Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het onrustwekkend groeiend aantal mensen die er niet in slagen een gefundeerde mening te geven en bijgevolg niet in staat zijn een normale discussie aan te gaan op sociale media.

Het onrustwekkend groeiend aantal mensen die er niet in slagen een gefundeerde mening te geven en bijgevolg niet in staat zijn een normale discussie aan te gaan op sociale media.
Discussies aangaan op social media is meestal een verloren zaak.

Rij ik netjes met de gezinswagen op linkse rijvak op E40, rij 126km/h --> limiet volgens mij
Komt er ene achter mij aangeslopen en dan met de lichten trekken, dat heeft bij mij net het omgekeerd effect é
Direct cruise control naar 120km/h en dan maar zien zwalpen, anderen in gevaar brengen om toch maar die 5seconden te winnen

Edit: alle vakken waren druk bezet en ik had niet direct een gat om in te kruipen op middenvak

Hoewel ik geen gevaarlijke stoten ga uithalen om toch in te halen, erger ik mij dood aan mensen die links blijven plakken ;)

Hoewel ik geen gevaarlijke stoten ga uithalen om toch in te halen, erger ik mij dood aan mensen die links blijven plakken ;)
Begrijpelijk, probleem voor die persoon was dat zowel voor mij als links alles netjes een flow aan het volgen was ;)
Ik kon dus niet sneller (niet dat ik dat zou doen hoor) of uitwijken naar rechts

waar is uw bronvermelding deze ergenis lijkt mij niet gefundeerd door wetenschappelijk bewijs ?

Marc Van Ranst die wat plaatjes komt aankondigen op stubru.
Ik stoorde mij er geweldig aan.
Nu toch geen moment om wat in radiostudio leuk te doen.

Verwarmingsketel die vorig weekend een foutmelding gaf, kunnen fixen.
Ketel die zondag een foutmelding gaf, kunnen fixen.
Vanmorgen in de kou opgestaan 😭
Zal tijdens het bouwverlof ook leuk in de buidel tasten worden 😓

gxbCJMY.jpg

Wtf, die journalisten aan dat woonzorgcentrum. Die moeten geen afstand houden?

Ik heb deze nacht gedroomd dat ik iemand tegenkwam en die een hand gaf... was super awkward.

We will never be the same!
Misschien leuk idee voor een topic. Wat heb ik gedroomd vannacht. Ik heb deze nacht met een krokodil gevochten. Badend in het zweet wakker geworden.

Misschien leuk idee voor een topic. Wat heb ik gedroomd vannacht. Ik heb deze nacht met een krokodil gevochten. Badend in het zweet wakker geworden.
Er zijn weinig dingen die ik minder interessant vind dan luisteren naar wat andere mensen hebben gedroomd.

Tenzij ik voorkom in de droom. Dan is het oké.

Gedaan met scheuren op de ring van Aarschot. :') @grungywout
In alle eerlijkheid is het terecht dat daar een trajectcontrole komt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan