Tijdloos
Active member
Islamitische Bikini Babes. Speciaal![]()
Also ergernis: Dit lied en de absurde hoeveelheid views.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Islamitische Bikini Babes. Speciaal![]()
Dat trekt zich na een tijdje wel recht naar 100% bikini babes hoor.

Is in ieder geval al beter dan een feed vol met van die racistische "Save Europe" zever.Je moet gewoon genoeg refreshen (op dat huisje/"start" blijven duwen) en dan wordt je feed tamelijk gereset.
Tiktok algoritme is wel superieur, omdat het gewoon zo extreem random is. Sinds gisteren zit ik ineens in zo'n Harry Potter algoritme.
Ik denk dat het de tijd van het jaar is.Hoe meer ik de laatste tijd met mensen in contact kom, hoe meer ik geloof dat de wereld vol idioten zit. Sommige dagen wou ik echt dat ik alleen op de wereld ben.
Nochtans kwam ik deze zomer ook veel idioten tegen.Ik denk dat het de tijd van het jaar is.
De zomer is voorbij.
Oei morgen geen energie om met de plaatselijke wandelclub de Vlaamse velden onveilig te maken...Vroeger donker al.
= sneller suf.

Staat echt al maaaaanden op hun site. Echt triestigIs al verschillende dagen dat ik geen opgenomen programma's via de Telenet website kan bekijken, alleen live. Zo ongelooflijk hatelijk en frustrerend. Wat een rotzooi, het kost nog geen geld genoeg waarschijnlijk.
En dat dit soort melding voor een IT/Telecom bedrijf op de klantenpagina, daar word je al helemaal niet vrolijk van:
![]()
We gaan Duitse velden onveilig maken.Oei morgen geen energie om met de plaatselijke wandelclub de Vlaamse velden onveilig te maken...![]()
Op mijn vorig werk ook zo ne fitnessboy, die deed nog een stapje erbij en elke pauze kraakte die zenne nek en rug nog erbij.Volwassenen die 100 keer per dag elk kootje in hun handen moeten kraken en zo opzichtig mogelijk.
Dacht dat dat iets was dat kinderen in het middelbaar deden maar blijkbaar niet.
Echt een pet peeve van mij.
https://www.hln.be/buitenland/lach-...ilmt-daarna-discussie-met-zijn-baas~a7c046a0/
Vol overtuiging die 20 blijven volhouden onder dieje foto, terwijl ik zelfs in spiegelbeeld direct een 5 zie staan...HLN gonna HLN.