Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wij worden verplicht om energiezuinig te bouwen en te isoleren tot en met en allemaal verplichten om allemaal een EV te kopen en zonnepanelen installeren en geen gas of stookolie ketels meer plaatsen om de milieu doelstellingen te behalen die Europa ons land opleggen. Maar wat doet onze regering dan nu ineensbeslissen om 2 of 3 gascentrales te bouwen. Wat voor nut heeft het dan dat wij al die investeringen doen als de regering deze centrales gaat bouwen wat voor meer vervuiling gaat zorgen en waardoor de milieu doelstellingen die Europa ons opleggen niet halen en waar wij dan later weer mogen voor opdraaien.

België krijgt er twee of drie gascentrales bij: “Onmogelijk te aanvaarden”, reageren milieubewegingen https://www.hln.be/binnenland/belgi...anvaarden-reageren-milieubewegingen~a928e2c4/

1. Chauffeurs die 60 rijden waar ze 70 mogen
  2. Chauffeurs die 2 minuten nodig hebben om van 0 naar 50 te accelereren
  3. Chauffeurs die niet pinken wanneer ze van een rotonde rijden
  4. Tractors op de baan
  5. Vrachtwagens die op dorpswegen traag rijden en zicht blokkeren
  6. Chauffeurs waar je achter rijdt die opeens eens op de rem drukken zonder reden, zonder auto's voor hen of dergelijke...
  7. Chauffeurs die plots stoppen om auto's over te laten terwijl die eigenlijk voorrang heeft
  8. Chauffeurs die aan 1km/u een straat links/rechts inrijden
  9. Chauffeurs
Wat dat eerste betreft.
Das vaak zo 't type chauffeur dat ook maar 1 snelheid kent.

Zone 50 = 60
Zone 30 = 60
Zone 70 = 60

Morgen ga ik naar het Atomium en de parking er naast kost 10eur.
Iemand die de omgeving kent en een betere plaats weet?

Geweldig fragment uit de Noorse reeks Exit (met Jarl Varg uit Norsemen), maar ik vind nergens een vertaling. Youtube subtitle is ook niet beschikbaar.

Voor ne verdomde gesloten Carrefour gestaan, vergeten dat het ne feestdag is 😡😡
Je bent niet de enige... Auto volgeladen om naar het containerpark te gaan :gesloten!

2u later dacht ik eventjes naar de fietsenmaker te rijden, ook gesloten 🙈🤫

al de tweede keer dat ik kousen van Puma koop en er een naad aan de bovenkant zit die smaller is dan de rest en dus spant op de voet.

Ik wil nog eens voor old times sake Naruto kijken maar zowel op Amazon prime als Netflix enkel maar franse ondertitels te kiezen -_-

Laatst bewerkt:
Kranten.

Gisteren in De Morgen: "Veel zaad lozen is erg goed voor de prostaat"
Vandaag in De Morgen: "Mannen moeten minder klaarkomen"

tenor.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan