Ik heb er nog wel eentje liggen (als ik het vindt) dat we niet gebruiken.![]()
10 minuten niet op de hond gelet...
Iemand een idee waar ik een chromecastbakje apart kan kopen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb er nog wel eentje liggen (als ik het vindt) dat we niet gebruiken.![]()
10 minuten niet op de hond gelet...
Da's heel lief! Heb ondertussen eentje besteld + hoesje + via Facebook de tip gekregen het hoesje in lysterine te drenken...Ik heb er nog wel eentje liggen (als ik het vindt) dat we niet gebruiken.

Het is maar wat je belangrijk vindt en af en toe wat water bij de wijn doen zeker.Maar zoiets werkt toch enkel averechts? Ik zou nog minder zin hebben om ze uit te nodigen op die manier.Zo is er hier jaarlijks weer kritiek van de vriendin haar ouders dat we ze niet uitnodigen voor de vriendin haar verjaardag, voor kerstavond/kerstdag en nieuwjaar (de vriendin verjaart 23 dec btw). Als we dan zeggen dat we ook wel eens gewoon eens vrijblijvend niks doen op zulke dagen eindigt het gegarandeerd in ambras. Met als extra argument van bij hun dat we toch tijd hebben gezien we niet naar mijn vader of moeder moeten op die dagen (mijn vader is gestorven en mijn moeder poets de plaat met de feestdagen en zorgt dat ze op reis is). Het is toch een verhaal van geven en nemen.

Zelf de plaat poetsen in die periode ?Goch, ik denk dat het dwingende karakter van zo'n zaken het grootste punt van kritiek is. Sommige mensen willen nu eenmaal zus of zo en lijken niet te snappen dat anderen dat anders bekijken. Zo is er hier jaarlijks weer kritiek van de vriendin haar ouders dat we ze niet uitnodigen voor de vriendin haar verjaardag, voor kerstavond/kerstdag en nieuwjaar (de vriendin verjaart 23 dec btw). Als we dan zeggen dat we ook wel eens gewoon eens vrijblijvend niks doen op zulke dagen eindigt het gegarandeerd in ambras. Met als extra argument van bij hun dat we toch tijd hebben gezien we niet naar mijn vader of moeder moeten op die dagen (mijn vader is gestorven en mijn moeder poets de plaat met de feestdagen en zorgt dat ze op reis is). Het is toch een verhaal van geven en nemen.
Moest het nog is voorvallen laat het maar weten. Dan zal ik wel is opzoek gaan al niet meer gebruikt sinds eind april.Da's heel lief! Heb ondertussen eentje besteld + hoesje + via Facebook de tip gekregen het hoesje in lysterine te drenken...![]()

zo moeder, zo vader, zo zoon.Geen 2 zonder 3 dacht onze oudste zoon vanochtend.
Begin april vrouw enkelbreuk, eind mei ik beenbreuk net onder m'n knie.
Vanochtend telefoon gekregen, oudste zoon had een bal op z'n pols gekregen tijdens LO.
Resultaat: pols gebroken.
Rationeel denken is niet hun sterkste kant. Die mensen zijn loonwerkers en hebben in die periode van het jaar bitter weinig te doen en geloven dat dat voor iedereen zo is. Zo hebben we ook al serieus wat commentaar gekregen omdat al onze kinderen in het voorjaar geboren zijn en dat dat toch wel een erg slechte periode is voor hun om die verjaardagen te vieren gezien het dan altijd serieus druk is. Zelfs toen onze dochter gestorven is heeft mijn schoonmoeder nog commentaar gehad dat ze toch niet zeker wisten of ze wel gingen kunnen komen naar de begrafenis want ja, het was toch erg druk dat moment. Waarna mijn vrouw ontploft is en gewoon gezegd dat als ze er niet waren ze voor iets anders ook niet meer moesten komen. Iets met schone schijn enzo.Maar zoiets werkt toch enkel averechts? Ik zou nog minder zin hebben om ze uit te nodigen op die manier.![]()
Dat is inderdaad hetgeen we dit jaar (en waarschijnlijk de komende jaren) zullen doen.Zelf de plaat poetsen in die periode ?
Ja, dat zou bij mij ook wel wat fysieke en mentale deuren sluiten. Toch wel een bewijs van 0 empathie te bezitten.Zelfs toen onze dochter gestorven is heeft mijn schoonmoeder nog commentaar gehad dat ze toch niet zeker wisten of ze wel gingen kunnen komen naar de begrafenis want ja, het was toch erg druk dat moment.
optie B, ge blijft thuis.September is hier bij ons altijd de maand van de verjaardagen en de verplichte sociale evenementen. Het zijn de laatste mooie weekends van het jaar en ik zou zo graag eens gaan wandelen, fietsen of ontspannend in mijn tuin werken. Maar elke zaterdag en zondag hangen wij wel ergens bij een familielid de hele dag in de zetel of aan de tafel voor koffie en taart. Afgelopen weekend verjaardag van mijn vriendin, dus haar ouders en broers en zussen op bezoek. Eigenlijk volk waar ik niks tegen te zeggen heb, maar wel de hele middag mogen aandraven met taart, koffie, drank, ... Mijn schoonvader die dan in de tuin gaat lopen in de vuile aarde om nadien onbeschaamd met zijn moddervoeten terug binnen te komen waardoor de aarde van aan de achterdeur tot in de living lag. Aangezien haar ouders heilig zijn voor mijn vriendin mag ik daar allemaal niets op zeggen. Gisteren tot na 22u bezig geweest met alles hier op te ruimen en af te wassen, en nu weer werken.
Volgend weekend verjaardag van mijn schoonmoeder, dus daar ook weer een ganse zaterdag gaan zitten. Begin september is het daar in het dorp ook altijd 'kermis', en traditioneel gezien moeten we dan ook altijd taart gaan eten bij mijn schoonouders. De hele middag luisteren naar HLN praat terwijl ik leukere en betere dingen te doen heb.
Allez, waar is de obligate Naruto meme wanneer je hem nodig hebt?
Snel beter manneke!
In de auto op weg naar huis vond hij het vooral grappig...zo moeder, zo vader, zo zoon.
PS:
Hier was dat geen straf. Het is nog altijd het grootste gemis van de scheiding dat die zijn weggevallen.Is dat nu zo een straf om tijd door te brengen met ouders/schoonouders?
Indertijd nog een reserve gekocht bij Google zelf toen de zoon dat eens had laten vallen en het niet goed meer werkte: https://store.google.com/be/product/chromecast_google_tv_voice_remote?hl=nl![]()
10 minuten niet op de hond gelet...![]()
Waarschijnlijk staat uw kaart geblokkeerd buiten de eurozone, eens checken bij de bank of in de app.al 3 keer proberen trein tickets te kopen vandaag met mijn visa kaart op officiële website van Zwitserse railway.
Nadat ik de pin code ingeef van mijn visa kaart, komt er op het scherm "pin ok". maar dan springt hij naar de website terug en zegt "error , try again later".
Dus geen mail met tickets. Hopelijk dan ook straks geen 3 keer aangerekend.
Heel erg vreemd, voordien ging dat probleemloos. Ik zit ook nog niet aan mijn limiet, dus zou niet weten hoe dat komt.
Nee dat is het zeker niet.Hier was dat geen straf. Het is nog altijd het grootste gemis van de scheiding dat die zijn weggevallen.
Indertijd nog een reserve gekocht bij Google zelf toen de zoon dat eens had laten vallen en het niet goed meer werkte: https://store.google.com/be/product/chromecast_google_tv_voice_remote?hl=nl
Ik denk dat het hier nog altijd ergens in de verpakking ligt, TV heeft intussen ingebouwde GoogleTV met het bakje van den TV.
Waarschijnlijk staat uw kaart geblokkeerd buiten de eurozone, eens checken bij de bank of in de app.
Zwitserland is wel Europa maar geen geen eurozone. Als je bvb. expliciet Azië hebt opgezet en sowieso by default eurozone actief op de kaart dan gaat Zwitserland niet actief staan.Nee dat is het zeker niet.
Zwitserland is euro zone en ik heb betaald in euro. Of zou toch willen betalen.
Bovendien heb ik die kaart al in Azië gebruikt ook...
Iets vreemd. Morgen nog es proberen.