Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een warenhuis is eigenlijk een winkel waar ze de meest uiteenlopende brol en goederen verkopen maar meestal geen voeding. Een hypermarkt is dus in feite een combinatie tussen een supermarkt en een warenhuis.
Exact zoals ik dacht dus. Dus een Delhaize hier naast mij is een supermarkt, de Carrefour is een hypermarkt en bv de Mediamarkt is eigenlijk een warenhuis.

Allez, ik herinner me toch iets van die handels lessen van vroeger :unsure:

Auto die vol duivenkak hangt 😕 Ik vroeg me eerst nog af waar en wanneer ik die onder een boom had gezet ofzo, maar dan bleek in heel de straat elke oprit, auto en stoep vol te hangen. Kan me dat precies van andere jaren niet inbeelden dat dat zo erg was als nu 🤔

Zolang er als dessert maar geen blauwe wafel op het menu staat he.
In het middelbaar deden we met onze klas eens een inzamelactie voor een school in India waar 1 van onze favoriete leerkrachten elke zomer bijles ging geven.

De jongens uit onze klas hadden wafels met blauwe kleurstof gebakken en elke verkoop werd met het schaterende zinnetje "op grootmoeders wijze" afgesloten. Ik denk dat ze onder de leerlingen het meest populaire kraampje hadden, maar de leerkrachten begrepen er helemaal niets van.

Auto die vol duivenkak hangt 😕 Ik vroeg me eerst nog af waar en wanneer ik die onder een boom had gezet ofzo, maar dan bleek in heel de straat elke oprit, auto en stoep vol te hangen. Kan me dat precies van andere jaren niet inbeelden dat dat zo erg was als nu 🤔

Erg dat Bol het slachtoffer is van Phishing. Maar als ik in die val trap, dan zegt de bank ook: eigen schuld dikke bult. Waarom zou Bol dan een voorkeursbehandeling moeten krijgen?

Hier ook vanda, auto's net gekuist, paar uur later hing de eerste vogelkak er al op.

In onze tuin alleen hebben we al 3 duivennesten, eerste keer in al die jaar dat we hier wonen.

een tijdje geleden Ace combat gekocht. Ik wou het vandaag spelen, maar om een of andere reden wil die mijn controller niet aanvaarden. Dan maar een refund.

Erg dat Bol het slachtoffer is van Phishing. Maar als ik in die val trap, dan zegt de bank ook: eigen schuld dikke bult. Waarom zou Bol dan een voorkeursbehandeling moeten krijgen?
De phishing e-mails kwamen van het echte e-mail adres van de boekhouding van Brabantia, vandaar dat ze willen dat Brabantia de fout op zich neemt.

De phishing e-mails kwamen van het echte e-mail adres van de boekhouding van Brabantia, vandaar dat ze willen dat Brabantia de fout op zich neemt.
Is dat zo? Ik lees --> Het e-mailadres, de lay-out van de brief en de handtekeningen van de directie leken authentiek, aldus de webwinkel.
Waar lees jij dat het effectief van het juiste email kwam?

Danila lijkt ook op Makila maar dat zegt niets ..

Verder -->
De bedriegers konden brieven en e-mails van Brabantia vervalsen, omdat ze in het najaar van 2019 het e-mailadres van een medewerkster hackten.

Ook deze zin is vaag .. ook daar staat niet in dat ze effectief het emailaddres gebruikten van die medewerkster.

Nu ja HLN is expert in 'vage' artikels. :laugh:

Is dat zo? Ik lees --> Het e-mailadres, de lay-out van de brief en de handtekeningen van de directie leken authentiek, aldus de webwinkel.
Waar lees jij dat het effectief van het juiste email kwam?

Danila lijkt ook op Makila maar dat zegt niets ..

Linkje naar de rechtszaak: https://uitspraken.rechtspraak.nl/inziendocument?id=ECLI:NL:RBMNE:2021:1528
2.2.
Najaar 2019 is de mailbox [e-mailadres] @brabantia.com, van mevrouw [A] (hierna: [A] ), een medewerkster van de boekhoudafdeling van
Brabantia Netherlands, gehackt door één of meerdere oplichters.
2.3.
Vanuit het e-mailadres van [A] is op 25 november 2019 een e-mail aan ‘[email protected]’ gestuurd met onder meer de volgende inhoud: ‘Bijgevoegd vindt u onze nieuwe betalingsroute zoals opgedragen door het management, doe het nodige voor de volgende betaling. Alvast bedankt!’ De begeleidende brief bevat kort gezegd een verzoek om betalingen voortaan niet meer over te maken aan de bij Bol.com bekende bankrekening van Brabantia Netherlands maar aan een Spaanse bankrekening die ten name van ‘Brabantia International B.V.’ zou staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan