Uiteraard, maar enkel maar tegen narcistische pretentiewijven met een BMW. Geen compassie met die typetjes.Heeft niet iedere nice guy dit liggen mssh?
Sorry, maar is dit een aflevering uit In de Gloria ofzo?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uiteraard, maar enkel maar tegen narcistische pretentiewijven met een BMW. Geen compassie met die typetjes.Heeft niet iedere nice guy dit liggen mssh?
Het wordt wel wat tijd dat ge dan wat doet aan uw fysieke weerbaarheid als ge het niet kunt halen van pretentiewijven met hun BMW. Volg eens een cursus zelfverdediging, ga boxen, doe aan karate. Er is zoveel dat je kan doen.Uiteraard, maar enkel maar tegen narcistische pretentiewijven met een BMW. Geen compassie met die typetjes.

Maar wel even achteruit rijden om den draad weer mee te hebben!Uiteraard, maar enkel maar tegen narcistische pretentiewijven met een BMW. Geen compassie met die typetjes.
*wacht op de in de poep joke*Maar wel even achteruit rijden om den draad weer mee te hebben!
Uiteraard, maar enkel maar tegen narcistische pretentiewijven met een BMW. Geen compassie met die typetjes.

)

Hier ook in de auto, m'n dochter leert de cijfers met haar vingers.Heb ook zo ooit es iets voor gehad op de snelweg. Reed achter één in de file en die had mij precies goed in het oog.
Want ik was zwaar aan het viben op Fiesta van R Kelly, ik ken die clip bijna van buiten en deed dit moveke met mn 3 vingers na gelijk in de clip.
Die voor mij reageert direct door mij de middelvinger te geven en haar om te draaien
"Het was gewoon de muziek madam!"

Misschien dacht ze dat ge de drie vingers van white power omhoog stak?Heb ook zo ooit es iets voor gehad op de snelweg. Reed achter één in de file en die had mij precies goed in het oog.
Want ik was zwaar aan het viben op Fiesta van R Kelly, ik ken die clip bijna van buiten en deed dit moveke met mn 3 vingers na gelijk in de clip.
Die voor mij reageert direct door mij de middelvinger te geven en haar om te draaien
"Het was gewoon de muziek madam!"

Die was geënerveerd omdat jij daar met een tiener op de achterbank zonder handen zat te rijden.De auto achter mij deed mij rare gebaren terug.
Maar alé kwas niet getriggered, dus de die liet ik met rust.
Allez nu, iedereen heeft toch pepperspray in den auto...Ah je hebt ook een verboden wapen in de auto, nu ben ik wel gerustgesteld.
Nee ik reed met 1 hand nog. Ze is maar 4 hoor, dus 1 hand opsteken lukt nog. Mocht ze 6 of meer zijn, dan ging het idd moeilijker.Die was geënerveerd omdat jij daar met een tiener op de achterbank zonder handen zat te rijden.
Ik wil niet ingaan op de daaropvolgende agressie, maar aan deze uitleg te horen en de woorden in het vet in rekening brengend, waart gij wel niet vlak voor de versmalling aan het invoegen. Anders had ge geen plaats om zij aan zij te rijden en vol te houden en ook nog te winnen, dan zat ge tegen de versmalling. Aangezien gij het manoeuvre doet, zijt gij in fout als dat niet vlak voor de versmalling is want dan is dat geen ritsen, toch?Ik rij op een baan met 2 rijstroken. Verder worden door wegenwerken de 2 rijstroken 1 rijstrook. Ik rij op de linkerbaan. Iedereen voor mij is mooi aan het ritsen, maar diene kalle naast mij was pots en zéér bewust aan het bumperrijden waardoor ik niet kon invoegen. Ritsen is nochtans wettelijk verplicht. Ik was al halfweg met mijn manoeuvre bezig, dus het was bijna een botsing. Zij claxoneert, ik claxoneer. M'n dochter in de achterbank vindt dat claxon héél leuk, maar ik was echt pissed of. We reden 1mm van elkaar. Al bij al, de aanhouder wint, dus kheb mij kunnen toevoegen.
Het was wel vlak voor de versmalling. En het is niet dat we meterslang 1mm naast elkaar reden he, want anders moest ik idd remmen. Ik heb vrij snel "de neus" van m'n auto in een vrije gat gestoken voor haar waardoor zij wel moest remmen of ze reed tegen mij.Ik wil niet ingaan op de daaropvolgende agressie, maar aan deze uitleg te horen en de woorden in het vet in rekening brengend, waart gij wel niet vlak voor de versmalling aan het invoegen. Anders had ge geen plaats om zij aan zij te rijden en vol te houden en ook nog te winnen, dan zat ge tegen de versmalling. Aangezien gij het manoeuvre doet, zijt gij in fout als dat niet vlak voor de versmalling is want dan is dat geen ritsen, toch?
Achtervolgen ze elkaar dan ook tot op de parking van de plaatselijke mercadona of upim?Het was wel vlak voor de versmalling. En het is niet dat we meterslang 1mm naast elkaar reden he, want anders moest ik idd remmen. Ik heb vrij snel "de neus" van m'n auto in een vrije gat gestoken voor haar waardoor zij wel moest remmen of ze reed tegen mij.
Wie ooit eens met de auto reed in Spanje, Italië of Turkije kent die truuken wel, daar doen ze niks anders in de auto.