Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vorig jaar met de cafévoetbal hadden wij nog voor corona een weekendje geboekt voor in oktober. Door corona is dit niet kunnen doorgaan. We hebben dus dat weekend omgeboekt naar 30 april van dit jaar en daar moesten we blijkbaar al een kleine bijdrage voor betalen. Dat hebben we gedaan zonder veel problemen, maar nu gaat dat weekend waarschijnlijk weer niet door. Vandaag probeert een speler van ons dat weer om te boeken maar nu rekent die eigenares van dat huisje opnieuw 280 euro extra omdat de corona-maatregelen blijkbaar maar tot 29 april lopen en wij pas op de 30ste vertrekken. Ongelofelijk hoe ze u afzetten op dat vlak. Ik gun die mensen hun geld in deze moeilijke omstandigheden, maar dit soort spelletjes zijn echt degoutant.

Vorig jaar met de cafévoetbal hadden wij nog voor corona een weekendje geboekt voor in oktober. Door corona is dit niet kunnen doorgaan. We hebben dus dat weekend omgeboekt naar 30 april van dit jaar en daar moesten we blijkbaar al een kleine bijdrage voor betalen. Dat hebben we gedaan zonder veel problemen, maar nu gaat dat weekend waarschijnlijk weer niet door. Vandaag probeert een speler van ons dat weer om te boeken maar nu rekent die eigenares van dat huisje opnieuw 280 euro extra omdat de corona-maatregelen blijkbaar maar tot 29 april lopen en wij pas op de 30ste vertrekken. Ongelofelijk hoe ze u afzetten op dat vlak. Ik gun die mensen hun geld in deze moeilijke omstandigheden, maar dit soort spelletjes zijn echt degoutant.
Is een volledige annulatie met terugbetaling van u centen geen mogelijkheid? Boek je toch ergens anders een weekend.

Merci, dit herinnert mij eraan dat wij met onze café ploeg nu ook al voor het 2de jaar op rij niet op weekend kunnen gaan :headshake:

Is een volledige annulatie met terugbetaling van u centen geen mogelijkheid? Boek je toch ergens anders een weekend.
Dat gaan we waarschijnlijk proberen te regelen. Ik hoop dat dat niet te lastig wordt. Dat snapt ge toch niet. Veel mensen vragen hun geld terug en wij willen het gewoon omzetten en dan zo doen.

Zit hier bij de dierenarts. Komt een ouder koppel met een oud hondje. Normaal mag je niet met 2 maar ge ziet aan die mensen dat 't is om afscheid te nemen.
Handje vast, hondje aan 't knuffelen, trieste blik,... :headshake:

ik ga tucker nog een weekske extra laten staan dan.
Wanneer komt die vogel terug van het vorige forum?
Zo gelijk zo:

9a41d772d1d31d7d262aae037174395c.jpg

Niet dat ik dit kan weten, want ik zat niet op het vorige forum.

Mijn eerste Corona-blunder: een beetje last van een snotvalling en zonet omwille van wat slijmen een rochelke doelmatig de graskant in willen keilen. Vergeten dat ik mijn mondmasker nog op had...

Naar tandarts geweest, weer gaatjes verdomme.
Ik snoep niet, ik drink geen cola of andere gesuikerde brol. Het meeste suiker dat mijn bakkes binnenkomt is afkomstig uit fruit. Op kantoor zonder ik mij zelfs af om na lunchpauze mijn tanden te poetsen. Maar nee, het mag niet baten. Weer een paar keer terugkomen. Mijn tanden zijn echt slapjanussen die niets kunnen hebben.

Alsook in Brussel is het quasi onmogelijk om een afspraak in korte tijd bij een geconventioneerde tandarts te vinden wegens teveel patiënten dus ben naar een niet-geconventioneerde gegaan. Dubbele qua prijs maar heb gelukkig een goede tandplan via mijn werkgever dus betaal iets van 5-10% uit eigen zak en de service is ook om u tegen te zeggen.

Laatst bewerkt:
Van die jeukende labels in kledij. Ik had het al zo kort mogelijk afgeknipt maar toch bleef dat jeuken! De naad uiteindelijk opengedaan om het er volledig uit te krijgen en ‘k voel ‘t precies nóg zitten 😤

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan