Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn dit slaaptabletten? Of voor wat dient dit juist?
euh, allez ik ben misschien een zagevent: maar het aanraden tot nemen van medicatie lijkt me eerder niet te moeten gebeuren op een forum, maar in samenspraak met uw arts.
Paar dagen geleden heb ik die situatie opgelost met een reserve mondmasker die in mijn zak zat.. Verbazingwekkend hoeveel stront zo een klein doek kan opnemen.Gaan kakken op mijn werk en het wc-papier was weeral eens op.
Bellen naar ons poetsvrouw om te horen in semi nederlands met zwaar russisch accent dat ze in quarantaine zit wegens reisje naar Rusland.
Op zich boeit da nie, normaal vervangen we zelf da rolleke wel.
Maar ze heeft de beide sleutels van onze voorraadkast mee.
"Aja menier, alletwie sluutels, als iek 1 verliesch heb ik er noeg ien".
FUCK.
zelfs van hormonen die uw lichaam zelf aanmaakt, kan je te veel in uw lichaam krijgen. Ik heb er geen kennis van en met alle respect: maar ge zegt zelf dat er een max. dosis op zit en dat ge die overschrijdt om het te laten werken. Dat is gewoon gevaarlijk advies. Nogmaals: ik ken er niets van, voor hetzelfde geld pist ge het te veel aan hormonen weer uit. Maar FuseTea zit ook te posten in het mentale welzijn topic. Dan wilt ge de chemie/hormoonbalans niet nog wat verder overhoop smijten zonder begeleiding door een arts.Dit zijn tabletten met melatonine, dat is het slaaphormoon dat uw lichaam aanmaakt om te kunnen slapen. In sommige omstandigheden is de hoeveelheid die uw lichaam aanmaakt niet genoeg, of niet op het gewenste moment, en met die tabletjes kan je daar dan toch voor zorgen.
Dit zijn geen slaappillen.
Medicatie is dit niet echt, dit is gewoon een "extra dosis" van een hormoon dat uw lichaam zelf aanmaakt.
zelfs van hormonen die uw lichaam zelf aanmaakt, kan je te veel in uw lichaam krijgen. Ik heb er geen kennis van en met alle respect: maar ge zegt zelf dat er een max. dosis op zit en dat ge die overschrijdt om het te laten werken. Dat is gewoon gevaarlijk advies. Nogmaals: ik ken er niets van, voor hetzelfde geld pist ge het te veel aan hormonen weer uit. Maar FuseTea zit ook te posten in het mentale welzijn topic. Dan wilt ge de chemie/hormoonbalans niet nog wat verder overhoop smijten zonder begeleiding door een arts.
Met alle respect voor uw ongetwijfeld goede intenties om iemand te helpen...

100% mee akkoord.euh, allez ik ben misschien een zagevent: maar het aanraden tot nemen van medicatie lijkt me eerder niet te moeten gebeuren op een forum, maar in samenspraak met uw arts.

Wie kijkt er nu in de vuilbak van 't wc?Paar dagen geleden heb ik die situatie opgelost met een reserve mondmasker die in mijn zak zat.. Verbazingwekkend hoeveel stront zo een klein doek kan opnemen.
Degene achter mij die dat mondmasker in de vuilbak gaat gezien hebben die zal wel raar kijken vermoed ik.
Wat moet ge als vent eigenlijk in't vuilbakje van een wc gooien?Ik ben niet zo voor gsm emoji's op een forum, maar 'k zou alleszins de oude niet willen.De smileys van beyondgaming die maar afsteken tov die van 9Lives en ik ben veel te 9Lives Boomer om ooit het tegenovergestelde te aanvaarden.
Is een gemeenschappelijk wc. En als vent was ik toch blij dat er een vuilbakje stond op dat moment.Wie kijkt er nu in de vuilbak van 't wc?Wat moet ge als vent eigenlijk in't vuilbakje van een wc gooien?
Ik ben niet zo voor gsm emoji's op een forum, maar 'k zou alleszins de oude niet willen.
=>Ik? Mopjes?
nee... inderdaad niet neeaka het Moltel?

Vanaf nu den helft van BG. En ik dump int vuilbakje dikwijls de inhoud van mijn zakken. Meestal zitten die naart eind van de dag vol me papiertjes met krabbelingskes (= lees snoeppapiertjes, maar ik ben officieel op dieet volgens mijn vrouw)Wie kijkt er nu in de vuilbak van 't wc?Wat moet ge als vent eigenlijk in't vuilbakje van een wc gooien?
Lol, ik had eerst gelezen dat je vaak de inhoud van zo'n vuilbak in je zakken dumptVanaf nu den helft van BG. En ik dump int vuilbakje dikwijls de inhoud van mijn zakken. Meestal zitten die naart eind van de dag vol me papiertjes met krabbelingskes (= lees snoeppapiertjes, maar ik ben officieel op dieet volgens mijn vrouw)
euh, allez ik ben misschien een zagevent: maar het aanraden tot nemen van medicatie lijkt me eerder niet te moeten gebeuren op een forum, maar in samenspraak met uw arts.
Toch hierop even reageren. Ik ben volledig akkoord met die voorzichtigheid, maar het wel gewoon een voedingssupplement dat je ook in de Kruidvat kan halen. Onderzoek wees dacht ik ook uit dat er geen gewenning optreedt, geen verlies is van eigen aanmaak melatonine, en dat je eigenlijk maar die kleine dosissen nodig hebt (en de rest wordt verwijderd door het lichaam). Hier is de limiet waarbij je dat gewoon in de winkel vindt dus 0.299 mg, in de VS zie je dat casually in de rekken van de supermarkt met 4 mg.100% mee akkoord.
Ook akkoord, iedereen slaapt eens slecht en gaat eens minder fris naar het werk. Maar het "tijdsslot" om te slapen komt enkel maar meer onder druk natuurlijk door alle informatie/entertainment waarmee we worden gebombardeerd. Lang geleden was het donker en gingen de mensen slapenMensen verwachten ook gewoon veels teveel dat ze liefst binnen de minuut in slaap vallen en 8 uur doorslapen zonder wakker te worden en zo fris als een hoentje opstaan.
Daarbij mag er niks gezegd worden van bouw je dag af en laat die smartphone of laptop eens voor wat het is of sta niet op om een sigaret te roken.
(Ik praat vanuit mijn ervaring als nachtverpleegkundige in de psychiatrie.)
Soms slapen mensen letterlijk de hele dag en kunnen ze 's nachts niet slapen maar owee als ge daar iets van zegt.
Een afdeling geweten waar mensen hun wekker zetten om hun laatste sigaret te roken iets voor middernacht omdat nadien er geen mogelijkheid meer was om te roken tot 6h30.
En anderen slapen de hele nacht en beweren van niet. Jammer genoeg mogen we die niet wakker maken om het tegendeel aan te tonen. Dat ze niet uitgerust zijn, daar kunnen we niet over oordelen natuurlijk.