Pffff. Hoe dealen jullie met zelfstandigen?
Bijvoorbeeld:
Ik laat in februari prijs maken bij een elentrieker. Half maart nog niks van offerte ontvangen, dus ik stuur een mailtje. Geen repliek. Vandaag komt er een andere prijs maken en krijg ik ineens een offerte van de eerste in mijn mailbox, een maand en enkele dagen nadat die komen kijken is.
Vorig jaar iets anders laten maken door klusjesman, of toch een poging gedaan. Laat er 1 prijs maken, we spreken dag en uur af om werken aan te vatten. Komt niet opdagen en pakt een week zijn GSM niet op. Laat een andere prijs maken, spreken dag en uur af, en die belt 1 uur op voorhand gewoon af. uiteindelijk is een derde het komen doen

Of op mijn werk. We werken samen met een zelfstandige verdelerer/verkoper/tech support persoon van een nogal niche product, waarvan hij de enige verdeler is in de Benelux. Die bolt het dus geregeld int midden van meetings af omdat een andere klant belt hé. Waanzin. Ik word er knettergek van. Buiten de loodgieter en die gast die de beerput komt leegzuigen kan ik echt op niemand rekenen hé.