Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Discussies aangaan op social media is meestal een verloren zaak.Het onrustwekkend groeiend aantal mensen die er niet in slagen een gefundeerde mening te geven en bijgevolg niet in staat zijn een normale discussie aan te gaan op sociale media.
Ze stilletjes volgen daarentegenDiscussies aangaan op social media is meestal een verloren zaak.

Oeh yeah, pure gold!Ze stilletjes volgen daarentegen
![]()
Begrijpelijk, probleem voor die persoon was dat zowel voor mij als links alles netjes een flow aan het volgen wasHoewel ik geen gevaarlijke stoten ga uithalen om toch in te halen, erger ik mij dood aan mensen die links blijven plakken![]()

Het onrustwekkend groeiend aantal mensen die er niet in slagen een gefundeerde mening te geven en bijgevolg niet in staat zijn een normale discussie aan te gaan op sociale media.
Begeef je op sociale media en leef je uit.waar is uw bronvermelding deze ergenis lijkt mij niet gefundeerd door wetenschappelijk bewijs ?
"Of indien niet mogelijk, mondmasker dragen".![]()
Wtf, die journalisten aan dat woonzorgcentrum. Die moeten geen afstand houden?
Ja je hebt gelijk, maar het is vreemd om in deze tijden zoveel volk op elkaar gepakt te zien..."Of indien niet mogelijk, mondmasker dragen".

Ik heb deze nacht gedroomd dat ik iemand tegenkwam en die een hand gaf... was super awkward.Ja je hebt gelijk, maar het is vreemd om in deze tijden zoveel volk op elkaar gepakt te zien...
![]()
Misschien leuk idee voor een topic. Wat heb ik gedroomd vannacht. Ik heb deze nacht met een krokodil gevochten. Badend in het zweet wakker geworden.Ik heb deze nacht gedroomd dat ik iemand tegenkwam en die een hand gaf... was super awkward.
We will never be the same!
Het is daar toch écht mogelijk om afstand te bewaren."Of indien niet mogelijk, mondmasker dragen".
Er zijn weinig dingen die ik minder interessant vind dan luisteren naar wat andere mensen hebben gedroomd.Misschien leuk idee voor een topic. Wat heb ik gedroomd vannacht. Ik heb deze nacht met een krokodil gevochten. Badend in het zweet wakker geworden.