Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is dat digitale vignet dan ter vervanging van de plakker die je aan tankstations aan de grens kon kopen? Of is het hier een digitale versie van?
Volgens google:

Sinds 2021 is het plakvignet afgeschaft en kunt u alleen nog maar een digitaal vignet (dalnici znƔmka) voor Tsjechiƫ kopen

red FRIDAY week bij Mediamarkt
black FRIDAY maand bij Dovy

ik denk dat sommigen het principe van een specifieke dag benoemen niet goed begrijpen.
Zolang het product goedkoper is op die moment dan de weken/maanden ervoor zie ik het probleem niet. Oh nee, ze geven te lang korting!? :unsure:

Zolang het product goedkoper is op die moment dan de weken/maanden ervoor zie ik het probleem niet. Oh nee, ze geven te lang korting!? :unsure:
van mij mogen ze heel het jaar korting geven, maar noem het dan geen black FRIDAY korting als ge het heel november gaat geven. Noem het dan gewoon herstkorting of Novemberkorting, maar heel het idee van een dag in uw benaming te plakken is omdat ge DIE dag en enkel die dag grote kortingen geeft waardoor mensen er een beetje naar toeleven. Zoals ze in US de winkels bestormen en zich als dieren gedragen (niet dat dit laatste mee moet overwaaien). Maar Black Friday overnemen van ginder en er dan een hele maand van maken of zelfs een week is zever. laat die term dan maar voor wat het is en hou het gewoon op herfstkortingen of zo.

van mij mogen ze heel het jaar korting geven, maar noem het dan geen black FRIDAY korting als ge het heel november gaat geven. Noem het dan gewoon herstkorting of Novemberkorting, maar heel het idee van een dag in uw benaming te plakken is omdat ge DIE dag en enkel die dag grote kortingen geeft waardoor mensen er een beetje naar toeleven. Zoals ze in US de winkels bestormen en zich als dieren gedragen (niet dat dit laatste mee moet overwaaien). Maar Black Friday overnemen van ginder en er dan een hele maand van maken of zelfs een week is zever. laat die term dan maar voor wat het is en hou het gewoon op herfstkortingen of zo.
Het is ook vooral de vrijdag na Thanksgiving, dat altijd op een donderdag valt. En in de VS, waar vrije dagen zeldzaam zijn, is dat dan ook een van de weinige "brugdagen". Ik vind het ook een beetje vreemd dat zoiets hier dan gebruikt wordt als term.

Het is ook vooral de vrijdag na Thanksgiving, dat altijd op een donderdag valt. En in de VS, waar vrije dagen zeldzaam zijn, is dat dan ook een van de weinige "brugdagen". Ik vind het ook een beetje vreemd dat zoiets hier dan gebruikt wordt als term.

Laat ons een nieuwe feestdag in het leven roepen: "nofucksgiving"

I'm game!

Ik ben blij dat onze nieuwe tassen duidelijk tonen of ze in de vaatwas mogen of niet.

Zet er dan geen symbolen op hƩ.

IMG_2331.jpeg

Mensen die over de ticketverkoop van concerten die meteen uitverkocht zijn verontwaardigd reageren "dat het niet eerlijk is verlopen want ze zaten al een half uur op voorhand aan hun pc en toen ze doorheen de wachtrij geraakten was alles weg dus dat kan toch niet ze geen tickets konden kopen, zo oneerlijk!"

Ja Karen, mss waart ge gewoon niet de enige die op tijd klaar zat en deden die andere tienduizenden geĆÆnteresseerden hetzelfde als u? Zo'n ticketverkoop is en blijft nu eenmaal wat geluk hebben waarbij er niet zozeer iets eerlijks of oneerlijks aan is. Gewoon kwestie van dikke pech, tickets weg.
Als je binnen geraakt worden de tickets tijdelijk gereserveerd voor jou.
Dat weet ik want ik ben zo ooit binnengeraakt voor een concert van Metallica. (en we zijn toen geweest)
Ik had dus 2 tickets te pakken, ik wil aldus betalen maar de site lag daarna 'plat' en ik kon niet betalen.

Een paar uur later kreeg ik plots een mailtje dat mijn tickets nog betaald moesten worden en ik nog xx tijd daarvoor had. :tongue:
Had ik nu niet betaald dan waren die tickets terug vrijgegeven en zouden ze naar iemand gaan die in de wachtrij staat he.

Als je niet binnengeraakt dan word je inderdaad op een wachtlijst geplaatst.
Vrouwlief stond ook klaar om tickets te bestellen, maar zij geraakte niet tijdig binnen en stond dan op de wachtlijst.

Alles was toen trouwens uitverkocht binnen de paar seconden. Dat was toen echt 'maf'.

Poetsdienstbedrijf (stagiar) dat plots mailt dat er openstaand saldo is, er staat nog een half fortuin op mijn dienstencheques.
Zelfde probleem bij elektriciteit en gas voorzieningen bedrijf, u heeft nog een openstaand saldo van 2300??

mannekes, checkt eens zelf of dat in de buurt van logisch is, ten eerste en ten tweede verifieer de huidige stand van de feiten. Niks openstaand. En dan van alles 3 mails, 2 sms'en en 10 gemiste oproepen.

In de oudbouw kwam het beamergeluid uit de boxen van een HP desktop anno 2003. Idd, die boxen die iedereen had. In de nieuwbouw komt het beamergeluid uit boxen aan de muur die via een USB kabel werken. Een USB die in elk lokaal al zo vaak in en uit gedaan is, nog maar te zwijgen over gesnokt omdat iemand er over struikelde, dat je er in 9 op de 10 gevallen enkel nog ruis uit krijgt of een screeeeech waar je oren van bloeden.
OfficiĆ«le mededeling nu is dat er geen geld meer gegeven wordt om geluid te upgraden of te fiksen. Maar, geen nood, we hebben een JBL Go 3 gekregen. Er komt, niet gelogen, mƩƩr volume uit de boxen van twintig jaar oud. En dat is al genre ā€˜mompel mompel’.

Ik zou echt eens de boekhouding willen zien en waar het geld van die vernieuwingen heen is. Ik zie het alleszins niet. En de nieuwe laptops en JBL’s komen via het bedrijf van een oud-schepen.

In de oudbouw kwam het beamergeluid uit de boxen van een HP desktop anno 2003. Idd, die boxen die iedereen had. In de nieuwbouw komt het beamergeluid uit boxen aan de muur die via een USB kabel werken. Een USB die in elk lokaal al zo vaak in en uit gedaan is, nog maar te zwijgen over gesnokt omdat iemand er over struikelde, dat je er in 9 op de 10 gevallen enkel nog ruis uit krijgt of een screeeeech waar je oren van bloeden.
OfficiĆ«le mededeling nu is dat er geen geld meer gegeven wordt om geluid te upgraden of te fiksen. Maar, geen nood, we hebben een JBL Go 3 gekregen. Er komt, niet gelogen, mƩƩr volume uit de boxen van twintig jaar oud. En dat is al genre ā€˜mompel mompel’.

Ik zou echt eens de boekhouding willen zien en waar het geld van die vernieuwingen heen is. Ik zie het alleszins niet. En de nieuwe laptops en JBL’s komen via het bedrijf van een oud-schepen.
Signpost it is :rofl:

Dat lƩtterlijk zinkende gevoel als blijkt dat je na een stap of twintig her verkeerde ondergoed gekozen hebt. #ZinktSnellerDanTitanic

Ik bestel een kettlebell van 36 kg.

Gisteren: UPS levert woensdag je pakje! Klik hier om de levertijd aan te passen.
Ik pas dit aan naar vrijdag aangezien er dan wel iemand thuis is en woensdag niet.

Vandaag: UPS levert morgen je pakje! Levertijd aanpassen is voor deze levering niet beschikbaar!

Euhm, okay?

Enkele jaren terug kreeg ik onder mijn vijs van de koerier dat mijn pakje zo zwaar was, ben eens benieuwd.

Ik bestel een kettlebell van 36 kg.

Gisteren: UPS levert woensdag je pakje! Klik hier om de levertijd aan te passen.
Ik pas dit aan naar vrijdag aangezien er dan wel iemand thuis is en woensdag niet.

Vandaag: UPS levert morgen je pakje! Levertijd aanpassen is voor deze levering niet beschikbaar!

Euhm, okay?

Enkele jaren terug kreeg ik onder mijn vijs van de koerier dat mijn pakje zo zwaar was, ben eens benieuwd.
Doet me eraan denken dat ik ook nog een zwaardere moet bestellen. 'k Ga hem zelf halen in den Decathlon.

Gewicht zal afhankelijk zijn hoe knap de dame aan de kassa is natuurlijk.

asbest discussie in de "lokale ge zetj van " :unsure: :rolleyes:

kan allemaal gene kwaad! Van een beetje asbest is nog niemand doodgegaan.
Mijn opa ging niet akkoord zijn met die stelling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan