Boenk eropTussen je eigen benen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Boenk eropTussen je eigen benen?
Op wa?Boenk erop
Ik dacht al tussen mijn benen

Op uw ballenOp wa?

Die kunnen wel tegen een stootjeOp uw ballen![]()

Er is gewoon te veel volk, afgelopen weekend naar Puyenbroeck, dan mis ik toch het lagere bevolkingsaantal van de jaren 90. Het is gewoon overal veel te druk en overal ligt afval. Mijn ouders leerden ons nochtans om geen afval in de natuur te gooien. Nu is er een nieuwe generatie die al wandelend met de smartphone door het bos gaat en overal zijn afval achter laat. Tegenwoordig wordt de natuur gewoon verwoest door mensen die eigenlijk niet echt van de natuur genieten, maar altijd iets extra nodig hebben om zich te vermaken ( elektrische of gemotoriseerde steps/quads, walkman met luidspreker, lawaaierige stinkende oldtimers die langs rustige landelijke wegen rijden, agressieve speed pedelecs, marginale stinkhonden die overal hun drol leggen en de natuur vernielen ). Gewoon ergens zijn en genieten van de rust is nooit genoeg voor de Vlaming, er moet altijd iets bij zijn, liefst iets wat veel lawaai maakt. Corona heeft alles nog erger gemaakt...Aub de grenzen weer open, ons land kan geen 11 miljoen belgen aan
Voor de perfecte foto trappen we die tulpen wel even plat
![]()
Voor de perfecte foto trappen we die tulpen wel even plat
We wandelen en fietsen dat het een lieve lust is, maar dat blijft niet altijd zonder impact op de natuur. Een tulpenboer uit Meerdonk moest zelfs hekken plaatsen, zodat niemand nog zijn bloemenveld gebruikt voor die ene perfecte foto. Respect is vaak ver te zoeken, als er zich een leuke selfie...www.hln.be
Ach hou het gewoon tot seizoen 10 of 11. Alles wat daarna komt is sowieso waardeloos.Carl carlsson en dr hibbert in the simpsons die plots allemaal andere stemmen hebben omwille van blmshit
Een blank persoon mag geen zwart persoon meer inspreken...
Bart blijft wel door een vrouw gedaan...
Laatste beetje oldskoolnogstalgia gone.
Direct afgezet. Never again.
Int weekend zijn we eens een dagje Bouillon en omstreken gaan doen in onze ardennen.Er is gewoon te veel volk, afgelopen weekend naar Puyenbroeck, dan mis ik toch het lagere bevolkingsaantal van de jaren 90. Het is gewoon overal veel te druk en overal ligt afval. Mijn ouders leerden ons nochtans om geen afval in de natuur te gooien. Nu is er een nieuwe generatie die al wandelend met de smartphone door het bos gaat en overal zijn afval achter laat. Tegenwoordig wordt de natuur gewoon verwoest door mensen die eigenlijk niet echt van de natuur genieten, maar altijd iets extra nodig hebben om zich te vermaken ( elektrische of gemotoriseerde steps/quads, walkman met luidspreker, lawaaierige stinkende oldtimers die langs rustige landelijke wegen rijden, agressieve speed pedelecs, marginale stinkhonden die overal hun drol leggen en de natuur vernielen ). Gewoon ergens zijn en genieten van de rust is nooit genoeg voor de Vlaming, er moet altijd iets bij zijn, liefst iets wat veel lawaai maakt. Corona heeft alles nog erger gemaakt...
als je rond Vresse-Sur-Semois rondkijkt zijn er nog genoeg dennen te zien hoor ;-)Int weekend zijn we eens een dagje Bouillon en omstreken gaan doen in onze ardennen.
Ik was echt verschoten. Van die dennen schiet er niet veel leer over.
Ik ben verre van een groene, maar ik was serieus verschoten
Merci voor de tip.als je rond Vresse-Sur-Semois rondkijkt zijn er nog genoeg dennen te zien hoor ;-)

Mss uzelf een kantmaaier kopen om het zelf te doenIk word dus 's nachts weer geregeld wakker tussen 2-4u, klaarwakker ben ik dan, om dan pas tegen 6u ofzo in slaap te vallen als het al lukt.
Vorige week 3 keer voor gehad en die 3 keer is hier iemand in de blok 's morgens beginnen boren rond 8u. Nu goed, kan die mens niets kwalijk nemen maar goed.
Vannacht weer hetzelfde scenario, 3u klaarwakker en pas rond 6u in slaap. Begint het stad toch wel niet om 7u met hun kantmaaiers recht onder mijn raam te maaien.![]()

Da's om die parkeervakken beter zichtbaar te maken. Je oogst wat je zaait natuurlijk!
Er is gewoon te veel volk, afgelopen weekend naar Puyenbroeck, dan mis ik toch het lagere bevolkingsaantal van de jaren 90. Het is gewoon overal veel te druk en overal ligt afval. Mijn ouders leerden ons nochtans om geen afval in de natuur te gooien. Nu is er een nieuwe generatie die al wandelend met de smartphone door het bos gaat en overal zijn afval achter laat. Tegenwoordig wordt de natuur gewoon verwoest door mensen die eigenlijk niet echt van de natuur genieten, maar altijd iets extra nodig hebben om zich te vermaken ( elektrische of gemotoriseerde steps/quads, walkman met luidspreker, lawaaierige stinkende oldtimers die langs rustige landelijke wegen rijden, agressieve speed pedelecs, marginale stinkhonden die overal hun drol leggen en de natuur vernielen ). Gewoon ergens zijn en genieten van de rust is nooit genoeg voor de Vlaming, er moet altijd iets bij zijn, liefst iets wat veel lawaai maakt. Corona heeft alles nog erger gemaakt...

). En allemaal natuurlijk plastiek verpakt. Pft.