Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net als elke design-keuze en vernieuwing botst dat precies op verzet. Denk aan de Xenforo-stijlkeuze voor BG enkele jaren terug en hoe iedereen op dit forum moord en brand schreeuwde.

Ik was blijkbaar early adopter want ik had die kleuren en vernieuwde interface al enkele weken geleden geleden. Het went.

Welke beltoon is het dan, la cucaracha, gespeeld door de claxons van ne heftruck chauffeur?

:unsure:

Zo heeft de schoonpa, als fan van wielrennen, de gekende "TUTUTUUTUUUUU, ROODANIAAAAAAAA"-tune als beltoon, uiteraard op het luidste volume. Dan schaamt ge u toch wel een beetje als die in het openbaar telefoon krijgt. :unsure:

Zo heeft de schoonpa, als fan van wielrennen, de gekende "TUTUTUUTUUUUU, ROODANIAAAAAAAA"-tune als beltoon, uiteraard op het luidste volume. Dan schaamt ge u toch wel een beetje als die in het openbaar telefoon krijgt. :unsure:
Troost U, mijn ma heeft "laat de zon in je hart" van Willy Sommers als beltoon.
Ook max volume en 9/10 te laat om op te nemen. Toestel ergens in handtas, of sukkelen met de slider om te antwoorden. Dus altijd minstens 2x genot van deze klassieker.

Als kers op de taart ook standaard bellen op luidspreker, ook max volume uiteraard.

Troost U, mijn ma heeft "laat de zon in je hart" van Willy Sommers als beltoon.
Ook max volume en 9/10 te laat om op te nemen. Toestel ergens in handtas, of sukkelen met de slider om te antwoorden. Dus altijd minstens 2x genot van deze klassieker.

Als kers op de taart ook standaard bellen op luidspreker, ook max volume uiteraard.
Doet toch pijn hé. M'n ma was vroeger altijd vlotjes weg en mee met de nieuwste technologie.

Als die nu telefoon krijgt is dat eerst zoeken naar die leesbril om dan snel te willen kijken wie er belt en tegelijkertijd wilt opnemen en dan oftewel te laat is of ze duwt af.

Laatst bewerkt:
Dat er nog steeds websites zijn waar je niet kan filteren op maat (nee, niet Dildos-r-Us, die zijn uitstekend). Ik ga geen 112 pagina’s doorlopen om er achter te komen dat er 3 dingen in mijn maat zijn waarvan 2 uitverkocht.

Ok daarstraks die zaak Els Clottemans de parachutemoord op tv gezien.

Ik kan er niet bij dat velen nog onschuld roepen op media kanalen. Ook al is er geen bewijsmateriaal, ik denk als ge echt onschuldig zijt ge wel een beetje anders reageert dan mevrouw Clottemans deed wnnr ze bv te horen kreeg dat ze 30j cel kreeg. Ook moeilijk doen bij ondervragingen,..

Blijkbaar is ze wel sinds 2022 vrij. Amper 12j gezeten.
Wij moeten nog deel 2 zien.
En ik hoop dat daar ie Marcel wat meer aan bod komt.
Want van die zijn onschuld ben ik niet overtuigd.

Zelf ook een speedpedelec gebruiker maar jammergenoeg is bovenstaande situatie zo herkenbaar.
Aangepaste snelheid, aangepast rijgedrag,... Sommige hebben daar nog nooit van gehoord blijkbaar.

Ik fietste vroeger al naar het werk met een koersfiets en dan gedraag je je als fietser in het verkeer zoals een zwakke weggebruiker (lees een fietser). Naar mijn mening zijn er nu teveel autobestuurders die hun auto weglaten en een speedpedelec aanschaffen maar hun rijgedrag hierbij niet aanpassen.
Het is gewoon de soort mensen.
Want die fietser die naar niks kijkt is ook diezelfde autobestuurder die naar niets kijkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan