Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja, dat is dat je altijd hebt bij een overgang als deze. Daar kan je niet veel aan doen vrees ik.
We mogen al blij zijn dat er mensen zijn die dit initiatief genomen hebben, anders was het gedaan, oven en uit.

Zag net dat 9lives weer plat ligt, blijkbaar toch wel serieuze problemen daar.
Tuurlijk, het is eerder een ergernis naar 9lives toe. Nogmaals zeggen dat BG een super initiatief is.

Mevrouwtjes die per sé met hun hondje moeten gaan wandelen in de avondspits en dan natuurlijk ook fijn de weg meermaals moeten oversteken...

Geflitst gvd. 142 waar ik 120 mocht.
77 euro

Misschien al 10 jaar geleden dat ik nog geflitst ben maar doet toch een beetje pijn 😔 😅

Hoeveel op voorhand moet ge tegenwoordig uw keuring voor de auto plannen seg. In de dichtsbijzijnden niets meer vrij in de komende veertien dagen.

Aangezien je tot 8 weken op voorhand kunt plannen is dat toch geen probleem?
Aangezien we dachten dat het niet zo volzet zou zijn en we dus voor de twintigste moeten gaan, wel natuurlijk. (en we hebben ons formulier maar max. veertien dagen geleden ontvangen)

Gaan kakken op mijn werk en het wc-papier was weeral eens op.
Bellen naar ons poetsvrouw om te horen in semi nederlands met zwaar russisch accent dat ze in quarantaine zit wegens reisje naar Rusland.
Op zich boeit da nie, normaal vervangen we zelf da rolleke wel.
Maar ze heeft de beide sleutels van onze voorraadkast mee.
"Aja menier, alletwie sluutels, als iek 1 verliesch heb ik er noeg ien".

FUCK.
Hoe hebt ge uw gat dan uiteindelijk afgekuist? Met de wc-borstel?

Aangezien we dachten dat het niet zo volzet zou zijn en we dus voor de twintigste moeten gaan, wel natuurlijk. (en we hebben ons formulier maar max. veertien dagen geleden ontvangen)
Wanneer je uw formulier ontvangen hebt maakt allemaal niet uit eh, je moet dat zelf in de gaten houden :p Gewoon de camera's in het oog houden, toen ik daarstraks voor mijn herkeuring ging stond daar slechts 1 wagen aan te schuiven.

Hoe snugger kan je ook zijn om dit online te zetten? Voor 1 keer zou ik een ontslag een gepaste straf vinden. Zo een persoon wil je toch echt niet voor de klas hebben staan.
Ik vind dat ze 100% gelijk heeft. MAAR ze heeft een voorbeeldfunctie, dus als lerares is dat not done om dat te zeggen. En al helemaal NIET op tiktok, dat is waar. Das alles behalve snugger.

95% van de Belgen op straat (kinderen, vader, oma, whatever), vind ik persoon gewoon lelijk.
Als iemand mij vraagt: vind je mij mooi en ik vind die mens aartslelijk moet ik dan ineens beginnen liegen?
Dan ben ik juist ne dikke vette hypocriet. De waarheid kwetst. AMEN!

Lol, digitale handtekening is net veiliger, iedereen kan een handtekening zetten, elektronisch ondertekenen is wat moeilijker.

Onlangs heb ik het volgende geprobeerd: Mijn eigen handtekening op een papier geplaatst. Die handtekening dan ingescand. Die handtekening gewoon geplakt op de PDF van de grootbank. Opnieuw converteren zodat je niet meer kan zien dat die handtekening erop geplakt is. En hop doorsturen naar de bank en zien of ze dit opmerken dat ik die handtekening NOOIT echt op dat document zelf had geplaatst.

Denk je dat ze dat opgemerkt hebben bij de grootbank? Guess again ;)

Natuurlijk heeft niemand mij aangeklaagd voor valsheid in geschriften vermits ik gewoon mijn eigen handtekening gebruikte, maar bon, géén haan die dat opmerkte sé ..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan