Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vorig jaar geen last van gehad, maar dit jaar... vogels die graag over ons terras vliegen en natuurlijk hun schijt lossen. Arrgghhhh :bash:

Ik zie graag de vogels in mijn tuin, maar ik haat het als ze over mijn terras vliegen om zo op het dak te landen. Schijten ze alles vol, heb vorige week nog maar alles schoon geschuurd :(

Zoud een vogelverschrikker werken? :unsure:
Hier ook al een tijdje last, ze vallen altijd de auto aan. Kan daar elke dag strond van af vegen. Heb al wat ingreepjes gedaan (gezorgd dat bepaalde relings waar ze gingen opzitten niet toegankelijk meer zijn) maar nog niet opgelost.

Volgende dat ik wou proberen was ook een vogelverschrikker, maar zou zoiets eigenlijk werken? Iemand ervaring mee?

Zo een kraai... geen idee of dat zal pakken, want we zitten hier ook met een 'bende' kauwen en eksters die elke ochtend hun ronde doen. Normaal zijn dat ook dominante vogels, maar ik zie ook mussen, koolmezen en merels passeren en die kijken er niet om. Sinds dit jaar heb ik ook wel spreeuwen opgemerkt en ik denk dat zij de grote kakkers zijn.

Zo een kraai... geen idee of dat zal pakken, want we zitten hier ook met een 'bende' kauwen en eksters die elke ochtend hun ronde doen. Normaal zijn dat ook dominante vogels, maar ik zie ook mussen, koolmezen en merels passeren en die kijken er niet om. Sinds dit jaar heb ik ook wel spreeuwen opgemerkt en ik denk dat zij de grote kakkers zijn.
Hier zijn het zo van die kleine ettertjes: koolmeesjes

ok deze post is dus geen joke,

Maar blijkbaar wipe ik al heel men leven men butt verkeerd af..
ik heb hier zitten googlen en blijkbaar zijn er nog meer mensen die zich dat afvragen.
blijkbaar moet je gewoon wipen aan de buitenkant en dus niet met je vinger in je kont de binnenkant ook wipen...

i mean ...
als je enkel de buitenkant wiped en je doet je broek aan...
Je moet es gewoon halve cm in je kont gaan en das nog altijd poop.
Ik kan me dan ook ni voorstellen bijv bij een rimjob hoe dat er dan bijv uitziet

klinkt als belachelijke post, maar is echt niet geval

ik heb hier zitten googlen en blijkbaar zijn er nog meer mensen die zich dat afvragen.
blijkbaar moet je gewoon wipen aan de buitenkant en dus niet met je vinger in je kont de binnenkant ook wipen...

i mean ...
Ik kan me dan ook ni voorstellen bijv bij een rimjob hoe dat er dan bijv uitziet

Je moet er niet zo over inzitten. Het is maar wat je lekker vindt.

i mean ...

Na een rimjob is uw poep uiteraard volledig proper.

i mean ...

Als je met papier veegt, gaat ge idd best niet te diep want dan blijven er kleine papierpropjes (ik noem het kontkorrels) achter die uw darmwand/poepegat geweldig kunnen irriteren. Met van die vochtige doekskes hebt ge daar veel minder last van. Grof veegwerk doe ik dus met papier en werk af met vochtig doekske 👌

Als je met papier veegt, gaat ge idd best niet te diep want dan blijven er kleine papierpropjes (ik noem het kontkorrels) achter die uw darmwand/poepegat geweldig kunnen irriteren. Met van die vochtige doekskes hebt ge daar veel minder last van. Grof veegwerk doe ik dus met papier en werk af met vochtig doekske 👌
meaning met je vochtig doekje ga je inside
dan doe je het ook al heel je leven fout volgens inet.

i mean ...

Echt met een vinger in uw hol gaan lijkt me ook vreemd. Maar je moet wel je naad uitvegen he, niet just de kaken.

Tenzij ge natuurlijk voor de zomerse shitlocks wilt gaan. Wiped dan maar gewoon 1x in de week. Max.

Amai, iedereen is hier weer heiliger dan de paus precies. Natuurlijk moet je een beetje naar binnen gaan, anders is dat toch een ambetant gevoel als je daarna gaat rondlopen?

Amai, iedereen is hier weer heiliger dan de paus precies. Natuurlijk moet je een beetje naar binnen gaan, anders is dat toch een ambetant gevoel als je daarna gaat rondlopen?
Volgens mij is het gevoel ambetanter om rond te lopen net nadat er een vinger in uw anus gegaan is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan