Gelukkig ziet mijn huisarts dat anders, anders was ik al 10 jaar morbide obees.Vooral veel mensen die serieus boven een "gezond" BMI zitten, omdat dit geen rekening houdt met een serieuze spiermassa.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig ziet mijn huisarts dat anders, anders was ik al 10 jaar morbide obees.Vooral veel mensen die serieus boven een "gezond" BMI zitten, omdat dit geen rekening houdt met een serieuze spiermassa.
Niet meer drinken voor je in de wagen kruipt in t vervolg!Vrijdagavond. Ongeval op de ring, daarna ongeval op de E40. Great!![]()
Wat dat eerste betreft.
- Chauffeurs die 60 rijden waar ze 70 mogen
- Chauffeurs die 2 minuten nodig hebben om van 0 naar 50 te accelereren
- Chauffeurs die niet pinken wanneer ze van een rotonde rijden
- Tractors op de baan
- Vrachtwagens die op dorpswegen traag rijden en zicht blokkeren
- Chauffeurs waar je achter rijdt die opeens eens op de rem drukken zonder reden, zonder auto's voor hen of dergelijke...
- Chauffeurs die plots stoppen om auto's over te laten terwijl die eigenlijk voorrang heeft
- Chauffeurs die aan 1km/u een straat links/rechts inrijden
- Chauffeurs
60'ers zeker?Wat dat eerste betreft.
Das vaak zo 't type chauffeur dat ook maar 1 snelheid kent.
Zone 50 = 60
Zone 30 = 60
Zone 70 = 60

Daar heeft men de standrechtelijke executie voor uitgevonden!Chauffeurs die niet pinken wanneer ze van een rotonde rijden
Aan de expo gewoon in die straat?Morgen ga ik naar het Atomium en de parking er naast kost 10eur.
Iemand die de omgeving kent en een betere plaats weet?
Als dat al niet meer mag!Niet meer drinken voor je in de wagen kruipt in t vervolg!
goed dat ge het hier neerpent, was ook al van plan naar de winkel te gaan.Voor ne verdomde gesloten Carrefour gestaan, vergeten dat het ne feestdag is![]()
Hier 20 man die buiten staat te wachten voor de Delhaize, straks nog eens gaan proberenVoor ne verdomde gesloten Carrefour gestaan, vergeten dat het ne feestdag is![]()

Niet meer drinken voor je in de wagen kruipt in t vervolg!
Dat doet ge toch niet hé, wacht op zijn minst tot ge deftig neerzit in uwen auto en uwe riem aan hebt voor dat ge dat 50cl blik bier opentrekt en binnenslurptAls dat al niet meer mag!

Je bent niet de enige... Auto volgeladen om naar het containerpark te gaan :gesloten!Voor ne verdomde gesloten Carrefour gestaan, vergeten dat het ne feestdag is![]()

tgoh, ik kan de krantenartikelen niet lezen, maar het kan altijd he. Iets wat goed is voor het een, kan wel slecht zijn voor iets anders. Aan u dan de keuze welke reden voor u het hardst doorweegt.