Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gohja, over politiek kan je zwijgen uiteindelijk. Maar dat koppel gaat zowat de Qanon-richting uit, en verder zijn dat gewoon twee wandelende cliché's over Amerikanen. Vorige vakantie was alleen zij erbij, maar hoe die soms deed tegen obers maakte mij als Europeaan wat ongemakkelijk (en dat was dan in Mexico, hier gaat ze eens een antwoord terugkrijgen denk ik), en hij lust eigenlijk enkel fast food en weet alles beter (recentste feit: alles ging hier dicht zijn, inclusief openbaar vervoer, want zo is Europa tijdens de feesten).Heel dit forum is toch zot van @TRUMP?
Oppassen voor de rechtzaak gezien die gekke jongens voor de minste scheet iemand een proces aandoen.Gohja, over politiek kan je zwijgen uiteindelijk. Maar dat koppel gaat zowat de Qanon-richting uit, en verder zijn dat gewoon twee wandelende cliché's over Amerikanen. Vorige vakantie was alleen zij erbij, maar hoe die soms deed tegen obers maakte mij als Europeaan wat ongemakkelijk (en dat was dan in Mexico, hier gaat ze eens een antwoord terugkrijgen denk ik), en hij lust eigenlijk enkel fast food en weet alles beter (recentste feit: alles ging hier dicht zijn, inclusief openbaar vervoer, want zo is Europa tijdens de feesten).
Nu goed, ik ben IRL wel redelijk rustig en tolerant hoor, enkel dat er hier 8 man zou komen logeren schrikt me nogal af, want er moet een kind van een jaar en enkele maanden tijdig slapen en afhankelijk van de exacte data moet ik om 6u op om te gaan werken. Het zal uiteindelijk wel allemaal meevallen, tenzij mijn schoonbroer door de trap zakt.
Zeg dat ze een QR-code moeten hebben voor uw huis binnen te mogenGohja, over politiek kan je zwijgen uiteindelijk. Maar dat koppel gaat zowat de Qanon-richting uit, en verder zijn dat gewoon twee wandelende cliché's over Amerikanen. Vorige vakantie was alleen zij erbij, maar hoe die soms deed tegen obers maakte mij als Europeaan wat ongemakkelijk (en dat was dan in Mexico, hier gaat ze eens een antwoord terugkrijgen denk ik), en hij lust eigenlijk enkel fast food en weet alles beter (recentste feit: alles ging hier dicht zijn, inclusief openbaar vervoer, want zo is Europa tijdens de feesten).
Nu goed, ik ben IRL wel redelijk rustig en tolerant hoor, enkel dat er hier 8 man zou komen logeren schrikt me nogal af, want er moet een kind van een jaar en enkele maanden tijdig slapen en afhankelijk van de exacte data moet ik om 6u op om te gaan werken. Het zal uiteindelijk wel allemaal meevallen, tenzij mijn schoonbroer door de trap zakt.
. Dat is al een koppel minder.Niet plezant dat.Af te raden idd, ik heb op die manier al eens uitgestapt en iemand op de grond gemept. Achteraf zwaar kunnen betalen en het mogen gaan uitleggen
Als ze u pakken. En dan nog. 't Is België hoor.Uitstappen om verhaal te halen bij andere bestuurder is verkeersagressie = rijbewijs kwijt.
Holy shitZeg naar
Mijn puber zei deze ochtend: "is dat een witte t-shirt zonder iets op dat je aan hebt?"
Ik voelde me hip door de manier waarop hij het vroeg dus ik antwoord trots: "ja"
Zijn antwoord: "je bent precies een NPC"
Direct met mijn voetjes weer op de grond.

Goh heb ik ook gekeken, moet wel zeggen dat er ook uitleg aan bod kwam uit mentale kant en afhankelijk van welke personality disorder ze nu net had kunnen sommige reacties wel "logisch" lijken.Ok daarstraks die zaak Els Clottemans de parachutemoord op tv gezien.
Ik kan er niet bij dat velen nog onschuld roepen op media kanalen. Ook al is er geen bewijsmateriaal, ik denk als ge echt onschuldig zijt ge wel een beetje anders reageert dan mevrouw Clottemans deed wnnr ze bv te horen kreeg dat ze 30j cel kreeg. Ook moeilijk doen bij ondervragingen,..
Blijkbaar is ze wel sinds 2022 vrij. Amper 12j gezeten.
Njah die reden vroeger altijd op het fietspad hier, mss dat er een bord staat dunno?brommers klasse B en speedpedelecs mogen sowieso op de weg in zone 50 of 30
Ik ben ook zowat ven deze mening.Awel, ik heb dat dus totaal niet in mij, die gewelddadigheid. Als ik al een paljas tegenkom in het verkeer laat ik me daar niet door opboeien en ik ben nog nooit in een situatie beland waar fysiek geweld een mogelijke ontwikkeling zou zijn. Ik zou ook niet weten wat de uitkomst van zo'n gevecht zou zijn, aangezien ik nog nooit een serieuze mep heb uitgedeeld. Dat zou enkel kunnen veranderen door een extreme situatie waarin mijn stoppen doorslaan, zoals erachter komen dat iemand aan mijn dochter heeft gezeten.

