Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch wel weer een gans ander verhaal ineens. Niet dat ik het goedkeur, maar nu snap ik wel waarom hij niet instant de bak ingevlogen is.

Nogal een misleidende titel van dat artikel.

In de PC ronde van de wereld net een artikel tegengekomen over hoe Anakin Skywalker zijn downfall en verandering naar Dart Vader (sorry voor de spoiler!) het gevolg is van zijn "toxic masculinity" :ROFLMAO::ROFLMAO:

Amai. Wat een verhaal.
en idd hoe komt dat kind aan een creditcard. En die ouders weten van niks als ze met ne vreemde meegaat?
Ik denk toch wel dat je het verschil tussen 13 en 18 jaar moet zien, niet?
Mja hoe sommige meisjes zich tegenwoordig kleden en gedragen. Denk dat eentje die zo'n dingen uitsteekt ook geen My Little Pony tshirt draagt natuurlijk

Gaan kakken op mijn werk en het wc-papier was weeral eens op.
Bellen naar ons poetsvrouw om te horen in semi nederlands met zwaar russisch accent dat ze in quarantaine zit wegens reisje naar Rusland.
Op zich boeit da nie, normaal vervangen we zelf da rolleke wel.
Maar ze heeft de beide sleutels van onze voorraadkast mee.
"Aja menier, alletwie sluutels, als iek 1 verliesch heb ik er noeg ien".

FUCK.

Gaan kakken op mijn werk en het wc-papier was weeral eens op.
Bellen naar ons poetsvrouw om te horen in semi nederlands met zwaar russisch accent dat ze in quarantaine zit wegens reisje naar Rusland.
Op zich boeit da nie, normaal vervangen we zelf da rolleke wel.
Maar ze heeft de beide sleutels van onze voorraadkast mee.
"Aja menier, alletwie sluutels, als iek 1 verliesch heb ik er noeg ien".

FUCK.

Klinkt als een probleem dat Shitman kan oplossen. Ik kom er aan!

_a25ea51a-0063-11e9-9457-b1b429387a4e.jpg

Dat 9lives en BG nog samen bestaan, best irritant, want ik volg bepaalde threads en die versplinteren nu wel een beetje.
Tja, dat is dat je altijd hebt bij een overgang als deze. Daar kan je niet veel aan doen vrees ik.
We mogen al blij zijn dat er mensen zijn die dit initiatief genomen hebben, anders was het gedaan, oven en uit.

Zag net dat 9lives weer plat ligt, blijkbaar toch wel serieuze problemen daar.

Het feit dat mijn partner de laatste tijd regelmatig een geluid maakt in zijn slaap, mij daarmee wakker maakt en ik vervolgens meteen klaarwakker ben en niet meer opnieuw in slaap val. Een slaaponderzoek heeft hij al gehad omdat hij heel veel draaide 's nachts, en daar kwam niets speciaals uit behalve bewegen tijdens de REM-slaap. (En een slechte lattenbodem.)
Hij moest melatonine slikken, maar na een tijd leek zijn lichaam daaraan gewend en dan kost het ook nog eens €20 voor 60 tabletten (en dan zei de neuroloog voordien nog "dat kost bijna niets"... amai.) Dat is voor iemand met een laag inkomen niet evident en de ziekenkas komt niet tussen.
Ik heb een tijd geleden dan de Kruidvat-variant gekocht omdat er daar véél meer in zitten en voor een veel goedkopere prijs, maar de kwaliteit zal waarschijnlijk niet hetzelfde zijn.

De voorbije nacht deed hij het zelfs drie keer. "Gelukkig" was ik bij de tweede en derde keer al wakker.

Ik had het er daarstraks over in een bericht, zei dat we terug naar de neuroloog zouden moeten gaan omdat dit echt begint te worden. Nadat hij thuiskwam zei hij bijna geen woord tegen mij. Ik vroeg net was er was, was hij helemaal wanhopig en over zijn toeren hierover en moest ik zijn melatonine vooral weggooien omdat het toch niets helpt, en dat "irritant onderzoek" waarschijnlijk ook niet. Hij was al bang dat hij het opnieuw zou moeten doen (maar ik heb hem natuurlijk gezegd dat dat niet zo is). En dat hij mij blijkbaar ook al 's nachts "lastigvalt". (Daar ga ik verder niet op in wegens te privé.) Hij wist echt niet meer wat hij kon doen en er zou toch altijd iets zijn enz enz

Ik heb al spijt dat ik er iets over gezegd heb en voel me nu zelf wat van streek. :cautious:

Over dat draaien: al eens een deken met gewichten geprobeerd?
Ne maat van me had daar ook enorm veel last van (allez, vooral zijn vrouw). Nu slaapt die onder een deken van 9kg en het is quasi gedaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan