Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat tijgerbalsem kan wonderen doen.Geen idee wat ik gedaan heb maar mijn nek en schouders zitten potvast.
Ooit vind je de job van je leven.![]()
Man gaat stagiair bpost te lijf met hamer: beelden tonen hoe dader slachtoffer achtervolgt
De autoriteiten zijn op zoek naar de dader van een zwaar geval van agressie in Havré, een deelgemeente van Bergen (Henegouwen). De man ging om een nog onbekende reden een stagiair van bpost te lijf met een hamer. Beelden van een bewakingscamera tonen hoe het slachtoffer achtervolgd wordt terwijl...www.hln.be
Misschien een ontevreden klant?
Het is al zeer positief dat die reflex iets is dat je had. Het betekent dat jullie een betekenisvolle relatie hadden en elkaars gezelschap apprecieerden. Dat ze een familie nalaat die om haar gaf. Ik ken natuurlijk de omstandigheden niet exact, maar da's toch de allerbeste manier om heen te kunnen gaan, door betekenisvolle relaties op te bouwen en mensen nalaten die aan je blijven denken. Sterkte alvast.Mijn oma is enkele weken geleden overleden, maar nog iedere keer als ik langs haar huis kom heb ik de reflex "ik ga vlug even een koffie bij haar drinken" en dan komt enkele seconden later het besef dat dat niet meer gaat. Heel vreemd gevoel iedere keer.
Het is spijtig dat jullie woorden enkel tot dit forum gelimiteerd en niet gehoord worden bij de beleidsmakers over de grenzen heen.
Jep. Ze kan trots zijn. Ze had naast haar kinderen ook veel kleinkinderen en achterkleinkinderen. Het enige wat jammer was is dat ze ongeveer een 15 jaar verder heeft moeten leven zonder mijn opa die ze heel hard miste. Na een tijd is het normaal dat ge uw grootouders moet afgeven. In de toekomst ga ik nog meer genieten van mijn familie en vrienden.Het is al zeer positief dat die reflex iets is dat je had. Het betekent dat jullie een betekenisvolle relatie hadden en elkaars gezelschap apprecieerden. Dat ze een familie nalaat die om haar gaf. Ik ken natuurlijk de omstandigheden niet exact, maar da's toch de allerbeste manier om heen te kunnen gaan, door betekenisvolle relaties op te bouwen en mensen nalaten die aan je blijven denken. Sterkte alvast.

Makes mental note, die omheining moet de volgende keer iets hoger wordenDe hond die daarnet besliste dat er een grootse indringer moest geëlimineerd worden..
Ik word wakker van geblaf, gepiep, nagels tegen het raam,...
Ik ga naar beneden, doe het schuifraam open, zie 'm vlotjes over de grasomheining van 1m50 springen (heeft ie nog nooit gedaan) om in een ooghoek een kat over de schutting van de buren te zien verdwijnen...
Bedankt voor de wekservice makker!![]()

Of katten iets "zeldzamer"Makes mental note, die omheining moet de volgende keer iets hoger worden![]()

Makes mental note, die omheining moet de volgende keer iets hoger worden![]()
Of graaf gewoon een diepe sloot rondom je tuin, dan kunnen ze er ook geen oude koeien meer uithalen.Of katten iets "zeldzamer"![]()

En what about stande pede naar huis sturen en examen later laten inhalen?Ik geef de volgende 4 uur toezicht, examen 2e middelbaar. Met 23 leerlingen in een gewoon lokaal, alleen kan er geen enkel raam open (seventies bouw) en de deur moet dicht 'want examen). Vlak voor mij, en ik bedoel ook vlak, tis geen meter tussen) zit er eentje te hoesten en te snotteren dat het geen naam heeft. Sinds gisteren zijn er al vier klassen in volledige quarantaine wegens meer dan 2 besmettingen per klas. Ik begrijp het belang van naar school gaan, maar wie is bij dit soort ochtend nu gebaat?

Theorie en praktijk hé...Dat dit niet onmiddellijk de reflex is als iemand met symptomen zit, is duidelijk een van de redenen dat we over enkele uren weer een harde lockdown mogen slikken..
)Ik geef je de slogan mee van het afgelopen jaar, die van toepassing is op de komende zes maanden voor je:De lente is er weer. Barstende hoofdpijn en verstopte neus joepie.
Verdomde hooikoorts