Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
ohgod.jpg
zit die in de baarmoeder en is dat een navelstreng?

Ik vind dat mijn stelling meer is dat de vrouw een container is en da man perfect? 🤔
Ge hoeft niet terug te krabbelen hoor. Ik ben in volle bewondering van uw moed om zo'n uitspraak te doen over uw eigen geslacht. Een echte handlanger voor de vrouwen hier op het forum :love:

Ge hoeft niet terug te krabbelen hoor. Ik ben in volle bewondering van uw moed om zo'n uitspraak te doen over uw eigen geslacht. Een echte handlanger voor de vrouwen hier op het forum :love:
Ik doe mijn best.
zolang ik te lui ben om mijn vuile was zelf te doen en ik mijn eigen niet kan pijpen, zal ik altijd positief praten als het over vrouwen gaat. 🤣

Na de stroomstoot van gisteravond (zie vorige ergernis) blijkt het dus echt wel rampzalig. Tv kapot, stereo kapot, alle opladers gefrituurd en microgolf kapot. Volledig huis zonder enige elektriciteit want als we iets proberen pluggen stroomt er 380 volt door. Alles ligt dus af, gelukkig nog een mobiele hotspot.
Hadden gehoopt de kinderen bij de grootouders te kunnen onderbrengen kwestie van dat ik in feite zelfs geen eten kan maken en geen verwarming heb... Maar die zien dat niet zitten. Heb toch even gebleit daardoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan