Maar als de karren buiten op zijn dan mogen er geen extra klanten binnen.Snap ik wel, maar dan zie je de mensen toch nog hun kar achterlaten om snel nog dingen te gaan halen
Anders kan je ze niet tellen/controleren.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar als de karren buiten op zijn dan mogen er geen extra klanten binnen.Snap ik wel, maar dan zie je de mensen toch nog hun kar achterlaten om snel nog dingen te gaan halen
Als we eens moeten bellen geef een seintje éh! Mss hoort ge hem danGSM nergens te vinden... .
Wel een sleutel teruggevonden in de tenniszak.

En? Al teruggevonden?GSM nergens te vinden... .
Wel een sleutel teruggevonden in de tenniszak.

En? Al teruggevonden?
Ik krijg al een hartverzakking als die nog maar te diep in mijn handtas ligt en ik em niet gelijk vind.
Of in mijn rechterzak ligt terwijl ik links aan het zoeken ben.
Paniek!!![]()
.Mijn vriend heeft vrijdag nog een negatieve test afgelegd omdat ie naar ‘t buitenland ging voor z’n werk, vrij zeker dat ‘t dus geen corona is. Maar als het nog verergert ga ik morgen wel naar de dokter.Je weet dat je eigenlijk in quarantaine moet tot je een negatieve test hebt afgelegd?![]()
Wij gaan elk met een kar de winkel in, maar ieder heeft zijn lijstje. Hij doet de frigo en de diepvries (Okay/Colruyt) en ik doe de rest. Wij komen elkaar maar per toeval tegen en zijn sneller door de winkel. Zo doen wij het al sinds het begin van Corona-periode.Idd wat is trouwens het nut van ieder een kar?
Je ziet dat men dan in de winkel hun kar twee rayons verder achterlaat om dan sneller door de winkel te manoeuvreren
Ik vind dat een stuk minder storend/hinderlijk dan mensen die hun kar opzij zetten om dan in het midden van het gangpad dat resteert te gaan kijken welk wasmiddel ze nu gaan proberen.Snap ik wel, maar dan zie je de mensen toch nog hun kar achterlaten om snel nog dingen te gaan halen
Mijn vriend heeft vrijdag nog een negatieve test afgelegd omdat ie naar ‘t buitenland ging voor z’n werk, vrij zeker dat ‘t dus geen corona is. Maar als het nog verergert ga ik morgen wel naar de dokter.
Lol. Mijn broer is gisteren naar de dokter geweest en is niet zwanger. Ik kan dus niet zwanger zijn.Mijn vriend heeft vrijdag nog een negatieve test afgelegd omdat ie naar ‘t buitenland ging voor z’n werk, vrij zeker dat ‘t dus geen corona is. Maar als het nog verergert ga ik morgen wel naar de dokter.
Niet te onnozel doen hé. Als zij geen contact heeft buiten haar vriend en die heeft net negatief getest, is de kans wel heel klein dat ze nu Corona zou hebben.Lol. Mijn broer is gisteren naar de dokter geweest en is niet zwanger. Ik kan dus niet zwanger zijn.
is onze @Dawg ??
![]()
Vaarwel, Dawg, vriend en collega - 4Gamers
Het is met een zwaar hart dat we jullie het nieuws brengen dat Wim, beter bekend als GuerrillaDawg, overleden is. Hoewel hij al een tijdje niet meer heel actief was binnen 4Gamers, was hij in de beginjaren wel een van de sterke schouders waar deze community op gebouwd werd. Altijd vriendelijk...www.4gamers.be
![]()
![]()

Wij gaan ook met twee. Ik voor ons gezin, mijn vrouw voor haar ouders die zwaar hulpbehoevend zijn. De gezamelijke boodschappen passen dan ook niet in één kar.
Dus er zijn wel degelijk "legit" reden om soms met twee karren als koppel binnen te gaan, maar sommige mensen zijn gewoon te kortzichtig om zoiets te snappen.
Ik vind dat een stuk minder storend/hinderlijk dan mensen die hun kar opzij zetten om dan in het midden van het gangpad dat resteert te gaan kijken welk wasmiddel ze nu gaan proberen.
Dan heb ik véél liever dat ze hun kar ergens droppen waar ze niet in de weg staat, zodat de mensen die op voorhand nadenken over dat soort zaken sneller en vlotter door de winkel kunnen.