Foute cultuur is ook cultuur.sorry, ben een cultuurbarbaar. Ik hou alleen van pinten drinken en heavy metal luisteren.
‘k Vond u sympathieker met Miley Cyrus.ik ga tucker nog een weekske extra laten staan dan.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Foute cultuur is ook cultuur.sorry, ben een cultuurbarbaar. Ik hou alleen van pinten drinken en heavy metal luisteren.
‘k Vond u sympathieker met Miley Cyrus.ik ga tucker nog een weekske extra laten staan dan.
Is een volledige annulatie met terugbetaling van u centen geen mogelijkheid? Boek je toch ergens anders een weekend.Vorig jaar met de cafévoetbal hadden wij nog voor corona een weekendje geboekt voor in oktober. Door corona is dit niet kunnen doorgaan. We hebben dus dat weekend omgeboekt naar 30 april van dit jaar en daar moesten we blijkbaar al een kleine bijdrage voor betalen. Dat hebben we gedaan zonder veel problemen, maar nu gaat dat weekend waarschijnlijk weer niet door. Vandaag probeert een speler van ons dat weer om te boeken maar nu rekent die eigenares van dat huisje opnieuw 280 euro extra omdat de corona-maatregelen blijkbaar maar tot 29 april lopen en wij pas op de 30ste vertrekken. Ongelofelijk hoe ze u afzetten op dat vlak. Ik gun die mensen hun geld in deze moeilijke omstandigheden, maar dit soort spelletjes zijn echt degoutant.
Vorig jaar met de cafévoetbal hadden wij nog voor corona een weekendje geboekt voor in oktober. Door corona is dit niet kunnen doorgaan. We hebben dus dat weekend omgeboekt naar 30 april van dit jaar en daar moesten we blijkbaar al een kleine bijdrage voor betalen. Dat hebben we gedaan zonder veel problemen, maar nu gaat dat weekend waarschijnlijk weer niet door. Vandaag probeert een speler van ons dat weer om te boeken maar nu rekent die eigenares van dat huisje opnieuw 280 euro extra omdat de corona-maatregelen blijkbaar maar tot 29 april lopen en wij pas op de 30ste vertrekken. Ongelofelijk hoe ze u afzetten op dat vlak. Ik gun die mensen hun geld in deze moeilijke omstandigheden, maar dit soort spelletjes zijn echt degoutant.

sorry, ben een cultuurbarbaar. Ik hou alleen van pinten drinken en heavy metal luisteren.

Dat gaan we waarschijnlijk proberen te regelen. Ik hoop dat dat niet te lastig wordt. Dat snapt ge toch niet. Veel mensen vragen hun geld terug en wij willen het gewoon omzetten en dan zo doen.Is een volledige annulatie met terugbetaling van u centen geen mogelijkheid? Boek je toch ergens anders een weekend.
Ik mis die weekendjes. Pinten pakken, idiote dingen doen, hier en daar eentje die een vrouwke scoort ergens,...Merci, dit herinnert mij eraan dat wij met onze café ploeg nu ook al voor het 2de jaar op rij niet op weekend kunnen gaan![]()

Hoezo, was je dit al vergeten misschien?Merci, dit herinnert mij eraan dat wij met onze café ploeg nu ook al voor het 2de jaar op rij niet op weekend kunnen gaan![]()

Wanneer komt die vogel terug van het vorige forum?ik ga tucker nog een weekske extra laten staan dan.
ik ga tucker nog een weekske extra laten staan dan.
On that note: een ergernisje (wel te verwachten)
Optreden van Iron Maiden verzet naar 2022![]()

Ik laat hem nu af komen maar heb al vanalles van rampscenarios in mijn hoofd. En aangezien dat ding hier in de living gaat hangen hoop ik uit de grond van mijn hart dat het mee valt maar ik vrees er al voor![]()
Wie kwam er terug buiten met het hondje?Handje vast, hondje aan 't knuffelen, trieste blik,...