zwarten
Well-known member
Trekuwogenopenalsgedespoorwegoversteektzodatzwartenunietomverrijdt!De Nick is gekozen door een vriend indertijd (die zelf ook maar 13-14 was?). Ik sta open voor suggesties om het te verbeteren ze...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Trekuwogenopenalsgedespoorwegoversteektzodatzwartenunietomverrijdt!De Nick is gekozen door een vriend indertijd (die zelf ook maar 13-14 was?). Ik sta open voor suggesties om het te verbeteren ze...
Nee, om mij te temmen hé slimmen.zijt ge al zo afgeleefd?
Komaan non, niet zo soft. Keihard op zijn plek zetten.Nee, om mij te temmen hé slimmen.
Nee, om mij te temmen hé slimmen.
ziet ge nestorius, niets mee aan te vangen. ze is al getemd door iemand anders. dus enkel dooi mussen en mannenhaatsters hier.Komaan non, niet zo soft. Keihard op zijn plek zetten.
Niemand wil ons nog vernederenziet ge nestorius, niets mee aan te vangen. ze is al getemd door iemand anders. dus enkel dooi mussen en mannenhaatsters hier.

Probeert ge mij nu te neggen want ge had hiervoor al eens gezegd dat hier alleen maar mannenhaatsters zitten en geen sexy strenge vrouwenziet ge nestorius, niets mee aan te vangen. ze is al getemd door iemand anders. dus enkel dooi mussen en mannenhaatsters hier.

Of ge zijt al zo goed geworden dat ge daarvoor geen hulp meer nodig hebt?Niemand wil ons nog vernederen![]()
Hmmm, ergens zit het toch nog in je he.Of ge zijt al zo goed geworden dat ge daarvoor geen hulp meer nodig hebt?

Vandaar de "the", de "_" en het zwaaiend vingerke heh. Ik heb al een mooie woord(allez letter)speling gegeven. Ge moogt zelf ook nog iets doen...Goh, ik breng toch meer naar de tafel dan gewoon nee denk ik![]()

Zeker weten ben je nog verre van getemd. Alleen een echte alfa kan dat.Nee, om mij te temmen hé slimmen.
Allé goed om weten. Kzal wel een notificatietje krijgen als er hier een alfa opduikt zeker?Zeker weten ben je nog verre van getemd. Alleen een echte alfa kan dat.
Da zijn geen goei otto's!Allé goed om weten. Kzal wel een notificatietje krijgen als er hier een alfa opduikt zeker?
Dan zal ze wel wachten op haar Romeo.Da zijn geen goei otto's!
dan aan een walgelijke frituur worst .
Hmm ze zullen meer plezier hebben aan hun dildodan aan een walgelijke frituur worst .
![]()
"knuffel" contact 

Bij elke like of private message krijgt ze een notification, dus laat u gaan mannen, ze vraagt er duidelijk naar !Allé goed om weten. Kzal wel een notificatietje krijgen als er hier een alfa opduikt zeker?
)