positief praten als het over vrouwen gaat.![]()

ja, en gij moogt er zelfs onder slapenAch, het niveau heeft ook een feestdag zo te zien. Morgen ook de brug maken?

Sound like a plan.ja, en gij moogt er zelfs onder slapen![]()
Ja onder het bed ..ja, en gij moogt er zelfs onder slapen![]()

Gedegradeerd? Dat is toch waarom ze gecreëerd zijn?en met deze heb je eigenlijk alle vrouwen gedegradeerd tot slaaf van de man. Proficiat.![]()
Ban incoming.Gedegradeerd? Dat is toch waarom ze gecreëerd zijn?
Heb je daarvoor al de goedkeuring gevraagd van een mannelijke mod?Ban incoming.
Dus ze hebben gewoon een fase met de N gewisseld?Volledig huis zonder enige elektriciteit want als we iets proberen pluggen stroomt er 380 volt door.