Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Carl carlsson en dr hibbert in the simpsons die plots allemaal andere stemmen hebben omwille van blmshit
Een blank persoon mag geen zwart persoon meer inspreken...
Bart blijft wel door een vrouw gedaan...
Laatste beetje oldskoolnogstalgia gone.
Direct afgezet. Never again.

Ik word dus 's nachts weer geregeld wakker tussen 2-4u, klaarwakker ben ik dan, om dan pas tegen 6u ofzo in slaap te vallen als het al lukt.
Vorige week 3 keer voor gehad en die 3 keer is hier iemand in de blok 's morgens beginnen boren rond 8u. Nu goed, kan die mens niets kwalijk nemen maar goed.

Vannacht weer hetzelfde scenario, 3u klaarwakker en pas rond 6u in slaap. Begint het stad toch wel niet om 7u met hun kantmaaiers recht onder mijn raam te maaien. :angry:

Het is eigenlijk een glimlach, maar wegens ethische redenen zal ik deze hier neerposten. De 3-jarige zoon van mijn vriendin heeft zo een stapfietske. Nu waren we gisteren na 't school nog wat aant rondrijden in 't park hier achter ons. Ging vlot, hij maakte vaart en stak zijn benen in de lucht om te freerollen, en da ging echt goed.

Er is ergens in da park een bocht met een mini grachtje naast, nu hoort ge mij komen. Neemt hij 9 keer die bocht als een volleerde Mathieu van der Poel. Kdacht amai, da moet 'k filmen voor de mama. Ik neem mijn gsm om te filmen, ik breng hem op vaart, rijdt hij toch niet recht met zijn façade die gracht binnen, tussen de netels en de doorns. Schrammen op zijn voorhoofd, zijn knie open, schreeuwen alsof hij gemarteld werd.

Komen we thuis en mijn madam ook thuis van 't werk, speelt de kleine dat natuurlijk goed uit. "Geduwd, geduwd, ik wil snoep". Moraal van 't verhaal: mijn stiefzoon is (nog) geen Mathieu van der Poel, ik heb 't mogen horen, en op mijn kinne mogen kloppen.

Aub de grenzen weer open, ons land kan geen 11 miljoen belgen aan :(

Voor de perfecte foto trappen we die tulpen wel even plat

Aub de grenzen weer open, ons land kan geen 11 miljoen belgen aan :(

Voor de perfecte foto trappen we die tulpen wel even plat

Er is gewoon te veel volk, afgelopen weekend naar Puyenbroeck, dan mis ik toch het lagere bevolkingsaantal van de jaren 90. Het is gewoon overal veel te druk en overal ligt afval. Mijn ouders leerden ons nochtans om geen afval in de natuur te gooien. Nu is er een nieuwe generatie die al wandelend met de smartphone door het bos gaat en overal zijn afval achter laat. Tegenwoordig wordt de natuur gewoon verwoest door mensen die eigenlijk niet echt van de natuur genieten, maar altijd iets extra nodig hebben om zich te vermaken ( elektrische of gemotoriseerde steps/quads, walkman met luidspreker, lawaaierige stinkende oldtimers die langs rustige landelijke wegen rijden, agressieve speed pedelecs, marginale stinkhonden die overal hun drol leggen en de natuur vernielen ). Gewoon ergens zijn en genieten van de rust is nooit genoeg voor de Vlaming, er moet altijd iets bij zijn, liefst iets wat veel lawaai maakt. Corona heeft alles nog erger gemaakt...

Carl carlsson en dr hibbert in the simpsons die plots allemaal andere stemmen hebben omwille van blmshit
Een blank persoon mag geen zwart persoon meer inspreken...
Bart blijft wel door een vrouw gedaan...
Laatste beetje oldskoolnogstalgia gone.
Direct afgezet. Never again.
Ach hou het gewoon tot seizoen 10 of 11. Alles wat daarna komt is sowieso waardeloos.

Er is gewoon te veel volk, afgelopen weekend naar Puyenbroeck, dan mis ik toch het lagere bevolkingsaantal van de jaren 90. Het is gewoon overal veel te druk en overal ligt afval. Mijn ouders leerden ons nochtans om geen afval in de natuur te gooien. Nu is er een nieuwe generatie die al wandelend met de smartphone door het bos gaat en overal zijn afval achter laat. Tegenwoordig wordt de natuur gewoon verwoest door mensen die eigenlijk niet echt van de natuur genieten, maar altijd iets extra nodig hebben om zich te vermaken ( elektrische of gemotoriseerde steps/quads, walkman met luidspreker, lawaaierige stinkende oldtimers die langs rustige landelijke wegen rijden, agressieve speed pedelecs, marginale stinkhonden die overal hun drol leggen en de natuur vernielen ). Gewoon ergens zijn en genieten van de rust is nooit genoeg voor de Vlaming, er moet altijd iets bij zijn, liefst iets wat veel lawaai maakt. Corona heeft alles nog erger gemaakt...
Int weekend zijn we eens een dagje Bouillon en omstreken gaan doen in onze ardennen.
Ik was echt verschoten. Van die dennen schiet er niet veel leer over.
Ik ben verre van een groene, maar ik was serieus verschoten

Int weekend zijn we eens een dagje Bouillon en omstreken gaan doen in onze ardennen.
Ik was echt verschoten. Van die dennen schiet er niet veel leer over.
Ik ben verre van een groene, maar ik was serieus verschoten
als je rond Vresse-Sur-Semois rondkijkt zijn er nog genoeg dennen te zien hoor ;-)

Ik word dus 's nachts weer geregeld wakker tussen 2-4u, klaarwakker ben ik dan, om dan pas tegen 6u ofzo in slaap te vallen als het al lukt.
Vorige week 3 keer voor gehad en die 3 keer is hier iemand in de blok 's morgens beginnen boren rond 8u. Nu goed, kan die mens niets kwalijk nemen maar goed.

Vannacht weer hetzelfde scenario, 3u klaarwakker en pas rond 6u in slaap. Begint het stad toch wel niet om 7u met hun kantmaaiers recht onder mijn raam te maaien. :angry:
Mss uzelf een kantmaaier kopen om het zelf te doen 😝

Wat een genot is het om (toch zeker in pré-corona) op een niet al te zonnige dag hier in de regio een van de mijnterrils te bewandelen tot op de top en daar dan de chance te hebben alleen aanwezig te zijn. Even helemaal alleen in absolute stilte en rust terwijl ge intussen wel 360° zicht hebt over Limburg (tot zelfs over de grenzen). Machtig gevoel altijd :)

Helaas zijn de terrils nu (zeker op zonnige dagen) echte trekpleisters voor wandelaars, inclusief de mensen die daar dan gaan aperitieven met drank en hapjes. Dat die mensen dat doen dat is uiteraard hun goed recht (zolang ze geen rommel achterlaten), maar dan mist ge idd wel de pré-coronatijden in de natuur.

Bestel zo regelmatig een TooGoodToGo pakketje in de lokale delhaize en nu zat daar zo een plastieken doos bij met alle groenten voorgesneden om tomatensoep mee te maken. Zijn er echt mensen die dat kopen? 10x zo duur als de groenten apart kopen en qua werk is het bijna identiek (ok ja, uw groenten wassen en snijden moet ge wel doen :unsure:). En allemaal natuurlijk plastiek verpakt. Pft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan