Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor mij is de eenzaamheid nog altijd een beetje erger op zondag. Het is ook de dag waarop ik het minst van al te doen heb en de dag voor de nieuwe werkweek. De zin in niks slaat iedere week een beetje harder toe en de huidhonger is extreem aanwezig. Ik ben altijd al een emotioneel en gevoelspersoon geweest maar tegenwoordig kan iedere negatieve gedachte een aanzet zijn tot traantjes. Dit typen alleen al geeft me een onbehaaglijk gevoel.

Van mij krijg je alvast een dikke virtuele knuffel!

Vandaag ook wat meer dat "doelloze" gevoel, alsof de dag moest gevuld worden, maar deze middag eten besteld, met de hond een wandeling gedaan om het eten af te halen, met een goed muziekje netjes aan tafel gegeten ipv in de zetel,... Het zijn kleine dingetjes die het eventjes beter maken! 💚

Vandaag ook wat meer dat "doelloze" gevoel, alsof de dag moest gevuld worden, maar deze middag eten besteld, met de hond een wandeling gedaan om het eten af te halen, met een goed muziekje netjes aan tafel gegeten ipv in de zetel,... Het zijn kleine dingetjes die het eventjes beter maken! 💚
jaja, rap van onderwerp veranderen.

Ik kan het maar niet opbrengen om alleen te gaan wandelen. Ik kijk daar zo hard tegenop ... dat ik het uiteindelijk nooit doe. Gaan wandelen mét iemand doet me dan weer wel goed en kan ik van genieten. Weliswaar met de juiste personen :p Vandaag heb ik een bezoekje gebracht aan familie en ervoor en erna even een toertje gedaan met de auto omdat ik graag in auto rij en om even weg te zijn van thuis :')

jaja, rap van onderwerp veranderen.

Ja, omdat Anyana wél een terechte ergernis heeft en ik er geen heb 😕

Ik kan het maar niet opbrengen om alleen te gaan wandelen. Ik kijk daar zo hard tegenop ... dat ik het uiteindelijk nooit doe. Gaan wandelen mét iemand doet me dan weer wel goed en kan ik van genieten. Weliswaar met de juiste personen :p Vandaag heb ik een bezoekje gebracht aan familie en ervoor en erna even een toertje gedaan met de auto omdat ik graag in auto rij en om even weg te zijn van thuis :')

Alleen wandelen vind ik ook ècht niet leuk, maar met de hond is dat totaal anders, je MOET wel gefocust zijn op dat beest of die pist en schijt de hele buurt onder, rukt je arm er half uit als die plots een kat of duif heeft gezien voor jij dat deed,... Daarom dat ik mezelf eigenlijk niet meer zonder hond zie in de toekomst, dat is voor mij - en al zeker als alleenstaande vrouw- een enorme verrijking!

Alleen wandelen vind ik ook ècht niet leuk, maar met de hond is dat totaal anders, je MOET wel gefocust zijn op dat beest of die pist en schijt de hele buurt onder, rukt je arm er half uit als die plots een kat of duif heeft gezien voor jij dat deed,... Daarom dat ik mezelf eigenlijk niet meer zonder hond zie in de toekomst, dat is voor mij - en al zeker als alleenstaande vrouw- een enorme verrijking!
Plus een halve kg gehakt kan wonderen doen he :unsure:

Hmm ja met een hond is wel helemaal anders kan ik me inbeelden. En lol @ je vetgedrukte zin hierboven :p

Ja, zo lang het maar vogelstront is, of iets anders dat niet echt schade toebrengt is het nog niet zo erg.
Heb zo eens bij de auto die voor mij reed een verkeerslicht dat boven de weg hing recht op zijn motorkap zien vallen, was hij ietsje verder het was recht door zijn voorruit geweest.
(Of bij mij als we net ietsje sneller hadden gereden...)
Zeg dat tegen mijn vorige auto dat ze volgescheten hebben en die dan een dag in de zon stond op mijn werk. Heel de lak was naar de kloten. Vol van de ingewreten vogelstront. En het was dan nog een BMW en die zijn gekend om harde lak te hebben. Moest het een ander merk geweest zijn dan was het nog 10x erger.

Als er dus een vogelstront op je auto is moet je die zo rap mogelijk af kuisen. En met water afdeppen anders maak je ook nog eens krassen.

Zeg dat tegen mijn vorige auto dat ze volgescheten hebben en die dan een dag in de zon stond op mijn werk. Heel de lak was naar de kloten. Vol van de ingewreten vogelstront. En het was dan nog een BMW en die zijn gekend om harde lak te hebben. Moest het een ander merk geweest zijn dan was het nog 10x erger.

Als er dus een vogelstront op je auto is moet je die zo rap mogelijk af kuisen. En met water afdeppen anders maak je ook nog eens krassen.
Ik had in den tijd een Subaru. Eens een vogelstront op het dak gehad, dag er na pas afgewassen en die lak was ook gewoon kapot. Op mijn Mercedessen en de Volvo heb ik daar nooit zoveel last van gehad. Bij de Volvo kan het wel een serieus werkje zijn om het volledig weg te krijgen, maar het lukt wel. De Fiat van mijn vriendin heeft daar dan weer totaal geen last van.

Daar heb ik niks over gezegd, uiteraard moet je het zo snel mogelijk verwijderen.

Maar een vogelstront op die op de auto valt maakt geen deuken of zwaardere schade aan de carrosserie. Dat was het enige wat ik bedoelde.

71f1Y8TiJQL._AC_SL1500_.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan