DiffieHM
Well-known member
Hier ook al een tijdje last, ze vallen altijd de auto aan. Kan daar elke dag strond van af vegen. Heb al wat ingreepjes gedaan (gezorgd dat bepaalde relings waar ze gingen opzitten niet toegankelijk meer zijn) maar nog niet opgelost.Vorig jaar geen last van gehad, maar dit jaar... vogels die graag over ons terras vliegen en natuurlijk hun schijt lossen. Arrgghhhh :bash:
Ik zie graag de vogels in mijn tuin, maar ik haat het als ze over mijn terras vliegen om zo op het dak te landen. Schijten ze alles vol, heb vorige week nog maar alles schoon geschuurd
Zoud een vogelverschrikker werken?![]()
Volgende dat ik wou proberen was ook een vogelverschrikker, maar zou zoiets eigenlijk werken? Iemand ervaring mee?
3x zwarte XL kraai - vogelverschrikker - Halloween decoratie - ProLoo 3x nep kraai... | bol
3x zwarte XL kraai - vogelverschrikker - Halloween decoratie - ProLoo 3x nep kraai 41cm incl. grondpin zwart plastic geflockt -diervriendelijke...
Reiger 72 cm - kunststof - vogelverjager / vogelverschrikker / reigerverschrikker | bol
Reiger 72 cm - kunststof - vogelverjager / vogelverschrikker / reigerverschrikker. Last van ongewenste, gevleugelde bezoekers in uw tuin? Deze reiger...