PostNL
Gisteren anderhalf uur later dan het uiterste uur een bestelling willen leveren. Niemand thuis (de enige 15 minuten dat er niemand thuis was). Status track&trace => bezorgd. Van mijn oren gemaakt tegen bol, waar ik besteld had. 'Ga bij de buren kijken', neen, want ik weet niet of het pakket effectief bij de buren staat, plus geen zin (en niet mijn verantwoordelijkheid) om aan 8 bellen te gaan hangen. Daarnet mail, sorry je was niet thuis, pakket gaat naar ophaalpunt. Geen erg, denk ik, er is er eentje een straat verder. Tracker wordt aangepast, waar wordt het geleverd, 7km verder. Ik denk het niet...

pakketautomaat trekken ze zich weinig van aan heb ik gemerkt. Hier aan de Carrefour is er ook 1, staat ook aangeduid als mijn leverpunt en als ik het daar laat afleveren doen ze het wel, maar als het om een pakje gaat dat ze normaal thuis afleveren smijten ze het ook gewoon binnen bij het postpunt in de Carrefour zelf. Ze zitten dan ook op het einde van hun shift waarschijnlijk en de goesting/tijd om dat nog individueel te gaan verdelen in een automaat zal niet te groot zijn op zo'n moment.Als het een troost is, BPost slaagt er soms in een pakket te "leveren" in een postkantoor op meer dan 15 km van bij mij, terwijl er meerdere kantoren dichterbij zijn (o.a. op 3 km of zo) en mijn voorkeur bij niet kunnen leveren ingesteld staat op een pakketautomaat hier in de buurt![]()
Speedpedelecers (en in deze contreinen brommerkes) zijn idd nog een vak apart
Van die basic jerrycans zijn toch echt een van de slechtst ontworpen dingen ooit. No way dat iemand een -volle- jerrycan kan gebruiken zonder heel de boel onder te smossen.
En nu ruikt heel de garage weer naar de naftpomp, lekker haai worden.
Overlaatst rij ik 's morgens rond half 9 naar mijn werk. 't Is hier al zone 30 tot ik aan de autosnelweg ben.
Vlamt er mij daar een vrouw op een speedpedelec bakfiets (want dat is dus ook al een ding tegenwoordig) voorbij, zonder helm. Vooraan in de bak een kleutertje met een gewoon fietshelmpje op. Die kleine zit onder zijn fietske dat ongeveer ne meter uit die bak steekt. 500m verder mocht er dan een auto alles dicht smijten omdat ze gewoon zonder kijken een straat met voorrang van rechts voorbij vlamt.
Dus: 1. te snel rijden 2. geen helm op 3. kleuter geen correcte helm op voor een speedpedelec 4. voorrang van rechts negeren 5. Fiets + lading (kinderfietsje) ruim breder dan de toegelaten 1m
Maar hey, 't was al niet zo erg. Had die wagen niet kunnen stoppen toen ze zijn voorrang van rechts afsneed, had hij vooral de laadbak en die kleuter mee gehad en die had een helmke op.

Ook lang geleden geleerd: een deftige jerrycan is zijn geld waard.Van die basic jerrycans zijn toch echt een van de slechtst ontworpen dingen ooit. No way dat iemand een -volle- jerrycan kan gebruiken zonder heel de boel onder te smossen.
En nu ruikt heel de garage weer naar de naftpomp, lekker haai worden.
Zelf ook een speedpedelec gebruiker maar jammergenoeg is bovenstaande situatie zo herkenbaar.Overlaatst rij ik 's morgens rond half 9 naar mijn werk. 't Is hier al zone 30 tot ik aan de autosnelweg ben.
Vlamt er mij daar een vrouw op een speedpedelec bakfiets (want dat is dus ook al een ding tegenwoordig) voorbij, zonder helm. Vooraan in de bak een kleutertje met een gewoon fietshelmpje op. Die kleine zit onder zijn fietske dat ongeveer ne meter uit die bak steekt. 500m verder mocht er dan een auto alles dicht smijten omdat ze gewoon zonder kijken een straat met voorrang van rechts voorbij vlamt.
Dus: 1. te snel rijden 2. geen helm op 3. kleuter geen correcte helm op voor een speedpedelec 4. voorrang van rechts negeren 5. Fiets + lading (kinderfietsje) ruim breder dan de toegelaten 1m
Maar hey, 't was al niet zo erg. Had die wagen niet kunnen stoppen toen ze zijn voorrang van rechts afsneed, had hij vooral de laadbak en die kleuter mee gehad en die had een helmke op.
Idd.Zelf ook een speedpedelec gebruiker maar jammergenoeg is bovenstaande situatie zo herkenbaar.
Aangepaste snelheid, aangepast rijgedrag,... Sommige hebben daar nog nooit van gehoord blijkbaar.
Ik fietste vroeger al naar het werk met een koersfiets en dan gedraag je je als fietser in het verkeer zoals een zwakke weggebruiker (lees een fietser). Naar mijn mening zijn er nu teveel autobestuurders die hun auto weglaten en een speedpedelec aanschaffen maar hun rijgedrag hierbij niet aanpassen.