Kopen en de 2 verwisselen, als die het verschil ziet zeggen dat het een nieuwe cover is.Ik ga het proberen en ik houd u op de hoogte van het antwoord.
En dat ga ik zeker krijgen![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kopen en de 2 verwisselen, als die het verschil ziet zeggen dat het een nieuwe cover is.Ik ga het proberen en ik houd u op de hoogte van het antwoord.
En dat ga ik zeker krijgen![]()
Goch, gewoon kopen en zeggenKopen en de 2 verwisselen, als die het verschil ziet zeggen dat het een nieuwe cover is.
Zou ik ook doen, maar het was zijn ergernis.Goch, gewoon kopen en zeggen
Vraag eens waarom zij meer dan 1 paar schoenen nodig heeft?Verse ergernis, misschien wel door anderen ook reeds meegemaakt.
Ik zeg tegen vrouw: "ik ga een ps5 kopen dit jaar. "
Antwoord: "Ge hebt toch een playstation"
Ik: "ja, maar da's een ps4"
Antwoord: "Hij is toch niet kapot, waarom wil je dan een nieuwe"
...
Begin maar he
Het principe van één gemeenschappelijke rekening als koppel is wijdverspreid, maar zelf begrijp ik dat niet zo goed eigenlijk. Er is zo toch geen nadeel aan een deel geld in eigen beheer?Verse ergernis, misschien wel door anderen ook reeds meegemaakt.
...
Begin maar wijdverspreid

Bij mij is dat altijd drie weken na datum: hebde gij iets nieuw gekocht?Verse ergernis, misschien wel door anderen ook reeds meegemaakt.
...
Begin maar he
De paar keren dat ik mee ga met madam en kind ga ik dan als eerste en direct naar buiten gaan wachten...Altijd hatelijk als er zo een koppel voor u staat aan de kassa. Een met een volle kar en een met een lege kar. Die volle kar gaat dan eerst, waardoor die lege kar voor u staat. Daardoor kun je zo net niet deftig aan die band dus kan je nog niet echt beginnen uitladen. Ze hebben dan betaald en gaan tesamen weg en dan moet je eigenlijk een beetje al rushend uw kar uitladen want het is direct aan u en die kassierster zit dan te wachten. En dat is hatelijk, zeker als je een redelijk volle kar hebt.
GODVERDOMME![]()
'k Heb nog maar ene keer 2 weken beeld zonder klank gehad voor een aankoop.

Ideaal als je een nieuwe tv of geluidsinstallatie gekocht hebt.'k Heb nog maar ene keer 2 weken beeld zonder klank gehad voor een aankoop.
Dik schijtspel dus je mist niks.Dat je een game op Steam koopt, en dat deze game niet eens werkt na het installeren. Resident Evil operation Racoon City, ga je wat googlen voor de oplossing. Is het een heel gedoe om het te laten werken. Nee ik betaal om mij te amuseren, niet om mij te ergeren. Niet de eerste keer trouwens dat ik zoiets meemaak bij Steam. Controleren die hun producten niet voor ze iets verkopen? Dat wordt WEERAL een refund.
Dat maak ik wel uit of het een schijtspel is.Dik schijtspel dus je mist niks.
Blijkbaar niet want je krijgt het niet aan de praatDat maak ik wel uit of het een schijtspel is.

Had het spel vroeger al eens gespeeld op de Ps3 en vond het persoonlijk niet slecht.Blijkbaar niet want je krijgt het niet aan de praat![]()
New member en al direct het laatste woord willen hebben. Zo gaan we hier niet beginnen eh..Had het spel vroeger al eens gespeeld op de Ps3 en vond het persoonlijk niet slecht.
New member? Hier jaNew member en al direct het laatste woord willen hebben. Zo gaan we hier niet beginnen eh..
. Maar eigenlijk ben ik een oude antieke vorige games forum lid.