Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren bijna een kind aangereden.

Centrum Leuven in de buurt van het Redingenhof, school was net uit dus was er druk, en ondertussen ook zwaar aan´t regenen.

Is daar zone 30, en door de drukte en regen reed iedereen zelfs maar 20.
Iets verder van de school was een van de zovele zebrapaden waar vlak voor een auto was geparkeerd. Ik kijk en zie niks, en plots schiet er een manneke van een jaar of 10 van achter diene auto en steekt over zonder kijken.

Ondanks de zeer lage snelheid waren m´n banden al op het zebrapad. Combinatie van zebrapad, regen en alles toesmijten zorgde ervoor dat ik gemakkelijk nog een halve meter vooruit schoot, op enkele cm´s van diene kleine. Had ik een fractie van een seconde later geweest stak ´m onder mijn bumper. Was er echt niet goed van.

Is in ieder geval al beter dan een feed vol met van die racistische "Save Europe" zever. 😂 Je moet gewoon genoeg refreshen (op dat huisje/"start" blijven duwen) en dan wordt je feed tamelijk gereset.
Tiktok algoritme is wel superieur, omdat het gewoon zo extreem random is. Sinds gisteren zit ik ineens in zo'n Harry Potter algoritme.

Via Instellingen & Privacy - Contentvoorkeuren, kunt ge uw feed ook echt volledig resetten.

Hoe meer ik de laatste tijd met mensen in contact kom, hoe meer ik geloof dat de wereld vol idioten zit. Sommige dagen wou ik echt dat ik alleen op de wereld ben.

Is al verschillende dagen dat ik geen opgenomen programma's via de Telenet website kan bekijken, alleen live. Zo ongelooflijk hatelijk en frustrerend. Wat een rotzooi, het kost nog geen geld genoeg waarschijnlijk.

En dat dit soort melding voor een IT/Telecom bedrijf op de klantenpagina, daar word je al helemaal niet vrolijk van:
2023-09-22-20-52-10-Contacteer-Telenet.png

Laatst bewerkt:
Is al verschillende dagen dat ik geen opgenomen programma's via de Telenet website kan bekijken, alleen live. Zo ongelooflijk hatelijk en frustrerend. Wat een rotzooi, het kost nog geen geld genoeg waarschijnlijk.

En dat dit soort melding voor een IT/Telecom bedrijf op de klantenpagina, daar word je al helemaal niet vrolijk van:
2023-09-22-20-52-10-Contacteer-Telenet.png
Staat echt al maaaaanden op hun site. Echt triestig

Volwassenen die 100 keer per dag elk kootje in hun handen moeten kraken en zo opzichtig mogelijk.
Dacht dat dat iets was dat kinderen in het middelbaar deden maar blijkbaar niet.

Echt een pet peeve van mij.

https://www.hln.be/buitenland/lach-...ilmt-daarna-discussie-met-zijn-baas~a7c046a0/

Vol overtuiging die 20 blijven volhouden onder dieje foto, terwijl ik zelfs in spiegelbeeld direct een 5 zie staan...HLN gonna HLN.

Je moet zelfs niet kijken naar die 50, gewoon het feit dat die oranje is weet je al genoeg. Al spreek ik geen italiaans, maar volgens mij was hij aan het flashen met het biljet dat hij na lang aandringen gekregen heeft, en dat was 50€. Dus na de discussie met de baas.

Een klant, die bij het wachten zijn sigaret op de grond gooit in plaats van in de asbak letterlijk 1 meter verder.
En dat voor een korporaal van de brandweer…

Dit soort zever: Gemeente deelt gratis parkeerschijven uit, “maar wie ze gebruikt, riskeert een boete”

Het is een parkeerschijf die er exact uitziet als een parkeerschijf maar het tekstje uur van aankomst staat op de verkeerde plaats/in de verkeerde taal/... Veel meer dan aanduiden "ik ben op dit uur aangekomen" moet dat ding toch niet doen?

Was dit ook geen Europees ding? Wat moet pakweg een Fransman of Duitser dan doen? Hier rap ene gaan kopen omdat bij hem de tekst er alleen in het Frans/Duits op staat?

Dat doet mij hier vaag denken aan die discussie over plaatsnamen op wegwijzers, wat voor een drama dat niet was dat men dat in de taal van het land(sdeel) waar de plaats in kwestie ligt ging zetten. Dat lijkt mij de logica zelve. Geen kat buiten de Belgen zelf die weet dat Rijsel eigenlijk Lille is, Bergen Mons enzoverder. Dan krijg je van die onnozele toestanden als wegen die rond de taalgrens slingeren en de taal op de borden continu wijzigt. De Fransen doen trouwens niet beter, 't is al Courtrai als je door Rijsel rijdt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan